חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנורת מלח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אאא. אבי אינסטלטורים כך עבד הפרסום פעם כאן גם!? אאא. אבי אינסטלטורים

נושא המאמר: אאא. אבי אינסטלטורים, כך עבד הפרסום פעם, כאן גם!?
מאת: רני כהן   שמור מאמר למועדפים


פעם בעידן הקודם, ועם זאת לא לפני הרבה זמן אאא.אבי אינסטלטור היא מליונר, בכל מדריכי העסקים הוא היה בתחום שלו במקום הראשון!, כך סידרו את התוצאות לא לפי האיכות, לא לפי האמינות, לא לפי הממליצים, אלה לפי סדר הא-ב, מה היה הטעם של שוקי אינסטלטור לפרסם עצמו אז, גם כך הוא היה מקבל את אחד המיקומים האחרונים בתוצאות החיפוש לפני האינסטלטורים ששמם מתחיל באות ת!

פתאום קם לו מנוע חיפוש בשם גוגל והחליט לסדר את התוצאות אחרת ולא לפי סדר ה א-ב, אלה לפי מידת הפופולריות, מידת הדיוק, כמות הקישורים הממליצים [אתרים], איכות התוכן ועוד כמה פרמטירם חשובים, פתאום אאא.אבי אינסטלטורים כבר לא במקום הראשון ושם יש אינסטלטורים אחרים.


רעיון חדש זה של גוגל של לסדר את מיקום העסקים ע"פ מידת חשיבותם נשמע הגיוני יותר, אף שיוצר גם הוא צרות לבעלי עסקים קטנים שאין להם תקציבים פרסומיים ושיווקיים גדולים ואינם יכולים להרשות לעצמם הליך של קידום אתר במנועי חיפוש.

אך מאידך, עסק קטן שרוצה לגדול ומבין את החשיבות של השקעה בקידום במנועי חיפוש, יכול להפוך מעסק קטן לעסק גדול יותר ויש דוגמאות רבות לכך בעידן האינטרנט, האינטרנט מאפשר לעסקים לגדול באופן די מהיר.


אחת האפשרויות של בעל עסק בגודל קטן עד בינוני היא לקדם את אתר האינטרנט שלנו באופן עצמאי, מבלי לפנות לחברת קידום אתרים, ישנם מספר כללים שבעלי עסקים יכולים למלות אחריהם ולצבור מיקומים טובים יותר במילות החיפוש החשובות להם במנועי חיפוש כגון גוגל.


1. כתוב תוכן עדכני ומקורי באתר האינטרנט שלך, אם אינם יודע לכתוב, תוכל לפנות לחברה המתמכה בכתיבת תכנים לאתרים, העלות אינה גבוה ביחס לתועלת של תוכן כזה באתר האינטרנט שלך.


2. פרסם את אתר האינטרנט שלך במסלולי פרסום המאפשרים הוספת קישור לאתר אינטרנט, מומלץ באתרים וותיקים ואמינים ראה לדוגמא קליק גו, התשלום אינו גבוה ביחס לתועלת של פרסום שכזה, מדובר בסה"כ על כמה עשרות שקלים בחודש ואולי כמה עשרות לקוחות חדשים בשנה כתוצאה ממיקום טוב יותר במנועי חיפוש.


3. השג קישורים, או פרסומים מאתרים בעלי תוכן קרוב לשלך, אין צורך לפנות למתחרים, אך אם אתה לדוגמא איסטנטור, תוכל לפנות לאתר המייצר ברזים או ציוד סניטרי ולבקש מהם קישור לאתר האינטרנט שלך.


4. פנה לחברת העוסקת בפיתוח באינטרנט, בקש מהם שמתכנת שלהם יסדר לך את האתר שך שיהיה מותאם לרובוט החיפוש של מנועי החיפוש ושיהיה לרובוט הזה קל יותר לסרוק את אתר האינטרנט שלך.


אם תבצע שלבים אלה, תוכל לקדם אתרם במנועי חיפוש בצורה משמעותית, כמו כן תוכל לפנות לחברה העוסקת בקידום אתרים במנועי חיפוש ולבקש הצעת מחיר לקידום אתר אינטרנט, ישנם תחומים שעלות הקידום שלהם היא עשרות אלפי שקלים בחודש, אך יש גם תחומים [פופולריפ פחות ] שעות הקידום תסתכם בכמה מאות שקלים בחודש.


בהצלחה!


מאמרון קטן זה נכתב ע"י קליק גו אינטרנט
פיתוח, קידום והקמת אתרים באינטרנט, ראו קישור לבלוג שלנו.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רני כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]