חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יתרונות בשירות ליסינג פרטי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים מטבע חוץ

נושא המאמר: מט"ח - בנקאות - מילון מונחים
מאת: בנק הפועלים   שמור מאמר למועדפים

מטבע חוץ


הפרשי שער במט"ח
סכום הנגבה בשקלים במיקרים של הפקדה או משיכת מזומנים בחשבון מט"ח.




חדר עיסקאות
חדר עיסקאות עוסק במסחר במטבעות, באג"ח לסוגיהם, בסחורות או במכשירים פיננסיים. חדר העסקות מרכז את פעילות הלקוחות וסוחר בשוק הבינלאומי, הן עבור לקוחותיו והן עבור חשבונותיו. העסקות מתבצעות באמצעות רשת תקשורת אלקטרונית משוכללת, אשר גם מספקת מידע על רמת המחירים בשוק בזמן אמיתי.



ליביד
LIBID - הריבית הבינבנקאית לפקדונות.

שער הריבית הבינבנקאית אותה מוכן עושה השוק לשלם עבור פקדון במט"ח שיפקיד אצלו בנק אחר. מושג זהה ל- EURO RATE.



לייבור - הריבית הבינבנקאית להלוואות
הלייבור – ר"ת של LONDON INTERBANK OFFERED RATE הינו שער הריבית הבינבנקאית שבו מוכן עושה השוק לתת הלוואה במט"ח לבנק אחר. ריבית זו משתנה באופן שוטף, אך בנוסף, מתפרסמת מדי יום ב – 11 בבוקר, לפי שעון לונדון, ריבית LIBOR FIX והיא ממוצע של ריביות הבנקים הגדולים בלונדון.



מסגרת חח"ד מט"ח
ללקוחות המנהלים עסקים במט"ח יש אפשרות לקבל מסגרות אשראי בחשבון המט"ח במטבע הנחוץ להם.

מסגרת חח"ד מתאימה ללקוחות שיש להם פערי מזומנים בין תשלומי ותקבולי מט"ח.


פמ"ח
פקדון מטבע חוץ. חשבון מטבע חוץ אותו רשאיים לנהל תושבי ישראל פרטיים ותאגידים. חשבון זה ניתן לנהל כעובר ושב (עו"ש כמו בשקלים) וכן בפקדונות לתקופות שונות.


השוק הבינבנקאי
שוק שנוצר בין בנקים לצורך חליפין במט"ח, הפקדות בשוק היורו וקרנות מקומיות.



שוק החליפין במט"ח
שוק בו נסחרים לטווח קצר ניירות שנקובים במטבעות שונים זה כנגד זה. העובדה כי למדינות השונות יש מטבעות שונים, הפכה את קיומו של שוק זה לחיוני.



שוק החליפין במט"ח
שוק בו נסחרים לטווח קצר ניירות שנקובים במטבעות שונים זה כנגד זה. העובדה כי למדינות השונות יש מטבעות שונים, הפכה את קיומו של שוק זה לחיוני.



שער יציג
השער היציג של מטבע מסוים הוא אינדיקטור לשער החליפין השורר במשק לאותו מטבע. אין לשערים היציגים מעמד רשמי מחייב על פי דין ולפיכך, רשאים צדדים בעסקה כלשהי, הצמודה למטבע חוץ, לבצעה בכל שער חליפין המוסכם ביניהם, כולל שער יציג.

בנק ישראל מחשב את השערים היציגים פעם אחת ביום, בימי העבודה במטבע חוץ בלבד, ומוסר אותם לידיעת הציבור הרחב כשירות מידע גרידא.

השער היציג הוא השער הממוצע שהתקיים במסחר הבינבנקאי הדו-צדדי סמוך לשעת סיום יום העסקים בשקלים, כפי שנקבע בידי המפקח על הבנקים. השער הממוצע מחושב על סמך הדגימה של שערי החליפין המתפרסמים על ידי הבנקים במסכי הרויטרס, שנעשית ברגע אקראי בין השעות 14:15 ל- 15:15 בימי חול ובין 11:15 ל - 12:15 בימי שישי וערבי חגים.

השער היציג מתפרסם ב- 15:15 ביום חול וב - 12:15 בימי שישי ובערבי חגים. השערים היציגים של מטבעות אחרים מחושבים לפי שער יציג של הדולר ולפי שערי אותם מטבעות לעומת הדולר בשוקי המטבעות הבינלאומיים, ברגע קביעת השער היציג.

השער היציג למטבע מסוים אינו זהה לאחד משערי החליפין האחרים לאותו מטבע, כולל שערי קניה ומכירה של בנקנוטים ושל העברות והמחאות, כפי שמפורסם בעיתונות מדי יום, או שערים מיידים שנמסרים ללקוח בזמן ביצוע עסקה בסניף הבנק.


www.bankhapoalim.co.i


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בנק הפועלים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]