חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפקות אירועים בקלי קלות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ריקוד רקדנים לבת מצווה רקדניות לבת מצווה רקדנים לבר מצווה

נושא המאמר: ריקוד הסלסה
מאת: לטינו דאנס   שמור מאמר למועדפים

אז מה זה סלסה? אז חוץ מרוטב לסלט, סלסה הינו סגנון ריקוד חושני לטיני שהתפתח בקובה של לפני המהפכה הקומוניסטית. בתחילת דרכה נוצרה הסלסה ע"י יוצרים פורטוריקנים ואח"כ התפרצה לעולם המערבי מניו יורק.
הריקוד נרקד על מוזיקה סלסה לטינית במקצב של 4 רבעים, מבוססת בעיקר על ממבו. קיימים מספר סגנונות עיקריים, שכולם התפתחו במקומות שונים בעולם.
סלסה קובנית (זוגות – (סגנון זה מאופיין בצעדים בתנועה מעגלית בשילוב תנועות אגן זורמות של שני בני הזוג. הרקדנים נוטים להתרכז בתנועת גוף זורמת, ולא במימוש וריאציות יותר מדי מסובכות. קיים דגש חזק על תנועת כתפיים ואגן, והריקוד הוא מיני באופיו. המהגרים הקובנים בארה"ב פיתחו סגנון ריקוד שונה במקצת, בסגנון זה ישנו דגש חזק על וריאציות מסובכות המבוצעות תוך כדי תנועה במעגל של בן זוג אחד יחסית לשני. ווריאציות אלו מבוצעות כאשר ידי המובלת והמוביל הינן אחוזות, ולכן הן מכונות לעתים "קשירות" , לאור האסוציאציות שהן מעלות.
רואדה (מעגל ) - ריקוד רחוב קובני במקור, הנרקד במעגל של זוגות. כל הזוגות מבצעים את אותן הווריאציות המסומנות מראש ע"י מוביל הרואדה באמצעות איתותי ידיים וצעקות. המושג "קזינו רואדה" מתאר את סגנון זה, משום שהסגנון הומצא בתור סגנון קליט וקל עבור תיירי הימורים מערביים שהגיעו להוואנה, ונרקד מחוץ לבתי ההימורים. הריקוד דורש מהמשתתפים ידע של התרגילים והסימנים המוסכמים ושל שמות התרגילים, ובמהלכו בני הזוג מתחלפים באופן מתמיד, כך שהריקוד אינו מיני.
סלסה בסגנון L.A. היא צורת ריקוד ששמה דגש רב יותר על הריקוד בתור מופע. מאופיינת בביצוע רוטינות מורכבות של עבודת רגליים הקרויות "שיינס", שבמהלכם בני הזוג אינם שומרים על קשר עין אלא מסתכלים לכיוון הקהל הצופה בהם. בסגנון ריקוד זה בני הזוג מקפידים להישאר על קו ישר, וקיימת החלפת מקומות מדויקת בין הבחור לבחורה. התנועות חדות ומוקצנות, ולווריאציות מצטרפות "הפלות" של הבחורה. סגנון זה מומלץ מאוד להופעות.
סלסה קולומביאנית / פורטוריקנית - סגנונות סקסיים של ריקוד הסלסה ששמים דגש על ביצוע של רקיעה מיוחדת בספירת ה-1 וה-5 בכל תיבה. הריקוד כמעט נטול וריאציות, כאשר בני הזוג רוקדים זה מול זה בתנועה של משיכה ודחיפה, לעתים כאשר כפות הידיים מונחות אנכית זו על זו.
סלסה בסגנון ניו-יורק – סגנון הדומה לסגנון ה-L.A אך התרגילים מתבצעים על ספירת ה-2 במקום ה-1, שונה מהסגנונות האחרים. התנועה רכה וזורמת, תוך נסיון לשמור על קו, אך ללא הקפדה מוחלטת. התנועה נראית יותר רגועה ונמתחת יותר מאשר בסגנונות אחרים. לרוב, סגנון זה נרקד על מוזיקת ממבו ניו-יורקית.
אם גם לכם יש אירוע בקרוב, תוכלו לפנות לחברת "לטינו דאנס" המספקת את כל סוגי הרקדנים והרקדניות לאירועים, כולל רקדני סלסה, רקדנים ורקדניות לחתונה, רקדנים לבת מצווה, ריקוד בת מצווה, רקדנים סמויים, אירועי חברה ועוד. ל"לטינו דאנס" יש מרחב רב של רקדנים ורקדניות בשלל סגנונות הריקוד, כאשר הרקדנים והרקדניות מסוגלים להופיע, להדריך ולהפעיל את הקהל באירוע שלכם, הכל על פי דרישתכם...
אצל חברת "לטינו דאנס" תוכלו לבחור ממגוון רב של אפשריות ריקוד כך שתוכלו לתפור את הערב שיתאים לכם ביותר.
ליצירת קשר , ניתן להתקשר ל-0504-725696 אוו להיכנס לאתר החברה www.latinodance.co.il שם גם תוכלו להתרשם מצוות "לטינו דאנס" תוך כדי צפייה בסרטוני ריקוד שונים של רקדני "לטינו דאנס".

www.latinodance.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לטינו דאנס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]