חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית אתרים - בניית אתרים חינם - בניית אתרים - בניית אתר חינם - בניית אתר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודות אספלט קבלני אספלט קבלן אספלט יציקת בטון

נושא המאמר: עבודות אספלט ויציקת בטון – בניית בריכת שחייה
מאת: מנשה גיגי   שמור מאמר למועדפים

החלום של כולנו הוא שיהיה לנו וילה מפוארת עם נוף לים ובריכת שחיה בחצר. הבעיה היחידה שלא כולנו מסוגלים לעמוד בהוצאה. מאמר זה מפרט את השלבים שיש לבצע כאשר בונים בריכת שחיה מיציקת בטון משלב התכנון ועד לשלב ההקמה.
בריכת שחיה מבטון מחייבת תכנון קפדני ומקצועי מכיוון שהיא נחשבת מסובכת מבחינת הביצוע של הדברים הקטנים (אך החשובים) שאין אותם בבניה רגילה. לכן אם אתם מתכננים להקים בריכה כזאת בחצרכם, חשוב מאוד שתבדקו את המקצועיות והאמינות של כל בעלי המלאכה שיעסקו בכך.
עלות הקמה של בריכה פרטית נע בין 100 ל300 אלף ₪ ,אך דורש גם עלות קבועה של אחזקה ותחזוקה של הבריכה.
השלבים בבניית בריכת בטון:
* השלב הראשון הוא שלב התכנון אשר כולל את כל הנוגעים בדבר מבחינת תכנון הבריכה וביצוע דיון על מנת לתכנון את המוצר הטוב ביותר שיתאים לכם. האדריכלים יעסקו בהיבט המקצועי תוך מתן לבטיחות,היתרים, מגבלות שטח , מגבלות וטכנולוגיות איטום מתקדמות ועוד. התוצר הסופי הוא מסמך תכנון ובנוסף הצעות מחיר
* השלב השני הוא בעצם תחילת הביצוע אשר מתחיל בבדיקת הקרקע ומסתיים בתכנון קונסטרוקטיבי נכון , הנותן תשובות לשאלות חשובות כגון : ביסוס רצפה , מענה לעומסים שבהם הבריכה עומדת ועוד. להבדיל מאלמנטים אחרים בבניה,בריכת שחיה תמיד נמצאת בעומס קבוע שזה משקל נפח המים שהיא מכילה . יש לקחת בחשבון גם אלמנטים כמו מיקום נכון של מערכות העזר לדו' תעלות גלישה , תאורה , רמקולים ועוד .
* השלב השלישי הוא המשך הביצוע בפועל של שלד הבריכה המתחיל מחפירת הקרקע, הרכבת טפסנות היציקה וכמובן הביצוע של יציקת הבריכה כמכלול אחד, רצפה + קירות, ללא כל הפסקות יציקה. תוך מהלך היציקה יש לבצע ריטוט מוגבר בבטון על מנת למנוע כיסי אוויר ככל האפשר ביציקת האלמנט. סוג הבטון הוא בהתאם לדרישות בתוספת מוספים משפרי אטימות מתאימים ( חומרים קריסטלים ) .עובי קירות הבריכה ורצפתה נקבעים הכל לפי העניין .
* השלב הרביעי הוא שלב פירוק הטפסנות ושיפור קירות הבריכה : סגירת כיסי אוויר במידה ונוצרו, ע"י חומרים ייעודיים . חיתוך חוטי ברזל ו/או חוטי קשירה , שיוף והסרת בליטות בטון במידה וישנן . בשלב זה יש לאשפר את הבטון בהתאם וזאת על מנת למנוע סדקי לחיצה כתוצאה מהתכווצות הבטון .
* השלב החמישי הוא ביצוע בדיקת אטימות ראשונית של הבריכה הכולל בתוכו : סתימת מעברי המים , מילוי הבריכה עד לגובה גלישה, סימון גובה מים וביצוע בדיקה חזותית לנזילות מים ו/או רטיבות .
* השלב השישי הוא עבודות הגמר הכוללות ביצוע טיח אוטם מיישר על מנת לקבל מישוריות מקסימאלית של קירות הבריכה , ורצפת הבריכה . סוג חומר הטיח הוא חומריים ייעודיים המהווים כמערכת איטום אחת מושלמת לכן ישנה חשיבות רבה לסוג החומרים ואין לערבב סוגים שונים של חומרי איטום שונים . מערכת האיטום חייבת להיות של יצרן אחד .
* בגמר עבודות החיפוי והרובה יש למלא את הבריכה במלואה לא יאוחר מ 3 ימים מגמר עבודות החיפוי , לכן כאן המקום עוד בטרם מילוי הבריכה, לתאם עם בעלי המקצוע השונים אשר ירכיבו את האביזרים הנלווים ומערכת הבריכה במלואה ( מנורות , ג`טים ,רמקולים , משאבות ועוד )
חברת גיגי מנשה היא חברת הבנייה והפיתוח המקצועית והאמינה ביותר באיזור הצפון ומתמחה בעבודות עפר, עבודות אספלט, יציקת בטון ועוד. לנו יש את הניסיון בכל תחומי הבניה והפיתוח, כולל כל סוגי עבודות אספלט, יציקות בטון, אבנים משתלבות ועוד, ואנחנו מתחייבים על אמינות, מקצועיות ואיכות בכל עבודה, לשביעות רצונו המלאה של הלקוח .החברה בבעלות מנשה גיגי, איש מקצוע אמין, מנוסה ובעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בביצוע מגוון עבודות פיתוח והנדסה ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, ובהם משרד הבטחון, תנובה, בי"ח רמב"ם, בית הלוחם, מפעל תרו ועוד.
למידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון 0522412582 או להסתכל באתר החברה : http://www.mgigi.co.il
שתהיה בניה מהנה ושיפוץ מוצלח...

www.mgigi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מנשה גיגי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]