חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור, הייטק והקשר ביניהם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוצים שיפוץ

נושא המאמר: לצבוע את הבית
מאת: ליאת מידן   שמור מאמר למועדפים

לקראת תקופת החגים רבים עושים שיפוצים בבית, צביעה, הריסה, בניה, סגירת מרפסת ועוד דברים נוספים, הדבר הקל והנפוץ ביותר הוא צביעת בתים, חדרים, סלון, אמבטיה, מבפנים ומבחוץ, הנה כמה טיפים לצובעים את הבית.

הגיע הזמן לעשות שיפוצים בבית, צביעת דירה מה צריך לדעת?

- החליטו מה אתם רוצים לצבוע? קל להתחיל קשה לסיים... חשבו האם לא כדאי לצבוע כבר את כל הבית? אולי מספר חדרים?
- לבחור צבע מתאים, אולי הגיע הזמן להחליף את הלבן וללכת על גוון בהיר ונעים? בכל חנות תוכלו למצוא מאות גוונים של צבעים חדשים ומיוחדים.
- צביעת חדרי ילדים היא הזדמנות טובה להעניק לילדים חדר חדש לקראת פתיחת שנת הלימודים, התייעצו איתם על הצבע המועדף עליהם ושתפו אותם בהחלטה.
- רכשו צבעים איכותיים ועמידים, מגוון המוצרים הקיימים בשוק הם רחבים מאוד, צבע איכותי יחזיק מעמד לזמן ארוך.
- צביעת חדרים- בחרו צבעים רחיצים, במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים, היום קיימים צבעים מיוחדים שמאפשרים הברת לכלוך וכתמים בעזרת סמרטוט לח.
- צביעת אמבטיה, החלטתם לבצוע את חדר האמבטיה? השתמשו בצבעים עמידים בפני מים המתאימים במיוחד לחדרי אמבטיה, רוצים לעשות חידוש לאמבטיה? ניתן לקנות צבעי ציפוי מיוחדים או להזמין בעל מקצוע המתמחה בכך.
- כמה זה עולה? אל תתפתו לכל הפרסומים המציעים צביעת בית ב- 1500 ₪ חפשו בעל מקצוע איכותי ומקצועי, עלות צביעת בית ממוצע 3-4 חדרים יעלה לכם בערך 3000-5000 ₪.
- מה עם הנחה? אל תשכחו שלפעמים דרישה מוגזמת להנחה היא טעות, בסופו של דבר ההנחה היא על חשבונכם, איכות, שירות וחומרים זולים. מומלץ ואף רצוי להתמקח אבל במידה.
- לפני הצביעה הכינו את הבית: פזרו ניילונים על הרצפה, כסו את המשקופים בדבר נייר, רכזו את הרהיטים במרכז החדר וכסו אותם, השתמשו בכלי צביעה חדשים ולא כאלה הנמצאים במחסן כמה שנים...
- הצעות מחיר, על עבודות גדולות מומלץ לבקש 2-3 הצעות מחיר, את הפרטים והמחיר רשמו בהסכם כתוב בו ציינו גם את לוח הזמנים לסיום השיפוץ.

הטיפ החשוב: הפיקו מכך הנאה, הזדמנות נהדרת לכל המשפחה ללבוש בגדי עבודה ולשפץ יחד את הבית.

בהצלחה.

www.h100.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת מידן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]