חיפוש מאמרים

11742 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיסון נגד סרטן צואר הרחם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ כלכלי תוכנית עסקית יועץ עסקי יעוץ כלכלי

נושא המאמר: כתיבת תוכנית עסקית על ידי יועץ כלכלי
מאת: יועץ כלכלי - עסקי שמואל מור   שמור מאמר למועדפים


בראייה שלי, הכנת תוכנית עיסקית היא עמוד התווך של כל עסק, מגדול ועד קטן, וכלי ניהולי הכרחי .

מטרת התוכנית העיסקית היא להגדיר מראש את יעדי החברה, וכן להגדיר את דרך הפעילות היום-יומית במטרה להגיע ליעדים אלה, ובעיקר להוות, באמצעות השוואה חודשית בין התוכנית לבין הביצוע בפועל, כלי בקרה בידי בעל העסק כדי להבטיח את השגת היעדים וההגדרות שנקבעו.

בשל חשיבותה המכרעת של התוכנית העיסקית יש להכינה בקפידה רבה, ובעיקר ע"י אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

פרט לתפקיד התוכנית העיסקית בניהול העסק, נוצר הצורך להכין תוכנית עיסקית בעת משא ומתן עם הבנקים לגבי גובה האשראי הנחוץ לארגון, בעת בדיקת אפשרות של הכנסת שותף נוסף, בעת הערכת שווי העסק למטרות שונות ובמקרים נוספים.

התוכנית העיסקית שאכין עבור כל לקוח תתבסס על העקרונות הבאים:

השלב הראשון :
בשלב זה יש להתמקד בהגדרת היעדים והמטרות שאליהם שואף הלקוח להגיע.
הגדרת היעדים והמטרות הינה במונחים חודשיים לשנה הקרובה ובמונחים רבעוניים לשתי השנים שלאחריה.

השלב השני:
לאחר שהוגדרו המטרות והיעדים ניתן לעבור לשלב השני, דהיינו לתכנן את יישום ותכנון הצעדים הדרושים כדילעמוד ביעדים ובמטרות שהוגדרו.
בשלב השני תוגדר דרך הפעילות, כלומר מיצוב העסק, הגדרת סוגי הלקוחות ומדיניות המכירות והשיווק, הגדרת סוגי הספקים, מספר העובדים (תוך הגדרת תחומי האחריות שלהם), רמות המלאי האופטימליות הן של חומרי גלם והן של המוצרים המוגמרים, דרך הטיפול בהתייעלות והקטנת עלויות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות, הפסקת פעילויות המפסידות והגדלת חלקן של הפעילויות הרווחיות יותר.

השלב השלישי:
השלב השלישי הינו שלב הכנת דוחות רווח והפסד עתידיים של העסק.
בשלב זה תיערך בדיקת הרווחיות המתקבלת מרכוז הנתונים של השלבים הראשון והשני.
שלב זה מתאפיין בבחינת תוצאות הפעילות העיסקית, בהפסקתן של פעילויות מפסידות או שאינן רווחיות דיין, ובאיתור דרכים ופעילויות להגברת רווחיות העסק.

השלב הרביעי:
השלב הרביעי הינו שלב הכנת תזרים המזומנים העתידי של העסק, המתחייב מהפעילות העיסקית כפי שהוגדרה בשלב השלישי.
בשלב זה תיבחן יכולת העסק לבצע את התוכנית באמצעים הכספיים העומדים לרשותו (הון עצמי ואשראי מהמערכת הבנקאית או ממקורות אחרים). אם והאשראי העומד לרשות העסק איננו מספיק לביצוע פעילויותיו העתידיות, יוחלט בשלב זה על הדרכים לגישור הפערים, דהיינו על זהות המממן, דרך המימון (זמן ארוך או קצר), בסיס ההצמדה של האשראי הנוסף וכן יכולת העסק להמציא בטחונות להבטחת האשראי.


השלב החמישי
השלב החמישי הינו שלב הטמעת התוכנית.
לאחר סיום השלב הרביעי בהכנת התוכנית העיסקית יש להציגה לפני אנשי המפתח של העסק, להבהיר להם את משמעות התוכנית שנקבעה ולהגדיר להם באופן מדויק וברור את המטלות שעליהם למלא. חלק זה חשוב ביותר להצלחת התוכנית ולעמידה ביעדים שנקבעו.

www.smor.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יועץ כלכלי - עסקי שמואל מור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."