חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לפני הכל מחקרים שנעשו בדובאי בימים עברו הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בחינה מול קורקינט בנזין אינם...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי אורה סומא סדנאות איבחון וטיפול בצבעים

נושא המאמר: חיים בצבע מלא - איבחון וטיפול בצבעים
מאת: הדס יוספוביץ   שמור מאמר למועדפים

איבחון וטיפול בצבעים - הצבע מקיף אותנו בכל תחומי החיים, מלידה ועד לשיבה טובה. כל תהליך ועשייה בחיינו קשורים ומושפעים מהצבעים הסובבים אותנו. כבר מרגע תהליך הלידה אנו חווים את השפעות הצבע האדום , שמסמל תשוקה, אהבה, יצירה של משהו חדש, משפחה, חיבור לאדמה והקרקע היציבה עליה אנו הולכים. כשאנו גדלים, כל אחד מאתנו מתפתח בסביבה בעלת מנהגים שונים, אשר ההורים, מערכת החינוך וכל מסגרת המשפיעה על ההתפתחות הרגשית שלנו בחיינו. למסורת יש כוח רב והיא חשובה לעיצובו של האדם, היא נוטעת בטחון ומסגרת לחיים. בן האדם תמיד יודע היכן שורשיו, והוא שואב מהם את כוחו ועוצמתו. חלק מהמנהגים ודפוסי החיים עליהם גדלנו, מפסיקים לשרת אותנו בשלב מסוים של חיינו. אז נוצר מאבק פנימי בין הנאמנות לתכנים עליהם גדלנו וחונכנו, לבין ה"אני מאמין" שלי. חוויה זו של בלבול הנה חוויה צהובה, שבה אנו חווים דווקא אי-בהירות וחוסר יכולת לבחור את הדרך בה אנו רוצים לפסוע. בכדי לצאת ממקומות אלו בחיינו ובכדי להגיע לבחירה עלינו להסתכל עמוק פנימה ולגייס אומץ ותעוזה. זאת בכדי לבחור במה שמתאים ומשרת אותנו היום, לעומת מה ששירת אותנו בעבר. דרוש אומץ רב להיות ישר ונאמן לעצמי ולדרך שלי, להיות מוכן לחיות במרחב האישי הכי נכון לי, ולהיות מסוגל לתת את אותו מרחב גם לאחר. חוויה זו של דרך האמת והיושר והנאמנות שבלב, היכולת לומר את האמת היא חוויה ירוקה. החוויה הירוקה תעצים ותחזק אתנו, ותפנה מקום לחוויות חדשות בחיינו. לעיתים התהליך מלווה בכאב ועצב, שהם חלק מהחוויה הסגולה. אך כמו כל תהליך פרידה, תמיד סוף של דבר אחד הוא התחלה של דבר חדש, אחר ואולי אפילו טוב יותר. היכולת לבטא את האמת וההגשמה העצמית שלנו, לשים מילים על הרגשות והמחשבות שלנו היא חוויה כחולה. החוויה כחולה מאפשרת לתקשר ממקום אוהב ומחזק ולא ממקום שופט – שבו אנו פעמים רבות שופטים את כל מי שעובר וממלא תפקיד בחיינו. על אף שלרוב הביקורת באה ממקום של דאגה אכפתיות ואהבה אין סופית. כל מי שחווה אהבה, נתינה, אכפתיות ודאגה מהזולת, ולזולת עבר בדרכה של החוויה הורודה, שכלנו היינו רוצים להיות ולשהות בה עד בלי סוף. גם אם חווינו אכזבה או כעס בחיינו, עלינו מוטלת האחריות לברר על מה אנו כועסים כל כך או ממה אנו מאוכזבים ולא להאשים את האחר. חווית הכעס מחזירה אותנו במעגל לחוויה האדומה. אם נברר את המקור לכעס, וניקח עליו את האחריות לפרק ולשחרר אותו, נגיע לחוויה מדהימה של סליחה ופיוס - חוויה קסומה של צבע המג'נטה, חוויה זו כה עוצמתית ומרגשת, שהיא חוויה שמשנה חיים. במקום לחיות בכעסים ומרירות אנו בוחרים לחיות בשלום ופיוס. כמטפלת בשיטת האורה סומא אני לא מכירה חוויה יותר נעימה, חמה, עוטפת ועוצמתית מאשר ניהול החיים בדרך של חווית שלום ופיוס. אנו יודעים שכשטוב לנו טוב גם לכל מי שסביבנו. מסע בדרך הצבע ע"פ תורת האורה סומא מוביל כל אחד מאתנו לפסגות החיים שעליהם אנו חולמים

www.metaplim.co.il\hadasaurasoma


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הדס יוספוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]