חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בנקאות פרטית בשוויץ- השינויים בשנה האחרונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אלצהיימר אפוטרופוס הזיות שוטטות

נושא המאמר: גישה ייחודית לטיפול בחולי אלצהיימר
מאת: אורית שביט   שמור מאמר למועדפים

עד לא מכבר, נהוג היה להתייחס אל חולה האלצהיימר כמי שכל עולמו סובב סביב אובדן, צער ותסכול, וכל שניתן לעשות הוא לתת טיפול רפואי בלבד עד למותו. לפי תפיסה זו, עיקר הטיפול בחולה הינו טיפול בצרכים הבסיסיים של החיים – אוכל, הגיינה אישית ושינה, ולכל הבעיות פתרון אחד – מתן תרופות. ככל שמחריף מצב החולה ומתחילות בעיות כגון בעיות התנהגות, שינה, התפרצויות, אגרסיה, הזיות ועוד, מוגבר הטיפול הרפואי.

על פי גישת הביליטיישן, מחלת האלצהיימר נתפסת כסוג של נכות, אשר מחייבת תמיכה וליווי של הסביבה, כדי לאפשר למשפחה חיים נורמליים. ככל שהסביבה תהיה תומכת יותר, כן יהיה תפקודו של החולה טוב יותר. הרעיון העומד במוקד הגישה הוא מה הן אותן היכולות שנשתמרו אצל החולה, ואתן לעבוד, ואיך ניתן להתבסס על "מה שיש" במקום על "מה שאבד". לפיכך, חשוב להבין את תהליך המחלה, לדעת ולהבין את החולה עצמו – רגשותיו, רצונותיו, מה עובר בראשו – כדי להיטיב את אופן הטיפול בו.

הטיפול שם דגש על המשפחה וסביבת החולה, ועל צרכים חברתיים, נפשיים וקוגניטיביים של החולה, לצד הטיפול הרפואי. המטרה היא הקלה בדרך ההתמודדות של המשפחה עם המחלה, ושיפור איכות החיים של החולה ושל המטפל. כך נבנה יומו של החולה משילוב של תנועה, משחקים ופעילות חברתית, בנוסף לאתגרים מוחיים ופעילויות מגוונות, כמו אפייה, סידור פרחים ומלאכת יד. והכל מותאם ליכולתו ולמצב רוחו. כמו כן, לפי גישת הביליטיישן, מותאמים לחולה פתרונות מעשיים שמקילים בצורה משמעותית את אופן התנהלותו בביתו, ובכך מסייעים בפתרון קונפליקטים. התוצאות עשויות גם להביא לדחייה בצורך לאשפז את החולה, ומאידך – להורדת עלויות במתן הטיפול.
לראשונה הוצגה גישה זו על ידי דוקטור פול ראיה וגברת קוניג-קוסטה בשנת 1996 בארצות הברית, ומאז הפכה גישה זו למובילה בתחום הטיפול במחלת האלצהיימר.
אשמח לשוחח ולענות על כל שאלה בתחום. אתם מוזמנים לעיין באתר שלי Alzheimer’s Family Coaching
בברכה
אורית שביט
מומחית לאלצהיימר
[email protected]
Alzheimer’s Family Coaching
www.AlzheimerInIsrael.com
054-2277801

www.alzheimerinisrael.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורית שביט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]