חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השילוש הקדוש להצלחה בעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלה הובלות מובילים את הבית

נושא המאמר: מובילים את הבית
מאת: שירה דן   שמור מאמר למועדפים

אז מה בעצם אנחנו צריכים לדעת לקראת הובלה? אם מדובר על הובלת דירה, הובלות קטנות, פריטים בודדים ועוד, הדברים החשובים בם: שירות מקצועי, מחיר הגון ומעבר חלק לדירה החדשה, איך עושים את זה? הכנו לכם כמה עצות לקראת הובלה בטוחה, זולה ונעימה:

איך למצוא חברת הובלות מתאימה? השתמשו בשירותי האינטרנט לקבל חוות דעת על חברות בתחום, ישנם אתרים רבים בהם הגולשים מוסרים חוות דעת על סמך ניסיונם, כמה דקות של קריאה ותוכלו לחסוך עוגמת נפש.

בדקו מחירים אבל עשו זאת במידה, אין צורך לקבל יותר משלוש הצעות מחיר, אל תבחרו חברת הובלה רק בגלל המחיר- יודע כל ישראלי שהדברים הזולים עולים ביוקר... אם אתם מתלבטים בין שני מובילים והפער הכספי הוא קטן בחרו את היקר יותר, כאשר מדובר ברכוש שלכם ובנוחות אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות.

איך תקבלו מחיר טוב ובלי תוספות? הכינו שיעורי בית, רשמו את כל הפריטים שאתם צריכים להעביר, ריהוט, מוצרי חשמל, הובלת מקרר, מספר קרטונים או כל דבר אחר,. יש לכם רהיטים גדולים שאינם עוברים בדלת? כאלה הזקוקים לפירוק? ציינו זאת ברשימה.

אחרי שאתם יודעים מה יש לכם להעביר אתם יכולים לבקש הצעת מחיר, לעיתים אנשים מבקשים ומקבלים הצעת מחיר ובעת הגעת המוביל לבית מסתבר שיש הרבה יותר רהיטים ממה שדובר בהתחלה, גם אם מדובר על הובלות סטודנטים למשל בהם יש פריטים מעטים או הובלות מורכבות יש לציין הכל מראש! הסיטואציה אינה נעימה כלל, אתם לחוצים בזמן יושבים על קרטונים ובנוסף גם צריכים להתמקח על המחיר.

לעבור בכיף- נהוג לחשוב שהחלק הקשה הוא העברת הציוד, למעשה האריזה וההכנה היא המטלה הקשה ביותר אבל אפשר לעשות זאת נכון ואפילו בכיף. נצלו את ההזדמנות לזרוק ריהוט ישן או בגדים, כל דבר שאתם אומרים "אולי נשתמש בעתיד" זרקו לפח או מסרו לתרומה, בית חדש זאת הזדמנות לנקות קצת בלאגן...

ארזו את כל הדברים האפשריים בארגזים: כלי מיטה, ביגוד, קוסמטיקה, דיסקים, כלי מטבח ועוד, רשמו על כל אריזה את פרטי התכולה כך תוכלו לפרוק את כל הציוד בבית החדש בקלות. יש לכם ילידים? תנו לכל אחד מהם לארוז לבד את חפציו בעת ההגעה לדירה החדשה יהיה להם קל יותר לפרוק את הכל.

בהצלחה!

www.movi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה דן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]