חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב גרפי: על צבעוניות, צורה וקצב - עיצוב לוגו - עיצוב מוצר - עיצוב אתר





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלון בניו יורק
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ויזה לארה"ב ויזות לארה"ב עבודה בארה"ב

נושא המאמר: סוגי ויזות לארה"ב
מאת: ויזה לארה"ב   שמור מאמר למועדפים

ויזה לארה"ב היא מצרך מבוקש בעיני רבים מכל רחבי העולם. ישנם כמה סוגי ויזות לארה"ב, ורבים הם הרואים באמריקה את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, יצטרכו לאחוז באחת מהן. ארה"ב היא מקום בו אפשר להתחיל מחדש או להמשיך ביתר שאת את מה שכבר החל להיבנות. בין עם זה עסק, משפחה, או חיפוש אחר תרבות אלטרנטיבית. בארה"ב ניתן להגשים גם את חלום הבית עם גדר העץ הלבנה וגם להתפרע על אינסוף הבילויים ואפשרויות השופינג הבלתי נדלות. חשוב להבחין בין כמה סוגי ויזות לארה"ב, כדי שתדעו איך להשיג את הויזה שתשרת את מטרותיכם על הצד הטוב ביותר. בין סוגי ויזות לארה"ב ניתן למנות ויזה למטרות תיירות, טיפול רפואי או ביקור, ויזה למטרות לימודים, ויזת עבודה וויזות נוספות לבעלי נציגים של ממשלות ושל חברות שונות. סוגי ויזות לארה"ב - ויזה למטרת תיירות ויזה מבקר (B1/B2ׂ) היא הויזה הנפוצה ביותר מבין כלל סוגי ויזות לארה"ב, ומשרתת את מי שנוסעים לארה"ב למטרות תיירות או עסקים. האמריקאים די מחמירים ותצטרכו לעבור הרשמה מקוונת ומילוי טפסים שונים, שניתן למלא באתר שגרירות ארה"ב בישראל וגם ראיון. כדי לקבל ויזה זו,עליכם להמציא הוכחות לכך שאין בכוונתכם להשתקע בארה"ב. מכתב ממעסיק יכול לעזור בכך ומומלץ לטפל בכל הסידורים הכרוכים בהוצאת ויזה כחודשיים לפני שמזמינים כרטיס טיסה. ויזה לארה"ב מסוג זה תאפשר לכם שישה חודשי שהייה ומעבר לכך תצטרכו להגיש בקשה דרך שירותי ההגירה בארה"ב עצמה. סוגי ויזות לארה"ב - ויזה לארה"ב למטרת לימודים יש מי שמחפשים חופשה קצרה ותיירותית ויש כאלה שכל רצונם הוא להיות סטודנטים באחת האוניברסיטאות או הקולג'ים שיש לאמריקה להציע, ואינם מעוניינים להגר לארה"ב באופן חוקי. חשוב להסדיר את כל העניינים הבירוקראטיים והחוקיים בטרם הטיסה. לצורך לימודים, יש להצטייד באשרת סטודנט (F-1ׂ) או ויזת לימודים לא אקדמיים (M-1ׂ) דורשות טופס חתום מטעם מוסד הלימודים בו בכוונת מבקש האשרה ללמוד. צריך להוכיח ידע באנגלית שמאפשר ללמוד בארה"ב ואפשרות כלכלית לממן את הלימודים. כדאי להתעדכן על סוגי ויזה לארה"ב למטרת לימודים באתר שגרירות ארה"ב. סוגי ויזות לארה"ב - ויזת עבודה ישנם הרבה סוגי ויזות לארה"ב המשמשים כאשרות עבודה. מרבית סוגי האשרות הניתנות למי שמבקשים לעבוד בארה"ב לתקופה זמנית ומוגבלת. יש לעמוד בקריטריונים שונים על מנת לקבל אשרת עבודה, וזאת על פי סוג העבודה בה אתם עובדים או מעוניינים לעבוד. למשל, להוכיח שאיזו חברה בארה"ב החליטה להעסיק אתכם ומסיבה טובה להעדיף אתכם על פני אזרח אמריקני. בין סוגי ויזות לצרכי עבודה בארה"ב ניתן למנות ויזות המיועדות לדיפלומטים או נציגים רשמיים אחרים של המדינה הנשלחים לייצג אותה מעבר לים. קיים גם אישור עבודה קבוע המיועד לבעלי מקצועות בוגרי תואר ראשון, וגם ויזות לעבודה זמנית הדורשות אישור ממעסיק אמריקאי. ישנן ויזות המיועדות לבעלי כישורים מיוחדים בספורט, במדע או באמנות, שעליהם להציג מסמכים המוכיחים את כישרונם. אזרחים ישראלים יכולים להוציא גם ויזה לסוחרים, ונדרשת אזרחות זרה (לא ישראלית) על מנת לקבל ויזת משקיע. מידע מדויק על סוגי הויזות השונות ניתן למצוא בעברית באתר השגרירות האמריקאית בישראל. ישנו גם כרטיס הגרין קארד הנכסף, שהוא למעשה כרטיס זיהוי המאפשר סטאטוס של תושב קבע לתושבים זרים בארה"ב, אישור זה הוא חלק מתהליך ההגירה לארה"ב ומאפשר לעבוד בה באופן חוקי. בכל שנה ממשלת ארה"ב מגרילה באופן ממוחשב 50,000 ויזות מסוג גרין קארד, המאפשר למחזיק הויזה ולבני משפחתו להגר לארה"ב.

www.maka.co.il/1-%d7%95%d7%99%d7%96%d7%94_%d7%9c%d7%90%d7%a8%d7%94%d7%91_1810.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויזה לארה"ב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]