חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מי יבשל את הארוחה שלי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חשבון בנק בקפריסין חשבון בנק בשוויץ אופשור BVI

נושא המאמר: המקומות הפופולריים עבור אנשי עסקים לחשבונות בנק בחו"ל-קפריסין ושוויץ
מאת: נתן   שמור מאמר למועדפים


ישראלים רבים פותחים חשבונות בנק בחו"ל למטרות רבות - עסקיות,פרטיות, נדל"ן, רילוקיישן ועוד. מגוון המדינות שבהן ניתן לפתוח חשבון בנק הוא רחב מאוד.
בכתבה זו ננסה לענות על השאלה- מהן המדינות הפופולריות והנוחות ביותר לפתיחת חשבון בנק פרטי ועסקי בחו"ל לישראלים?

ישנן מדינות רבות שאטרקטיביות לפעילות אופשור בנקאית ועסקית לישראלים. בחרתי להתמקד בשתי המדינות המוכרות יותר והמועדפות ביותר עבור ישראלים - קפריסין ושוויץ. כל מדינה מאופיינת במיקוד שונה של פעילות בנקאית ,באופי הבנקים ובשרותי הבנקים.


קפריסין
הבנקים בקפריסין מתמחים בעבודה בנקאית עסקית לצד בנקאות פרטית- פתיחת חשבון בנק פרטי.
פתיחה של חשבון בנק עסקי אפשרית ומומלצת בקפריסין. ניתן לפתוח חשבונות על שם חברה ישראלית או חברת אופשור מסוגים שונים כגון BVI, IBC וכמובן חברה קפריסאית. הבנקים בקפריסין מיומנים מאוד בניהול חשבונות בנק מסחריים.
קפריסין ביססה את מעמדה בשנים האחרונות כמובילה בתחום המסחרי,כאשר אנו רואים סוגים שונים של לקוחות ישראלים הפותחים חשבון בנק בקפריסין כגון: חברות יבוא/יצוא, חברות אינטרנט,פורקס, חברות נדל"ן, חברות מסחר וכדומה.
אינטרנט - גישה מלאה לביצוע פעולות בנקאיות דרך האינטרנט.אתרי האינטרנט מתקדמים ביותר ומאובטחים ברמה הגבוהה ביותר - לפחות עם הבנק שאנו עובדים איתו.
מיסוי - קפריסין מציעה מערכת מס נמוכה ביותר וכ-40 אמנות מס עם מדינות מובילות בעולם. ניתן לאמור שמשטר המס בקפריסין הוא אחד המקלים ביותר באירופה. אין גביית מס במקור.
שמירת סודיות - שמירת סודיות חזקה. פרטי החברות מפורסמים בפומבי ברשם החברות לכן ניתן למנות נאמנים עבור החברה כך ששמך לא יופיע פומבית.מעבר לזה,קפריסין לא מוסרת מידע למדינות שהיא לא חתומה איתן באמנות מס, כמו ישראל,לכן לגבי ישראלים-אין החלפת מידע בין הרשויות בישראל ובקפריסין.

שוויץ
שוויץ מהווה את מרכז הבנקאות הפרטית הגדול בעולם כאשר קרוב לשליש מההון בעולם יושב בבנקים בשוויץ.התחום הבנקאי המסחרי אינו בראש סדר העדיפות של הבנקים בשוויץ ורוב הבנקים אינם מעניקי שירותי בנקאות מסחרית.
הבנקים בשוויץ מתמחים בנקאות פרטית וחשבון בנק פרטי אבל ניתן לפתוח חשבון בנק על שם חברה עסקית פעילה או אופשור מסוג BVI או פנמה אבל ברוב המקרים החשבון לא ישמש למטרות מסחריות גרידא אלא לניהול כספי נוסטרו, אחזת נירות ערך, הלוואות לחשבונות אחרים או לשם שמירת סודיות בעל החברה. ניתן כן לבצע בנקאות מסחרית מסויימת אבל ברוב המקרים הבנקים בשוויץ ידרשו שבנוסף לחשבון החברה,הלקוח גם יפתח חשבון פרטי ויפקיד בחשבון זה כמה מאות אלפי דולר.
אינטרנט - גישה חלקית ביותר לחשבונך באינטרנט. רוב הבנקים בשוויץ לא מאפשרים ביצוע כל פעולה בנקאית בחשבונך דרך האינטרנט אלא רק אפשרות לקבלת מידע.ישנם בנקים שוויצרים רבים שאין בכלל אפשרות לקבל מידע דרך האינטרנט.
מיסוי - אין גביית מס במקור לאזרחים ישראלים לכן הבנקים אינן גובים כל מס מישראלים. ישנו מס של 35% על רווחים מריבית ,מס זה נגבה במקור, רוב הבנקים בשוויץ מצאו פטנט איך לא לשלם את המס-הם מוציאים את פקדונות הלקוחות מחוץ לשוויץ בד"כ ללוקסמבורג. פעולה זאת נקראת פידושרי. מס החברות נמוך יחסית בשוויץ ונקבע לפי הקנטון (האזור) שבו החברה ממקומת לפי מיבחנים שונים.
שמירת הסודיות - לאחרונה נראה כאילו שמירת הסודית הבנקאית השוויצרית נפגעה בעקבת הפרשה עם בנק UBS ושלטונות המס האמריקאים אבל בפועל ללקוחות ישראלים כרגע אין ממה לחשוש. שמירת הסודיות היא עדיין אחת החזקות בעולם,לצד סינגפור. אין ספק ששמירת הסודית הבנקאית של הבנקים על לקוחותיהם השתנה דרמטית וכיום אם אתה מעלים מיסים או לא מדווח על הכנסות (כסף שחור) יהיה לך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי לפתוח חשבון בנק בשוויץ. אם אתה עושה פעולות פליליות כנגד ממשלות-שוויץ היא לא הכתובת להסתרת הכספים.







www.global-banking-offshore.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נתן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]