חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרקטים-/דשא סינטטי/שטיחים מקיר כל מה שרצית לדעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלה הובלות

נושא המאמר: מעבר בית
מאת: שירה דן   שמור מאמר למועדפים

עוברים לבית חדש? איך תעברו את יום המעבר בסבלנות ובלי עצבים? הנה כמה טיפים על מעבר דירה בדרך רגועה ונעימה.

גם אם אתם לא מרימים את הארגזים וסוחבים על הגב את כל הרהיטים, עדיין מדובר במשימה מורכבת וקשה, מעבר דירה יכול להיות מתיש וארוך, אבל אם תעשו את זה נכון ועם המון סבלנות תעברו את זה בשלום.

יום לפני
בדקו שהכנתם את הכול, בלי דברים של הרגע האחרון, בדקו עם המוביל את שעת ההגעה ארזו את כל הדברים הקטנים והניחו הכול בפתח הבית. מומלץ ללכת לישון מוקדם ככל שאפשר על מנת להתעורר למחרת רגועים ועם אנרגיות חיוביות.

בבוקר
התעוררו בשעה מוקדמת ונסו להירגע מעט לפני הבלאגן, לפניכם יום ארוך ומתיש ועליכם להתחיל אותו רגועים ושלבים. הכינו שתייה קרה ומעט מאכלים מתוקים לכם ולמובילים וצאו לדרך.

הפרטים הקטנים
יש מספר חפצים שימושים שנשארים לרגע האחרון, ארזו את כולם בארגזים ורשמו על כל ארגז את תכולתו, רוקנו את המקרר ונתקו את כל המכשירים מהחשמל.

בעת הגעת המובילים קבלו אותם במשקה וכיבוד, יש לגלות סבלנות ולסמוך על ניסיונם הרב, אל תנסו לתת להם עצות ולהטריד אותם בכל פרט קטן זכרו שהם עושים זאת כמה פעמים ביום ואילו אתם רק פעם בכמה שנים, אם ביקשתם ביטוח הובלות בקשו לראות את התעודה עוד לפני תחילת העבודה.

כאשר כל החפצים הוצאו מהבית ערכו סיבוב נוסף ובדקו שלא שכחתם דבר, במידה והבית מלוכלך בניירות ודברים אחרים אספו את הכול, כמו שאתם רוצים להגיע לבית נקי גם הבאים אחריכם ירגישו טוב יותר להיכנס לבית שלכם.

טיפים
עלות הובלה אינה כוללת טיפים, אין מחיר קבוע אבל בדרך הכלל הממוצע עומד על 50 שקל לכל סבל. יש המעדיפים לתת את הטיפ לפני תחילת העבודה על מנת לדרבן את המובילים ויש הנוהגים לתת אותו אחרי סיום העבודה, בכל מקרה הכינו כסף מזומן מראש.

המון סבלנות וגם: הייתם מרוצים? שמרו את פרטי המוביל, אולי חברים ובני משפחה יצטרכו בקרוב שירותי הובלות? תוכלו להמליץ על סמך ניסיונכם ואולי הם גם יקבלו הנחה.

www.hoov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה דן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]