חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לכתיבת קורות חיים אפקטיביים בחברת הייטק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי תקשור מודעות אושר

נושא המאמר: האימון לאושר – כלים לשינוי פנימי
מאת: אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש   שמור מאמר למועדפים

במאמר זה אני רוצה לשתף אתכם בבעיה המשותפת לאנשים המגיעים אליי לטיפול והמאפיין שלהם הוא חוסר יכולתם לראות את קסם החיים.
הם שבויים בכאב, בכעסים על האחר, כעסים ופחדים על עצמם וכמו שאחת היטיבה להגיד לי פשוט נמצאים בבועה.
המציאות הזו בה הם חיים מונעת מהם לראות את הקסם שיש בחיים, את הציפורים, האור והאנשים הטובים, מונע מהם מלהבחין ביופי ...וכן, היופי קיים בגדולתו, הוא פשוט נחשף לאילו הרוצים לראותו.


כולנו כבר נוכחנו בכוחן וביתרונותיהן של הגישה והמחשבה החיובית. כולנו כבר ראינו איך שני אנשים, בעלי אותם נתונים ותנאים לכאורה אך האחד בעל ראייה חיובית על החיים והשני פסימי, יגיעו כל אחד לתוצאות ולרמת סיפוק שונה מהחיים, בהתאם לצורת החשיבה.
כבר למדנו שדומה מושך דומה ושאנחנו מושכים את מה שאנחנו מתמקדים בו, לטוב או לרע.
אבל איך מגיעים לשם ???
אז נכון, זה מאד הגיוני וזו בטח לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בתובנה זו, ובוודאי שכל אדם שמודע לכך היה שמח ליישם (מעבר לתוצאות, זו גם גישה הרבה יותר נעימה ומספקת לחיים).
אך מה יכול לעשות אדם פסימי שאמנם מודע לכך, אך מרגיש שבניגוד לרצונו הוא עדיין שם יותר דגש על השלילי, מתקשה להיות חיובי ונגרר יותר לספק ולפחד?

מעבר לעבודה האנרגטית שיכולה לאתר את המקור למצב, ישנם כלים פשוטים, שעובדים על תת המודע ומאפשרים שינוי של תבנית החשיבה הקיימת. כלים אלו אני רוצה להציע לכם:

v רשימת הפלא – תקנו מחברת קטנה, נחמדה שעושה לכם כיף ותתחילו לרשום כל יום לפחות 5 דברים טובים שאתם רואים מסביבכם. אין מדובר בהכרח בדברים גדולים אלא בדברים קטנים כגון איש טוב שעזר לאישה לסחוב סלים וגרם לה לחייך, ילד שמחייך אליכם ברחוב, ברכת שלום לבבית ממישהו בעבודה, ארוחה שהכנתם ויצאה טוב. הקטע הוא בתחילת החיפוש אחר האושר, אחר השימחה. זה בסה"כ אימון, אימון לראות את הטוב. עם הזמן, תראו שיהיה יותר קל למלא את הרשימה.

מענה למחשבות הטורדניות – בכלי הזה עליכם לאתר משפטים שהפכו להיות לכם למנטרה ושהשפעתם עליכם היא שלילית. כדוגמא אני אוכל לתת משפטים שאני הייתי נוהגת לומר או לחשוב כגון "יואו איזה ייאוש" (אגב אפילו לא חשתי שהאתגר שניצב בפניי מכניס אותי לייאוש אבל המנטרה הייתה מתנגנת בראש). משפט שני היה "איזה כיף להם, איך הייתי רוצה גם..." כל פעם שהייתי רואה זוגות פוסעים ביחד, יד ביד.
הזיהוי של משפטים אלו אינו דבר פשוט, כי לעיתים, הם הופכים להיות כל כך "נשלפים"
שאנחנו אפילו לא שמים לב אליהם (אבל תת המודע מקשיב להם) ולכן חברים/בני משפחה
יכולים לעזור לנו מאד באיתורם. לאחר שהצלחנו את שלב הזיהוי, יש לחבר משפט נוגד, כלומר
אם אני חוזרת לדוגמאות שנתתי, כשהייתי שמה לב שאני אומרת משפט כמו "איזה כיף להם...."
הייתי אומרת, איך אני שמחה בשבילי שאני אוטוטו אכיר את האחד המיוחד בשבילי". או במקום
"איזה ייאוש" נתתי מיד משפט נוגד שאומר "אני יכולה להצליח בכל מטרה שעומדת בפניי".
החלק השלישי הוא כבר לשים לב לכמות הפעמים שהמנטרות הקדומות עולות וצפות בחיינו
ומיד לסתור אותן עם המשפטים ההופכיים וכך לתת מענה לתת המודע עד שגם הוא "יאמין".

v האדרת היתרונות – באופן לא מודע אנו מאדירים בחיינו את הכישלונות או העדר ההצלחות, את הטעויות והשגיאות, אנו כועסים על עצמנו, חוזרים ודשים באיך יכולנו לא להצליח וכו'. לעומת זאת היחס להצלחות שונה, אנו שמחים על הצלחות, גאים בהם אבל מהר מאד שוכחים אותם ועוברים הלאה. בכלי הזה עלינו לכתוב ולהנציח את ההצלחות שלנו, קטנות כגדולות. וכך בימים של דימוי עצמי נמוך, בימים שהספק חוזר לקנן, ניתן לקרוא את המחברת, לחייך ולהרגיש יותר שבעי רצון מעצמנו.
.

הכלים המוצעים כאן אינם כלים חדשניים ואני בטוחה שרבים שמעו עליהם כבר, אולם חשוב להזכיר ולעורר את השימוש בהם., אלו כלים פשוטים שכל אחד יכול לאמץ, הדבר היחיד שצריך בשבילם זו מחוייבות להכנסת השינוי בחיים ואורך רוח. תתמידו חודש ברצינות ותראו איך דלתות חדשות נפתחות עבורכם.


בהצלחה.


פסימיות היא לא גזרה משמים וגם היא ניתנת לשינוי ע"י מודעות ועבודה.
אין דבר כזה "זה אני. ככה נולדתי ואין מה לעשות".
אנחנו בוחרים איך לחיות ויכולים לכתוב לעצמנו סיפור חדש בכל עת שנרצה.


אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 054-2192061 דוא"ל: [email protected]



www.wix.com/nefshavivit/nefshavivit


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]