חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תאילנד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים צימרים לדתיים

נושא המאמר: צימרים לדתיים
מאת: מיכל   שמור מאמר למועדפים

נועה ואריאל, זוג צעיר דתי המתגורר בגבעת שמואל, החליט לצאת לצימר עם סיום תקופת המבחנים באוניברסיטה.
"שנינו סטודנטים," מספרת לנו נועה, "היתה לנו תקופה לחוצה עם הלימודים ורצינו לצאת לסופשבוע, להתאוורר קצת. התחלנו לברר קצת וגילינו שלא כל הצימרים מתאימים לדתיים. קודם כל, יש בעיה של כשרות. ואם רוצים לעשות שבת, העסק בכלל מתחיל להסתבך."

ובאמת, באתרים רבים מצאנו את הקטגוריה "צימרים לציבור הדתי". בעלי הצימרים מודעים לעניין ומציעים פתרונות גם לשומרי המסורת. בצימר העונה לשם "בקתות בין השיטים" בראש פינה, לדוגמא, מוגשת ארוחת בוקר כשרה למהדרין. המטבחון שבצימר מותאם לשומרי כשרות ויש שם את כל הדרוש לשבת: שעון שבת, מיחם, פמוטים ואפילו גביע לקידוש. בעלי הצימר מציינים כי בסביבה מסעדות כשרות, מקווה ובית כנסת.
בצימר "החאן של גץ" שבכרם בן זמרה הבעלים מבטיחים כי "חוק הדתיים השלובים עובד גם אצלנו". בין היתר, הם יתנו לכם גם פלטה, מפת שולחן לבנה ומפה לחלות. בשבת ניתן לצאת מהצימר, לטייל למעיין קרוב וליהנות מארוחת בוקר המוגשת מיד אחרי התפילה.
יש מי שמעוניין לשלב צימר בגליל עם טיול לקברי צדיקים. באתר האינטרנט של מושב אמירים שבגליל העליון – שהוא, אגב, אחד המקומות הראשונים בארץ בהם נבנו צימרים – הקדישו עמוד לעניין. כך, למשל, מצוין מקום קבורתו של אלקנה, אביו של שמואל הנביא. ניתן להגיע מכביש 866, הקבר נמצא בין צומת מירון לצומת עין זיתים, ליד מערת האדרא, בקרבת מקום ליישוב קדיתא.

צימרים בהנחה: לסטודנטים ולחיילים

בקהילת הפורומים יש מקום מיוחד לחברות של חיילים. הן מספרות שם על עצמן ועל החייל: "משרת במג"ב, חוזר פעם בשבועיים דיכאון", "רוני, בת 17 ויומיים, 10 חודשים עם החייל", "שלי חוזר כל 18 יום, משרת בצנחנים" ו"זה רק אני שכל הזמן בדיכאון מהצבא הזה?"
ללא ספק: המלחמה כאן היא גם על הקשר הזוגי. בנות הפורום מספרות על הגעגועים הגוברים, משתפות בפרטי שיחות הטלפון הליליות ולא פעם פורקות כעסים ומתחים.
מסתבר כי לא רק הן מבינות זו את זו: גם בעלי הצימרים זוכרים את תחושת היציאה לחופשה מהצבא ומציעים הנחות לחיילים המשרתים בסדיר ולבני/בנות זוגם. אל דאגה, אין צורך להגיע על מדים. מספיק להציג תעודת חוגר ולהשתחרר מעול הפקודות, ליום או יומיים לפחות.

וגם לסטודנטים מגיע. בעלי הצימרים מזמינים אתכם להניח את המאמרים, את סיכומי ההרצאות והתרגילים ואת החומר לעבודת המחקר הבאה. ניתן להשיג מהם גם קופונים לשימוש במקומות הבילוי ובאטרקציות שבסביבה. ההנחות מגיעות לבני כל הגילאים בהצגת כרטיס סטודנט.

צימרים שפרסמו קופונים ומבצעים לחיילים ולסטודנטים:

בצימר "וילה פור יו" שבפקיעין החדשה מעניקים 20% הנחה, בצימר "אמריקה ורסנו" מציעים מחיר מיוחד של 350 שקלים ללילה בסוף שבוע, למזמינים שני לילות בלבד. בצימר "אהבה בטבע – בקתות עץ ובריכה" בשזור שבגליל נותנים לחיילים 50 שקלים הנחה על שני לילות, ללא כפל מבצעים. בצימר "עולם ומלואו" שברמות נפתלי יש מבצע – 450 שקלים ללילה לזוג בסוף השבוע, ו-800 שקלים באמצע השבוע. בצימר "נופש בית קטן בכפר – בקתות עץ וג'קוזי" מעניקים 15% הנחה לחיילים, בכל ימות השנה. בצימר "טל החרמון" בשאר ישוב מציעים מחיר של 300 שקלים באמצע השבוע, עם תוספת מחיר לג'קוזי. בצימר "אחוזת ציפורי הגלילית ספא ואירוח" יש הטבה מיוחדת לחייל המותש ולסטודנט העייף: 45 דקות בג'קוזי ובסאונה פרטית, 45 דקות של עיסוי חם וארוחה קלה בימים ראשון-חמישי, ב550 שקלים.

www.cuponofesh.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]