חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
over clocking





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיל המעבר טיפול הומאופתי גלי חום הורמונים

נושא המאמר: טיפול הומאופתי בגיל המעבר
מאת: נועה תבל עמרן , הומאופתית קלאסית, RCHom   שמור מאמר למועדפים

טיפול הומיאופתי בגיל המעבר (Menopause) / נועה תבל-עמרן RCHom

גיל המעבר הוא נקודת מפנה בחיי האישה, תקופה של שינויים רבים המסמנים את סופה של תקופת הפריון. גיל המעבר אינו מחלה, אבל יכולה להיות לו השפעה גדולה על איכות החיים של האישה. עבור חלק מהנשים, תסמיני גיל המעבר הם נסבלים וחולפים תוך זמן קצר, אך עבור חלקן התסמינים מטרידים מאוד ונמשכים זמן רב, ולכן מורידים את איכות החיים.
יותר ויותר נשים הסובלות מתופעות גיל המעבר מבינות שהן זקוקות לטיפול בטוח שיביא לשינוי יציב לאורך זמן. היום כבר ידוע שתחליפי ההורמונים הקיימים בשוק עלולים להעלות את הסיכוי לחלות במחלות לב וכלי דם, וכמובן שזהו שיקול חשוב ביותר בבחירת הטיפול.

כמה עובדות על גיל המעבר....

מתי מתחיל גיל המעבר?
בעולם המערבי גיל המעבר מתחיל בין גיל 45 לגיל 55, הממוצע הוא גיל 51. כמובן שחלק קטן מהנשים חוות את גיל המעבר כבר בגיל צעיר, כמו 40, ואחוז קטן מאוד חוות אותו בגיל מבוגר כמו 60. אין דרך לחזות את גיל המעבר, והוא נקבע סופית רק כאשר המחזור החודשי נעדר במשך 12 חודשים רצופים. אצל נשים מעשנות גיל המעבר יכול להגיע כמה שנים מוקדם יותר.

מה גורם להתחלת גיל המעבר?
גיל המעבר מבוסס על הפסקה הדרגתית של ייצור הורמון המין הנקבי, אסטרוגן, על ידי השחלות. הפסקת פעילות השחלות היא טבעית והדרגתית אך יכולה להיות גם מלאכותית ופתאומית, כלומר גם ניתוח להסרת השחלות, כימותרפיה והקרנות יכולים לגרום לתחילתו של גיל המעבר. יש לציין שכריתת רחם בלבד (מבלי להסיר את השחלות) לא יכולה לגרום לתחילתו של גיל המעבר.

Perimenopause- התקופה הקודמת לגיל המעבר והתסמינים המאפיינים אותה
השחלות אינן מפסיקות את פעולתן בבת אחת, אלא בתהליך הדרגתי. במהלך התקופה הקודמות לגיל המעבר, הייצור של רוב הורמוני הרבייה מצטמצם, ולעיתים ישנן תנודות גדולות ובלתי צפויות ברמת ההורמונים. סימנים ותופעות גיל המעבר יכולים להתחיל כבר בגיל 35 ומשך ה- perimenopause, הכולל תופעות גופניות ונפשיות, יכול להיות מורגש כמה שנים, ואפילו עשר שנים ויותר.
השינויים הגופניים והנפשיים נובעים מהתנודות הורמונאליות, והם כוללים בין השאר: שינויים במחזור החודשי, דימומים, הפרשות, גלי חום, הזעות, תנודות במצב הרוח, עצבנות, עייפות, בעיות זיכרון, בעיות ריכוז, חרדה ו/או דיכאון, הפרעות בשינה, בעיות בקיום יחסי מין, יובש, דלדול וגירוד באברי המין, רגישות מוגברת לזיהומים ולדלקות במערכת המין והשתן, כאבי מפרקים, שרירים וגב, יובש בעור, ירידה בגמישות העור, תחושת נימול.
תופעות גיל המעבר אינן זהות אצל כל הנשים, והשינוי משפיע על כל אישה בצורה אחרת. גם עוצמת התסמינים של גיל המעבר משתנה מאישה לאישה. יש נשים המגיעות לגיל המעבר הטבעי עם הרבה בעיות, והסימפטומים המופיעים חמורים ופוגעים באורח חייהן. במידה וגיל המעבר מתחיל פתאום כתוצאה של ניתוח, כימותרפיה או הקרנות, ההסתגלות יכולה להיות אף קשה יותר.

למה הומיאופתיה?

1. טיפול אחד לכל הבעיות מהן סובלת האישה.
ההומיאופתיה היא שיטת ריפוי התופסת את גוף ונפש האדם כאחד, אין הפרדה ביניהם. לכן בזמן הטיפול, ההומיאופת לוקח בחשבון את כל התופעות הפיזיות, הרגשיות והמנטליות, שאותן חווה האישה. התרופה ההומיאופתית פועלת בכל הרמות ולכן מטפלת בכל התופעות, ומביאה את מצבה הכללי של האישה למקום מאוזן ובריא יותר. אין עוד טיפול שיכול לטפל בכל הבעיות הפיזיות והנפשיות בעזרת אותה התרופה.

2. טיפול ללא תופעות לוואי וסיכונים
כיום ישנה מודעות גדולה לתופעות הלוואי והסיכונים הכרוכים בנטילת תרופות. מחקרים מצאו כי טיפול הורמונלי חלופי מעלה את הסיכון לחלות במחלות לב, התקפי לב, שבץ מוחי, קרישי דם, סרטן השד, ואלצהיימר. לעומת זאת, התרופה ההומיאופתית היא בטוחה לשימוש, היא עדינה בפעולתה, ואין לה תופעות לוואי או סיכונים. התרופה ההומיאופתית אינה מטפלת בסימפטומים אלא באדם כשלם, אינה מדכאה או מדחיקה את התופעה, אלא פותרת אותה מהשורש, ומחזקת את האישה בכל הרמות.

3. שינוי קבוע ללא תלות בתרופות
הטיפול ההומיאופתי, שלא כמו הטיפול בתחליפי הורמונים, אינו יוצר תלות. התופעות מטופלות מן השורש כך שאינן חוזרות לאחר נטילת התרופה. לעומת זאת את תחליפי ההורמונים יש לקחת על בסיס יום-יומי ועם הפסקתם חוזרות גם התופעות. תרופה הומיאופתית שנבחרה בקפידה, ניתנת במנה חד פעמית, מחזקת את האישה לאורך זמן ומאפשרת לה להתמודד מול התופעות השונות ללא צורך בנטילה נוספת של תרופות.

4. טיפול אינדיבידואלי
תופעות גיל המעבר ועוצמתן אינן זהות אצל כל הנשים, והשינוי משפיע על כל אישה בצורה אחרת. הטיפול ההומיאופתי מותאם לכל אישה באופן אינדיבידואלי, כך שהוא מתאים בדיוק לתופעות שהיא חווה. בהתאם לכך, כל אישה מתחזקת בדיוק בנקודות החלשות שלה, ואינה סובלת מתופעות לוואי. הטיפול ההומיאופתי מסוגל להגיע לרמת דיוק כה גבוהה עד כדי כך ששתי נשים הסובלות מאותה תופעה יקבלו תרופה שונה. לדוגמא: שתי נשים הסובלות מגלי חום, לאחת מתלווה תחושת חרדה ופחד ואילו השנייה מרגישה עצבנית- כל אחת מהן תקבל תרופה הומיאופתית שונה, המתאימה לה באופן אישי.

5. חיזוק כללי ומניעתי
בתקופת גיל המעבר, גוף האישה נחשף לסיכונים שלא היו קיימים לפני כן. לדוגמא הסיכוי לפתח אוסטאופורזיס לאורך הזמן, עולה בגיל המעבר. הטיפול ההומיאופתי הוא עמוק ומביא את המטופלת לאיזון בכל הרמות והמערכות, ולכן מעלה את רמת הבריאות הכללית שלה. האישה יוצאת מהטיפול מחוזקת, ובכך מורידה הסיכוי לתופעות נוספות שעתידות להתרחש. גם תופעות מטרידות שלא קשורות בהכרח בקשר ישיר לגיל המעבר ישתפרו ואף ייעלמו בטיפול ההומיאופתי.

הטיפול ההומיאופתי מתאים לכל גיל- תינוקות, ילדים, נשים בהריון, מבוגרים וגיל הזהב.
ההומיאופתיה מטפלת במגוון רחב של מחלות, מצוקות ובעיות, בכל המישורים: פיזי נפשי ושכלי.

אשמח לענות על שאלות באופן אישי
נועה תבל-עמרן RCHom
הומיאופתית קלאסית מוסמכת
054-2274160
[email protected]


רפואה שלמה!


הערה: מאמר זה אינו תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נועה תבל עמרן , הומאופתית קלאסית, RCHom שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]