חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נהיגה בשיכרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דוד דוד שמש

נושא המאמר: דוד שמש לבית
מאת: ליאת מידן   שמור מאמר למועדפים

מי לא אוהב להתקלח עם מים חמים ביום קריר? לעשות מקלחת טובה אחרי יום ארוך בעבודה? מה צריך לדעת על חימום מים ודודי שמש? התקנת דודי שמש? הנה מדריך קצר וקולע, למה צריך דודי שמש וחשמל? כמה זה עולה ועוד תשובות למספר שאלות חשובות.

בשנת 1976 חוקק חוק בישראל המחייב להתקין דוד שמש בכל בית בישראל, בניינים גבוהים עם מספר דירות גדול פטורים מהצבת דודי שמש מכיוון שבבניינים אלה אין מקום להתקין דוד לכולם, ישראל מובילה בחיסכון באנרגיה עקב החוק ב 95% מבתי האב בארץ מותקנים דודי שמש.

דודי שמש מאפשרים חיסכון רב וזאת ע"י מוצר פשוט המותקן על גג הבית ועובד על אנרגיה סולארית המשתמשת בשמש לייצר חשמל, היתרון הגדול בחיסכון בא לביטוי גם בחודשי החורף, כידוע בישראל חורף הוא לא ממש חורף, אפשר לעשות אמבטיה נעימה בחודשי אלה גם ללא הדלקת דוד חשמלי.

בדוד השמש תמצאו מיכל גדול שעמיד לזמן ארוך, ישנם מספר מכלים כאלה בגדלים שונים: 80,100,120 ליטר ועוד, כל אחד בהתאם לגודל המשפחה והצרכים הדרושים לכם.

כמעט בכל דוד שמש ניתן למצוא גוף חימום המאפשר חימום של המים גם בימים בהם אין שמש, גוף זה מחמם את המים ע"י הפעלת מתג חשמלי הנמצא בדרך כלל סמוך לחדר האמבטיה.

תחזוקה- אחת לכמה שנים יש צורף להחליף את דוד השמש, לפני כל חורף מומלץ לבדוק את תקינותו של גוף החימום החשמלי ואם יש צורף הזמינו טכנאי שיתקנו, גוף חימום אינו עולה כסף רב {200 ₪ בערך} והוא יאפשר לכם לעשות אמבטיה חמה גם בחודשי החורף.

עלויות- מחירים עבור שירותי טכנאי יעלה לכם בממוצע 150-170 שקלים, צריכים להחליף תרמוסטט? הממוצע הוא 200 ש,ח, אותו הדבר גם לגבי החלפת גוף חימום.

עלויות? דודי שמש מחירים: כאן הכל תלוי בנפח, מחירים הכוללים התקנה לדוד בנפח 80 ליטר יעלה לכם 2000 ₪, המחירים משתנים בין בעל מקצוע אחד לשני וגם לפי סוג הדוד.

אם יש לכם צורך בהחלפת דוד שמש מומלץ לרכוש דוד עמיד מחברה איכותית, אורך חייו של הדוד הוא רב שנים, ככל שתבחרו אחד טוב יותר כך תיהנו יותר משירותיו וגם לא תצטרכו להחליפו מוקדם מדי.

www.duud.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת מידן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]