חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מס קנייה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים ניתוח פסטי מנתח פלסטי plastic surgery

נושא המאמר: ניתוח פלסטי plastic surgery
מאת: estetica   שמור מאמר למועדפים

כל אחת מכירה את החברה שפתאום ברגע של גילוי לב חושפת שעברה ניתוח פלסטי באף. לפעמים צורת האף נראית מלאכותית, ולפעמים אם היא לא הייתה מספרת לא הייתה דרך לדעת. או פתאום לפגוש אחרי את השטוחה של השכבה מסתובבת בחזה נפוח ולא רק מגאווה. ניתוחים פלסטיים הפכו להיות דרכם של רבים להתעלות על מה שהטבע חילק להם. אין צורך לראות בנתונים הטבעיים גזירת גורל, במיוחד אם הם גורמים לתחושה לא נוחה שנובעת מאסתטיקה. ניתוח פלסטי וטיפולים אסתטיים אחרים מספקים פתרונות בטכנולוגיה רפואית שמתקדמת בצעדי ענק.
בכתבה זו נספר לכם למה לצפות אם בכוונתכם לעבור ניתוח פלסטי.

ניתוח אף
ניתוח אף הוא ניתוח פלסטי פופולארי מאד בשוק הניתוחים הפלסטיים. הרבה בחורות, וגם כמה בחורים, לא מרוצות מהמראה החיצוני שלהן בגלל גודל האף שלהן, הפרופורציות שלו ביחס לפנים שלהן או הצורה שלו. ניתוח פלסטי באף היא דרך להרגיש טוב יותר לגבי המראה החיצוני.
ניתוח פלסטי באף הוא קצר יחסית ונמשך ברוב המקרים בין שעה לשעתיים. הניתוח מבוצע לרוב בהרדמה מלאה. המנתח הפלסטי מרווח בין העור של האף לבין הסחוס והעצם, בכדי שיוכל לפסל את הסחוס והעצם להשגת התוצאה הרצויה.
ניתוח פלסטי באף עולה בממוצע 11,000 ₪. מסלולי ביטוח משלים של קופות החולים השונות מציעים הוזלה משמעותית בניתוח אף, עד למחיר של 4,880 דרך ביטוח כללית מושלם. כך שמומלץ להתעניין איזו הנחה מציע הביטוח שלכן לפני שתחליטו על ביצוע ניתוח פלסטי.

הגדלת חזה
ניתוח פלסטי פופולארי נוסף הוא הגדלת חזה. ההליך בסוג זה של ניתוח פלסטי נמשך כשעתיים לכל היותר, וכולל חתך דרכו מוחדר שתל סיליקון. בשוק קיימים שתלים מסוגים שונים ושתלים בגדלים שונים, עליהם יסביר לך מנתח פלסטי כשתגיעי אליו לפגישת ייעוץ. לרוב, בבחירת השתל המתאים יש התחשבות בעיקר במבנה הגוף שלך ובסגנון השדיים הרצויים. ניתוח הגדלת חזה עולה כ-22,000 ₪ במרפאות פלסטיות פרטיות. אם את בוחרת לעשות ניתוח פלסטי מסוג זה מומלץ לבדוק זכאות לקבל סבסוד מקופת החולים אליה את שייכת.

ניתוח הרמת מצח וגבות
ניתוח הרמת מצח וגבות הוא הליך פשוט יחסית, נמשך לרוב כשעתיים ולעיתים אפילו כעשרים דקות. ניתוח פלסטי זה מבוצע בהרדמה מלאה או חלקית. כיום יש בשוק שתל מצח אנדוטיני שמאפשר תוצאות טובות בהרבה מבעבר. אם פעם ניתוח זה, שנמנה עם ניתוחי מתיחת פנים, יצר מראה לא טבעי, הרי שכיום בהליך פשוט יותר ניתן להגיע לתוצאות טובות.

ניתוח עפעפיים
ניתוח הרמת עפעפיים נועד להסרת קמטים שמצטברים באזור העפעפיים לקבלת מראה חלק וצעיר יותר. לעיתים ניתוח פלסטי זה מתבצע כאשר העפעפיים של המטופלת או של המטופל פוגעים בראייה. הניתוח מתבצע בעפעף העליון, בעפעף התחתון או בשילוב. הניתוח נמשך כשעתיים ונעשה ברוב המקרים בהרדמה חלקית. ניתוח עפעפיים עולה בסביבות 9,000 ₪.
יש כמובן סוגים נוספים של ניתוחים פלסטיים, חלקם כפי שציינו מיועדים להשגת מראה נאה ומטופח יותר, וחלקם קשורים בסיבות בריאותיות. כפי שניתן לראות מסקירה קצרה זו, ניתוח פלסטי לא נמשך זמן רב, המחירים (במיוחד בחלוקה לתשלומים ובסיוע קופות החולים) סבירים והתוצאות המשתפרות עם הקדמה הטכנולוגית קורצות.

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י estetica שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]