חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צו קיום צוואה – ירושות ועיזבונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיחות חינם תעריפי שיחות שיחות מהנייד ששיחות מהסלולארי

נושא המאמר: הוזלת שיחות מהנייד לנייחים, לחו"ל וגם - שיחות חינם(?)
מאת: יונתן לוין   שמור מאמר למועדפים

בעקבות שיחות משרד רבות בנושא, חשבתי שעדיף אולי להציג מספר אופציות לא רעות בכלל לחיסכון בעלויות או תעריפי השיחות מהטלפונים הניידים שלנו.
בעשור האחרון, כמעט ולא ניתן לראות אדם אחד בישראל ללא טלפון נייד. הטלפונים הניידים הפכו חלק מחיינו היום יומיים כמו גם הצורך להיות זמינים מסיבות אלו ואחרות.
ספקיות הסלולאר יודעות היטב עובדות אלה ובשל כך הן מנצלות את הצורך הקיים שלנו ומעלות מעת לעת את התעריפים ומבלי שהרגשנו אנו צריכים לשלם יותר בכל חודש.
לעתים ניתן לשנות את התעריפים על ידי התמקחות קטנה או גדולה עם נציגי השירות, אך בסופו של דבר אנו נצא עם התחייבות נוספת לשנה וחצי ו/או תשלום חודשי לחבילה החדשה שלנו בסגנון 20-30 שקלים אשר יבטיח לנו תעריף זול יותר.
כאן באים מספר שירותים אפשריים המבוססים VOIP ו/או אינטרנט DATA לעזור לנו על מנת לחסוך בשיחות:
1. שירות FREE CALL - שירות זה מאפשר להתקשר דרף עמוד אינטרנט למספר טלפון כלשהו בארץ בחינם. היתרון - חינם.
החסרונות - חייבים להיות נגישים לאינטרנט בבית או במשרד, משך השיחה הוא עד 2.5 דקות ומקסימום יומי הוא שעת שיחה.
2. שירות SPIKKO - שירות זה עובד בעזרת התקנת תוכנה בטלפון הנייד. היתרונות - שיחות יוצאות חינם. החסרונות - צריך חבילת DATA, עובד רק בעזרת חבר מביא חבר, הטלפון הנייד צריך לתמוך בהתקנה והשיחות הנכנסות עולות הרבה כסף (לא נעים אם סבתא מתקשרת).
3. אתם יכולים לבדוק גם את TPAD ו GIZMOCALL, אך לדעתי לשניהם צריך או חבילת DATA או WIFI זמין וגם זו בד"כ התקנת אפליקציה על מכשיר תומך (SmartPhone).

סתם לידיעה, חיסרון כללי לכל השירותים (ככל הידוע לי וכולל השירות הבא שהוא שלי) - אף אחד מהשירותים לא מדבר על SMS.

את רוב השירותים לא ניסיתי בעצמי, אני מודה, אך אני כן מכיר את השירות הבא - Bestmobileratelive.com:
השירות עובד ככה - קונים סטריפ שמדביקים לכרטיס ה SIM ואז מבקשים מספק הסלולאר לחייג למספר אחד באותה רשת חינם או בנק דקות גדול למספר כלשהו באותה הרשת (למשל 300 דק' למספר סלקום מסויים מסלקום עולות 16 ש"ח בחודש).
העובדה שזו מדבקה על ה SIM גורמת לכך שגם אם המכשיר בתיקון או שקנית מכשיר חדש, השירות עדיין פעיל ולא צריך להתקין תוכנה מיוחדת או גישה למחשב כדי להפעיל את השירות. בנוסף, השירות זמין לכל מכשיר GSM.
הסטריפ עושה פעולה שגורמת לטלפון לחייג באופן שקוף למשתמש למספר הסלקום/אורנג'/פלאפון/GSM כלשהו בארץ ומשם למרכזיה שלי בחברה.
אם זה נשמע לכם מסובך, אז אל תדאגו כי אני עושה את רוב הדברים. אתם צריכים רק לדאוג לדבר עם הספק שלכם (סלקום, אורנג' או פלאפון) לבצע חבילת התקשרות למספר אחד שאביא לכם באותה הרשת.
מהמרכזיה, השיחות יוצאות בזול. למשל - שיחה לנייח מנייד היום עומדת על ממוצע של 50 אג' לדקה (תלוי בתכנית) לאדם פרטי ולחברה בערך 30 אג'. בעזרת השירות שלי, שיחה לנייח תעלה 17 אג' לדקה(!) + מה שהספק הסלולרי לוקח שזה 5 אג' - זה יוצא 22 אג' לדקה - חיסכון של 56% ללקוח פרטי! שזה המון.

לעוד פרטים על השירות ועליי אתם מוזמנים לגלוש לאתר שלי.

www.bestmobileratelive.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונתן לוין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]