חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי עריכה לשונית? ה. עריכת תרגום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בת מצווה בר מצווה מסיבת בת מצווה מועדון בת מצווה

נושא המאמר: דגשים בתכנון והפקת אירועי בת מצווה ואירועי בר מצווה מוצלחים
מאת: דורון פריבה   שמור מאמר למועדפים

דגשים בתכנון והפקת אירועי בת מצווה ואירועי בר מצווה מוצלחים

בבואנו לתכנן אירוע, עלינו לקחת בחשבון את כל המרכיבים התורמים לאירוע מוצלח. על ידי הבנה של כל מרכיב ומרכיב, נוכל גם אנחנו לחגוג "אירוע מהסרטים". במאמר זה אפרט את רכיבים אלו ונבחן כיצד אפשר ליישם אותם

תכנון נכון לחגיגת בר או בת מצווה מתחיל בבחירת המקום, מאחר וההוצאה הגדולה והמשמעותית ביותר בכל אירוע היא המקום, מומלץ, לפני שבוחרים מקום לחגיגת האירוע לערוך סקר מחירים בין מספר מקומות. פערי המחירים בין המקומות השונים יכולים להגיע לאלפי שקלים לאירוע כדוגמת בר/בת מצווה, במיוחד לאור העובדה שבעשור האחרון אירועים כוללים תוספות שונות כדוגמת :עיצוב שונה, מערכת הגברה, גשר תאורה וכדומה. ולכן לפני בחירת מקום לחגיגת האירוע מומלץ להכיר מהן האפשרויות לחיסכון. לדוגמה, בחירת יום בשבוע שאינו נחשב יקר; ימי ראשון ושני נחשבים לזולים ביותר. תאריך האירוע והעונה בה אתם רוצים לחגוג חשובים גם כן. היתרון באירועים אלו מאפשר לנווט את התאריך לפי הצורך והתקציב ובכך ליהנות מחגיגה מושלמת בתנאים נוחים. אדגיש ואציין כי מרכיב חשוב מאין כמוהו הוא וותק המקום והניסיון שלו, ברור שככל שהמקום ותיק ועתיר ניסיון ומוניטין צפוי לנו אירוע מוצלח ומרגש.

בחרתם מקום לעריכת מסיבת בר או בת מצווה עכשיו לתאריך לאחר שביקרתם במספר מקומות מתאימים לחגוג את האירוע המשמח, והתרשמתם לפחות ממספר מקומות, אין סיבה שתלחצו ותסגרו באותו היום. זכותכם לחזור הביתה ולשבת עם הנער/נערה ולהחליט מהו המקום המתאים ביותר על כולם. עם זאת, מסיבות אלו, כמו כל אירוע אחר, לא נערכת רק עבורכם ולכן מומלץ בכל מקום שמצא חן בעיניכם לשריין תאריך למספר ימים עד שתוכלו לקבל החלטה נכונה ושקולה, בתנאי שכאשר ישנם מתעניינים נוספים לאותו תאריך רשאים בעלי המקום להתקשר אליכם ולבדוק האם אתם מעוניינים לסגור את התאריך ששריינתם. לרוב לא תדרשו לתשלום מקדמה, אבל כאמור בעלי המקום מתחייבים לשמור את התאריך לפרק הזמן שהוסכם מראש.

אירוע כמו שתמיד חלמת.
כל ילד ילדה חולמים על מסיבה מושלמת. אין אושר גדול יותר ממסיבת בת מצווה מוצלחת שפועלת לפי התוכניות ובמסגרת תקציב שפוי. כאשר מקור ההשוואה הוא מסיבות של חברים קרובות מגלים שהאפשרויות הן אין סופיות. ניתן לחגוג אירוע זה במועדונים, אולמות, גני אירועים, חופים בחצרות הבתים ובכל מקום אחר העולה על הדעת, כאשר הטרנד אצל ילדי הבת מצווה והבר מצווה הוא המועדונים. מאחר והתלבטות ההורים והילדים כל כך רבה מומלץ לעשות קצת סדר בבלגן ולדעת לשאול את השאלות הנכונות כדי להיות שקטים לפני, בזמן ובעיקר לאחר החגיגה.


הקפדה על דגשים אלו תביא למקסימום הנאה ותפוקה מהאירוע שלכם במסגרת תקציב נורמלית ולמינימום בעיות ו"סידורים אחרונים" ביום האירוע. במאמר זה סקרנו מספר מרכיבי יסוד להפקת אירוע מוצלח במאמרים הבאים ארחיב בנושא זה ואציג מרכיבים נוספים בברכת אירוע מוצלח !


אודות הכותב:

דורון פריבה הוא בעל מועדון הצצה ברמת השרון עם ניסיון ומוניטין מקום של 20 שנה בהפקת אירועי בת מצווה, בר מצווה אירועים פרטיים ועיסקיים- www.zeze.co.il . מייל[email protected]




www.zeze.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון פריבה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]