חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תביעת אבהות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: necrotising enterocolitis Clostridium botulinum‏ otitis media Ovarian Cancer‏

נושא המאמר: Ovarian Cancer‏ - otitis media - necrotising enterocolitis - Clostridium botulinum‏
מאת: יעקב עזרא   שמור מאמר למועדפים

Ovarian Cancer‏ - otitis media - necrotising enterocolitis - Clostridium botulinum‏


מי בעד הנקת תינוקות? ‏הענקה שבהנקה ‏חלב-אם הוא המזון האולטימטיבי לתינוק! זאת בשל תרומתו להתפתחות ולגדילה, למניעת מחלות זיהומיות ולקשר אם- תינוק. חשוב לציין, כי אפילו משרד הבריאות הישראלי מעודד הנקה כהזנה הבלעדית לתינוק למשך 6-4 ‏החודשים הראשונים לחייו, והמשך הנקה עם תוספות מזון לאחר מכן. ‏להנקה יתרונות רבים, ולהלן הם: יתרונות ההנקה: ‏מחקרים רבים בשנים האחרונות מורים על יתרונות ההנקה ‏וההזנה בחלב-אם לתינוקות, לאימהות, למשפחות ולחברה בכלל. בין מעלות חלב-האם ניתן למנות יתרונות תזונתיים, חיסוניים, התפתחותיים, פסיכולוגיים וכלכליים. חלב-אם מותאם לצורכי התינוק ונחשב לאמת המידה (סטנדרד) הנכונה והטובה ביותר להזנתו. במחקרים נמצאה ירידה ניכרת בשיעורי תחלואה ותמותת תינוקות במקביל לעליית שיעורי ההנקה בקרב האימהות. כמו כן, חשוב לציין שתוצאות מחקרים על אוכלוסיות במדינות מפותחות המצביעות על כן, שהזנת התינוקות בחלב-אם מפחיתה את הסיכון להיארעות שילשול, זיהומים בדרכי הנשימה התחתונות, דלקות האוזן התיכונה (otitis media), אלח-דם (בקטרמיה) ודלקת עוצבה = דלקת קרום המוח [‏MENINGITIS], חיידק הבוטוליזם [Clostridium botulinum‏], דלקות בדרכי השתן ונמק המעי (necrotising enterocolitis)‏. במחקרי בקרה רבים דווח על הקשר האפשרי בין הנקה לבין מניעת התפתחות סוכרת עלומים, מחלת קרוהן [מחלה דלקתית של מערכת העיכול‏], לימפומה [סרטן הלימפה = Lymphoma‏] וכן במניעת התפתחות רגישויות (אלרגיות) לסוגיהן השונים. במחקרים אחרים מורים גם על תרומה אפשרית של ההנקה לבריאות האם, כיוון שההנקה מונעת דילדול עצמות (אוסטיאופורוזיס) בגיל מאוחר יותר, בירידה בסיכון להתפתחות סרטן השחלה [Ovarian Cancer‏] ובהגנה בפני תחלואה בסרטן השד בנשים בתקופה שלפני גיל חדלון הווסת. יש לציין, כי חלק מהמטופלות שלי מבצעות אצלי את תהליך השמירה על משקל הגוף התקין עוד במהלך ההריון, כל זאת בכדי שלא לצבור עודפי שומנים יתר על המידה. העלייה במשקל להריון יחיד (עובר יחיד) אמור להוות כ- 6-10 קילו-גרם בלבד! לאחר מיכאן, כלומר לאחר הלידה, הן חוזרות לעצמן באופן מיידי! מייד הן מחליקות למכנסי הסקיני גי'נס וחצאיות המיני שלהן... וממשיכות להינות מהחיים אך שהפעם באופן חטוב הרבה יותר מבעבר. יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב מר יעקב עזרא: * סיפרו הראשון "אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", משנת 1993. *הספר: "ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים", (שנת 2004). * הספר: "סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?"(שנת 2004). מנהל האתר ארגון הבריאות והכושר הישראלי: www.HealthNfit.org

www.healthnfit.or


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]