חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הזהיר במצוות תפילין זוכה שמאריך ימיו ומובטח לו שהוא בן העולם הבא.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טאי צ'י צ'י קונג אומנויות לחימה לחימה סינית

נושא המאמר: צ'י קונג שמונת חלקי תחרת המשי
מאת: אוהד קדם   שמור מאמר למועדפים

צ'י קונג שמונת חלקי תחרת המשי

צ'י קונג שמונת חלקי תחרת המשי הנו תרגול עתיק שהמצאתו מיוחסת לגנרל יו פיי, מצביא סיני מפורסם שחי בתקופת שושלת סון הדרומית (1127-1279). המסורת מספרת שהגנרל ראה שמצבם הבריאותי של חייליו אינו טוב, ופיתח סדרה של שמונה תרגילים שיועדו לשיפור בריאותם וכוחם של החיילים. כיום, כ 800 שנים מאוחר יותר, צ'י קונג שמונת חלקי תחרת המשי הוא ככל הנראה תרגול הצ'י קונג הנפוץ והפופולרי בעולם. פשטותו של התרגול, קלות הלימוד, וההשפעה המיטיבה על הבריאות ועל שיחרור מתחים הופכים אותו לתרגול אידיאלי למתחילים, ותוספת מועילה לתרגול של כל מי שמעוניין בתרגול פשוט ואפקטיבי.

תקציר התנועות הנמצא בעמוד זה מיועד לשמש את תלמידי בית הספר המשתתפים בקורס. אין זה מומלץ ללמוד צ'י קונג ללא הדרכת מורה.

תקציר ההנחיות לתרגול

עמידת מוצא:
כפות רגליים ברוחב הכתפיים, ברכיים מעט כפופות, הקודקוד כאילו תלוי בחוט מהשמיים, הגוף משוחרר.

1) שתי ידיים דוחפות אל השמיים:
לשלב את קצות האצבעות מול הבטן, להרים כלפי מעלה בידים וכתפיים רפויות, להפוך את כפות הידיים כלפי השמיים ולדחוף בעדינות כלפי מעלה. לעלות על קצות האצבעות ולרדת. להניע את הגוף פעם אחת לצד שמאל ופעם אחת לצד ימין. לחזור אל המרכז ולהוריד את הידיים מלפנים.

2) למתוח את הקשת כאילו יורים בנץ:
עבור לעמידת הפרש, האגן שוקע כלפי מטה. הרם את הידיים אל מול החזה. יד שמאל הופכת לחץ ומכוונת שמאלה ויד ימין מותחת את מיתר הקשת, כשאגרוף ימין מול הצד הימני של החזה, ומתח בעדינות. הרפה את הידיים, והתרומם כלפי מעלה לעמידת הפרש.

3) הרם יד אחת:
בעמידת המוצא, הרם את יד שמאל כלפי מעלה, מעל הראש, קצות האצבעות פונות לכיוון ימין. בו זמנית הורד את יד ימין לכיוון האדמה. לחץ את שתי הידיים, אחת אל האדמה ואחת אל השמיים, והרפה.

4) הפנה את הראש לאחור ( חמשת החולשות ושבע הפציעות הפנימיות):
בעמידת המוצא, הפנה את הראש שמאלה והבט לאחור, הרפה, הפנה את הראש ימינה והבט לאחור.

5) הסט את הראש ואת האגן:
עבור לעמידת הפרש, האגן שוקע כלפי מטה, הופכים את כפות הידיים כלפי חוץ ומניחים אותן על הברכיים כשהאגודלים פונים כלפי חוץ. העבר את המשקל אל רגל שמאל ופנה שמאלה, כאילו מביטים לאחור משמאל. חזור אל המרכז וכנ"ל לצד ימין.

6) כפות הידיים אוחזות בבהונות הרגליים:
בעמידת המוצא, הרם את כפות הידיים כלפי מעלה לדחוף את השמיים, כשאצבעות הידיים פונות אחת אל השניה. מתח בעדינות אל השמיים והרפה. התכופף בעדינות כלפי מטה והרפה את הגב והידיים. אחוז בבהונות הרגליים ומתח בעדינות. הרפה וחזור כלפי מעלה.

7) הברג את האגרופים והבט בחזקה:
עבור לעמידת הפרש, שני אגרופים בצדי האגן. שלח את האגרוף השמאלי שמאלה לגובה הכתף, והבט לכיוונו. הרפה וחזור אל המרכז. כנ"ל לצד השני.

8) עלה ורד על קצות האצבעות (שבע אי הסדירויות ומאות המחלות נעלמות מאחורי גבך):
בעמידת המוצא, הרפה את הגוף, עלה על קצות האצבעות ורד בעדינות חזרה.


www.qigong.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוהד קדם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]