חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אטרקציות לילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עשיר עשירים

נושא המאמר: מה אתה בוחר לעשות עם הזמן שלך?
מאת: מר' איציק מדינה    שמור מאמר למועדפים


"לכל אחד מאיתנו יש רמת נוחות בה הוא חי ועובד. רמת נוחות זו נקבעת ע"י מספר פקטורים ויכולה להשתנות עם הזמן והנסיון...

לאנשים מסוימים זו יכולה ליפול כהפתעה גמורה לגלות שהכנסתם תלויה בבחירתו של גורם אחר ולא בבחירתם העצמאית. אך מזה כלום לא קרוב למציאות, ההכנסה שלך היא תוצאה ישירה של בחירה אחת ויחידה בלבד, הבחירה שלך?

מה אתה בוחר לעשות עם הזמן שלך

"אבל איציק, אתה לא מבין. יש לי עבודה משלי ואני לא בשליטה על הכנסותיי, הבוס שלי כן. הוא זה שאומר לי מתי לבוא לעבוד וכמה ואיך אני יכול לתרום לעסקיו." אני מניח שאתה צודק, אתה לא בשליטה וכנראה לעולם לא תהיה. לפחות ללא שינוי גישה מהותי, כלום לא ישתנה.
שמע, אם אתה קורא מאמר זה, נראה לי שאתה יודע לזהות את הזדמנויות ההשקעה העומדות מולך. אז אם אתה עדיין בוחר להיות שכיר, כנראה וזה אכן מבחירה. אף אחד הרי לא הכריח אותך. זו בחירתך העצמאית להחליף כמות נתונה של שקלים בעד חלקים של הזמן שלך; זמן זה הוא למעשה ההגנה היחידה שלך מלהיות מרושש וחסר כל.

האם כל זה אומר שלדעתי כולם צריכים להתפטר ממקום עבודתם ולהתחיל לסחור בנדל"ן? להתחיל לסחור במט"ח או בשוק ההון? לחלוטין לא! עסקים בהחלט לא בנויים עבור כל אחד. להיות בכל סוג עסק למען עצמך גם הוא לא מתאים לכל אחד. עם זאת, אם אתם קוראים באתר זה, כנראה שאתם לא נמנים על קבוצה זו. אתה בטח רוצה עוד מהחיים שלך ולהשיג יותר מאשר "עבודה מכניסה", אולי אתה רוצה לראות קצת כסף שעובד עבורך, האם אני צודק?

אולי אתה לא מועסק ע"י אחרים ואתה מרגיש דיי בטוח בעצמך כי אתה ברשות עצמך ? טס חופשי. ללא עבודה! ללא בוסים! ללא פקקי תנועה! אף אחד לא מחלק הוראות! ובכן, מזל טוב! אבל לפני שאתה מתכנס בעצמך ומתמוגג, אולי כדאי להתבונן במצבך מקרוב יותר. אתה מבין, לכל פלוס יש מינוס וגם כאן, יש למצב זה חסרונות. אתה אמנם ללא עבודה, משמע ללא תלוש משכורת וכמובן אין בוס שמחליט עבורך. אתה ברשות עצמך כאמור בהחלטות היומיומיות לטוב ולרע.

אין להאשים אף אחד אם פקששת

זה אתה נגד העולם. אתה תחת אש. לא היית כ"כ נלהב מזה זמן רב. אין מקום להעביר כרטיס בבוקר. תעשה מה שתחפוץ בו, בבקשה. אתה רואה, זה מה שמפחיד אותי. מה אתה הולך לעשות עכשיו עם כ"כ הרבה חופש? מתי יגיע המצב בו יומנך יתמלא בפעילויות שכל סיבת היותן מופיעות ביומן היא רק כדי למלא לך את היום?

אם לא תהיה זהיר, כושר ניהול הזמן שלך בתוספת ציפיות נמוכות מהחיים יובילו אותך מייד ובחזרה לעשייה הקודמת שלך או למשהו כמו "איך אני סוגר את החודש". אתה תחליף את העבודה הישנה שלך בחדשה ובדרך תחליף בוסים. בוס אחד מחליף בוס אחר, מעגל קסמים של ממש.

פגעתי ברגשותיך? מה אומר? תתגבר על זה! זכור, אני בצד שלך? אנחנו בזה ביחד ותפקידי כאן לעזור לך להצליח יותר מאשר כל המועסקים והבלתי מועסקים שרק מחכים לסוף חייהם. רק בגלל שאין לך ג'וב יותר זה לא אומר שאתה הופך לעשיר. אנשים עשירים כנראה ולא חושבים כל היום כמו פועלים ומבזבזים את זמנם ורק כדי להרוג מזמנם. עשירים מתמקדים ביצירת תהליכים המייצרים להם את מירב ההכנסות במינימום התעסקות. נקודה.

אני לא שונה ממך

אם זה ישפר הרגשתך, אני כלל לא שונה ממך. בזבזתי שנים רבות בלהרוג את הזמן שלי. לכן אני מתעקש שאתה לא תעשה את אותם שגיאות. טוב, אז בוא נדבר על התחלות חדשות וטובות. אם אתה כבר אחרי ההתחלות הללו, בוא נדבר על ייעול או שיפור הדרכים בהם תיייצר עוד כסף.

אין כאן הכוונה שתוכל למצוא זמן נוסף, זה קשור במציאת הזמן הטוב ביותר שתוכל למצוא. באם אתה במשרה מלאה או חלקית, לך האפשרות לבחור באיזה מיזמים תהיה מעורב ולאיזה הזדמנויות תחשוף עצמך.
תוכל לייצר לעצמך הרבה מאד כסף בגלל שאתה מרגיש טוב עם החומר שסביבך, האנשים והמידע, או שתוכל להתיישב ולנתח עסקה מאות פעמים וללא השקעה מבחינתך. שוב, לך אפשרות ההחלטה ולא לאף אחד אחר. מייד מגיע ההסבר.

צא מאזור הנוחות שלך!

לפני מספר שנים כל שידעתי הוא לסחור, לקנות באלף שקלים ולמכור ב-3,000 שקלים אם זה היה לשוק הקמעונאי או לקנות באלף ולמכור באלפיים בשוק הסיטונאי. זה כל מה שידעתי, זה היה איזור הנוחות שלי. לקנות בסכום העולה על 50,000 שקלים הרתיע אותי מאד. למען האמת, לא העזתי לחשוב בכיוון הזה בכלל. נהניתי להכניס פי שתיים או שלוש מעבודתי זו, אז למה לטרוח בכלל ולנסות לעשות משהו מוצלח יותר וגם לסכן את הקיים? במיוחד שכבר הצלחתי לבסס את עצמי באותו תחום ובאותו איזור פעולה. יחד עם זאת ידעתי כי עליי להיות מתוחכם יותר מכל המתחרים עליהם ידעתי.

ככל שהרווחתי יותר כסף כך הרשיתי לעצמי לחשוב גדול יותר. עם הזמן הבנתי שיש גם שוק אחר שיודע לעבוד בסכומים גבוהים יותר. למדתי להסתובב במקומות בהם משלמים במרווחים גבוהים יותר. הרף שלי עלה בהדרגתיות, כך למעשה למדתי שלמכור הרבה בהרבה זה קל ממש בדיוק כמו למכור מעט במעט.

אולי עכשיו תחשוב שזה היה קל למכור יותר בגלל שהיה לי יותר כסף לעבוד איתו. זו בדיוק הטעות הטיפשית שהחזיקה אותי מאחור תקופה ארוכה לפני כן בחיי. הנה החדשות החמות מהתנור עבורך:
אם אתה לא יכול לעשות כסף ללא כסף,
אתה לא יכול לעשות כסף עם כסף!

לאחרונה החלטתי לעבוד עם מספר מתלמדים. אותם אנשים נפלאים שהולכים וחוקרים בשווקים השונים כמו גם בתחום הנדל"ן המעניין אותי במיוחד. ביקשתי מהם להתקשר אליי ולהתדיין ברגע שהם מגלים עסקה ה"גדולה" מדיי עליהם, רגע לפני שהם מסרבים לעסקה ואומרים לא בגלל שהמספרים לא מסתדרים להם. אני אומר להם שאם העסקה ענינית מספיק, אולי אסכים להיות השותף הפיננסי שלהם.

תאר לך מה קרה, חלקם התקשרו אליי עם הזדמנויות. בשלב זה יש לי ביד כתריסר עסקאות בשלבים שונים של התגבשות. תן לי להסביר לך בשורות הבאות את כוונתי. במרבית המקרים, כולל זה שלך ידידי, זה לא מחסור הכסף שעוצר אותך, זה המחסור בידע איך לתכנן צעדיך ואיך לבנות את העסקה לצרכיך כך שתוציא מכיסך מינימום ותרויח את המקסימום.

עסקאות מהחיים

בעיר דרומית אחת חיפש לו אחד ממכריי נכס שישמש לו כמקור הכנסה אלטרנטיבי. באזור הקרוב למכללה בעיר הוא מצא נכס שבתחילה הוערך בסביבות ה-55,000 דולר. שכר הדירה שניתן למצוא באזור היה סביבות ה-350$ לחודש. ברשותו של אותו מכר-מתלמד היו רק 3,000$..."רק"...

אותו מכר-מתלמד קצת נבהל ממחיר הנכס וגם כיון שחשב שאת רוב הסכום להשקעה זו עליו לשלם מכיסו, בחר לוותר על העסקה.
הוא לא טרח להציע הצעתו למוכר שאף שאותו מוכר ממש בסוף גם התפשר והסכים להוריד את מחיר הנכס ב-10%, הוא גם לא הלך וחקר מספיק בבנקים למשכנתאות ולא גילה כי יכל למצוא משכנתאות עם 65-80 אחוזי מימון זמינים. לאחר שקיבל מידע זה והבין שגם אם יכניס שותף פיננסי ולו רק לתקופה קצובה, למעשה יוכל להתמודד עם הצורך כדבריו ב"הר של כסף". למעשה כספו יכל להספיק לו כדי להכנס לעסקה המייצרת תזרים מזומנים חיובי באופן מיידי. בניית עסקה שכזו היא עניין של מה בכך למביני עניין מצד אחד, אבל היא הר בלתי עביר עבור מרביתנו. אלו בעלי המחסומים.

מה לגבי העסקה הבאה? אני לא יודע אבל זו בטח עסקה טובה יותר מהנסיון האחרון שלך. אבל אל דאגה. אני לא מצפה שעסקה שכזו תעלה בידיך גם כן, נכון? אחרי הכל, יש יותר מדיי תחרותיות באזור בו אתה גר וכנראה זה גם לא כ"כ יעבוד שם בכל מקרה. בוודאי שגם אין כאלה מוכרים או שותפים פיננסיים בנמצא.

כן, אני סרקסטי. בו בזמן אני מקוה שאני מצליח להעביר את הנקודה שלבטח לא תשכח: עשה מה שאחרים עושים וצפה לתגמול דומה, עשה מה שאחרים מפחדים ממנו והם אלה שרק יקוו לתגמול כמו שלך.

טוב נו, זו המצאה שלי, נראה היה לי טוב למאמר ראשון. אבל ברצינות, אתה לא חושב שזה הזמן המתאים להוציא את הראש מארגז החול ולהתחיל לחשוב בגדול? זה חופשי, זה בחינם. נסה לחשוב מה מפחיד אותך ותקן זאת. אם זה מחסור בכסף, זה יכול להיות מתוקן עם עוד קצת ידע.

ככל שתלמד יותר, תרויח יותר

הנה תקציר של עוד כמה עסקאות, נסה להשלים עם הפערים כפי שמתלמדים אחרים מנסים.
נכס בשווי 330,000$. המוכרים מממנים 15% מכיסם (שים לב - לא הלוואה, מתנה!), תזרים מזומנים של 12,000$ כל שנה למשך 3 שנים ובחוזה קשיח עם בטחונות בשווי חצי שנת שכ"ד.
הנה עוד אחד, חברה בקשיי תזרים ועם צבר הזמנות גדול ביד צריכה מימון זמני לחומרי גלם. עלות חומרי גלם 45,000$, בטחונות למשך תקופה ההלוואה ? ציוד תעשייתי בשווי של מעל חצי מליון דולר משועבד. רווחי הון צפויים אחרי חצי שנה ? 70% מסכום ההשקעה. החברה לא תאבד את הלקוחות בשום מחיר...

לדעתי קיבלת את התמונה

אם כבר מדברים על מליונרים, כמה עסקאות מסוג זה אתה צריך כל שנה כדי לעשות מליון שקל? לא הרבה. חדשות טובות! יש הרבה יותר עסקאות שכאלה מאשר לנסות לקנות בשקל ולמכור בשתיים. כל מה שעליך לעשות הוא להרחיב את אזור הנוחות שלך רק במעט ולהגדיל את יכולותיך בבניית ויצירת עסקאות ואז גם אולי לייצר הצעות משלך בשוק כל כך צמא. אתה יכול לעשות עוד או להמשיך ולעשות מעט. זו החלטך שלך.


www.noircolony.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מר' איציק מדינה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]