חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלרגיות והומאופתיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קרחת התקרחות חנן כהן b-bold

נושא המאמר: התקרחות - אז למה זה קורה לנו?
מאת: חנן דוד כהן   שמור מאמר למועדפים

אבדן שיער הינה תופעה המוכרת כמתסכלת. הצורה השכיחה ביותר של התופעה ידועה כהתקרחות אנדרוגינית או התקרחות זכרית.
הסיבות הבולטות לאבדן שיער הינן התבגרות, גורמים גנטיים, תרופות, מתח ומחלות.
80% מהגברים בישראל בני 18-45 סובלים מהתקרחות כזו, על כל שלביה.
מפעם לפעם ניתן לשמוע על קרמים שונים שמושקים ועל מכונים ה"מטפלים" בשיער ומבטיחים את בדיקתו היסודית, תוך ומתן פתרון יעיל לנשירה ואו לחליפין תרסיסים המטשטשים את תסמיני ההתקרחות.
יותר ויותר גברים בוחרים בקרחת משיקולים של טעם, וכפתרון קל ואופנתי לנשירת שיער. ואולם, להקרחה, בין אם היא יזומה ובין אם היא נכפית, מלווה בקשיים בקרב רבים מאיתנו שיער ראשנו משחק תפקיד חשוב בחיינו. תהליך ההתקרחות לעיתים משפיע גם על הפן הנפשי.
אז למה זה קורה לנו?

ישנם שני אנזימים בגוף הנקראים 5 אלפא רדוקטז מסוג 1 ו-2. כאשר טסטסטורון בא במגע עם אנזימים אלו הוא נהפך לדיהידרוטסטסטורון. DHT (דיהידרו-טסטסטורון) ידוע כמשחק גורם מרכזי בהתהליך ההתקרחות . זקיקים הרגישים ל-DHT נוטים ליפול כאשר באים במגע עם ההורומון.
שיער מורכב מקראטין ,חלבון אשר אחראי גם על ייצור הציפורניים ויוצר את שיכבת ההגנה של עורנו.

אופי צמיחת השיער -

כל שיערה מכילה 3 שכבות הקוטיקלית , הקורטיקלית והמדולה.

השיכבה החיצונית מכונה השיכבה הקוטיקלית והיא דקה וחסרת צבע ,תפקידה להגן על השיכבה העבה יותר אשר מכילה מלנין.
מלנין הוא האחראי על צבע השיער ,יוצא מזה שצבע שיערנו תלוי באיזה סוג מלנין קיים אצלנו.ישנם שני סוגים ,האחד נקרא אומלנין היוצר שיער שחור או חום ופומלנין היוצר שיער אדמוני. שיער בלונדיני נובע כתוצאה מכמות נמוכה של מלנין ,גוון הבלונד תלוי באיזה סוג מלנין יש לאותו אדם. שיער אפור נובע כתוצאה ממחסור במלנין ,תופעה הנפוצה עם הגיל ,אך יכולה גם להיווצר כתוצאה ממתח או מחלה.

השיכבה הכי פנימית של השיערה ,נקראת שיכבת המדולה ומחזירה אור אשר מכוון עליה במגוון הצבעים אשר היא מכילה ,לכן צבע השיער נראה אחרת לגמרי בשמש מאשר בצל.

שיער מתולתל או חלק תלוי בצורת השיכבה הקורטיקלית .במידה והצומת של השיכבה הקורטיקלית מעוגלת אז השיער הוא חלק , במידה והיא ביצתית השיער יהיה מתולתל או גלי.

הנתונים הפיזיים כגון עובי ואורך תלויים בסוג השיער. שיערה דקה,חסרת צבע,פחות מ-2 ס"מ וכמעט בלתי ניראת לעין נקראת שערה וולוסנית.

שיערה שחורה ונראית לעין נקראת שיערה סופנית. שיערה סופנית היא שיערה אליה אנחנו מתכוונים כאשר אנו מדברים על שיער. בין אם שיער הוא דק או עבה תלוי לגמרי בזקיקים המייצרים את השיער. בקרב גברים מקריחים שיערה סופנית לעיתים מוחלפת בשיערה דקה ,זאת כתוצאה מנזק שנגרם לזקיקי השיער ,אשר נמנעים מלייצר שיערה סופנית.

לאדם ממוצע ישנם 5 מיליון שיערות על הגוף בעוד 100,000-150,000 על הראש. לבלונדינים יש כ-140000 שיערות מעל הממוצע ,ברונטים טיפה מעל הממוצע, כ-105,000 לערך, בעוד לג'ינג'ים יש הכי פחות כ-90,000 .

www.bbold.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנן דוד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]