חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכן ילדך לחורף - מחלות חורף - טיפול טבעי לילדים - שעול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עיסקית תכנית עסקית

נושא המאמר: תוכנית עסקית לחברת היי-טק
מאת: יפית רוזן   שמור מאמר למועדפים

חברות היי-טק רבות בונות תוכנית עסקית במטרה לגייס הון, אך לעיתים, בשל ראשוניותו של השוק ומעט האינדיקטורים הכלכליים שבו, המודל הפיננסי והתכנית עסקית שלהם לא נאמנים למציאות. מספר נקודות להתחשבות כשבונים תוכנית עיסקית ומודל פיננסי שכזה - 1. מרבית בוני התוכניות מתעלמים מאספקט תזרים המזומנים, קרי - אם הייתה מכירה אזי מיד רואים אותה בדו"ח רווח והפסד. בפועל, המכירה נרשמת בספרים בעוד שהכסף מהמכירה לעיתים מגיע רק בשלבים ע"ב התקדמות ההתקנה של המוצר וכיו"צב. לעיתים המצב הוא הפוך לחלוטין - הכסף מגיע במלואו ומיד, בעוד שהעסקה נרשמת בדו"חות על פני תקופה, כמו במקרה של מנוי שנתי או רב שנתי. 2. ישנן שתי גישות בבניית מודל פיננסי - מלמעלה למטה (top-down approach) ומלמטה כלפי מעלה (bottom-up approach). יש להשתמש בשתי השיטות ולראות שמגיעים לאותן תוצאות פחות או יותר, כי אחרת התוצאות יכולות להיות הזויות מבלי שיש איזשהו עוגן שיתמוך בהן. כך לדוגמא, חברות רבות מעדיפות להשתמש רק בגישת ה-מלמעלה למטה מאחר והיא קלה יחסית. הן קובעים גודל לשוק היעד (בדר"כ על-פי חברת מחקר זאת או אחרת) ומחליטים שבתוך X שנים הם יחזיקו Y אחוז מהשוק, לדוגמא 20% מהשוק. אבל למה 20% ולא 10%? או 5%? או 30%? כשלא מגבים את המודל מלמטה למעלה, הרי שאין ביסוס למודל, כמו שבדר"כ גם אין ביסוס לתמחיר של המוצר עצמו. 3. הרווח הגולמי של חברות היי-טק הוא גבוה מעצם היות המוצרים מוצרים מתקדמים, אך יש כאן עליה וקוץ בה. תוחלת החיים של מרבית המוצרים בתחום ההיי-טק הוא נמוך ולכן הרווח הגולמי של המוצרים נשחק מהר מאוד. בתוך 3 שנים המוצר הראשוני כבר בנסיגה, עם תחרות גוברת ויתרון יחסי הולך ופוחת. לא רק שיש לקחת זאת בחשבון, אלא שיש לתת את הדעת כבר בתכנון למוצר הבא שיחל להניב הכנסות בשנה השלישית והלאה. מרבית בוני המודלים מתייחסים רק לדור א' של המוצר ונשארים על רווחיות גולמית זה קבועה לאורך השנים, הכנסות צומחות והוצאות הנהלה וכלליות קבועות, דבר המביא את מרבית הצמיחה בהכנסות לשורת הרווח התחתונה... כאמור, המציאות קצת שונה. תוכנית עסקית להיי-טק

www.israel-business-plan.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפית רוזן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]