חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להשקיע במניות באמצעות מסחר אלגוריתמי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעון סווטש זמן

נושא המאמר: שעון - סווטש
מאת: דנה פלג   שמור מאמר למועדפים

תולדות סווטש יכולות למלא ספריות שלמות. כתיבת ההסטוריה של החברה רחוקה מלהסתיים. להלן ההסטוריה של סווטש היום:

סווטש מתגברת על המשבר ומובילה להישרדותה של תעשיית השעונים השוויצרית

תעשיית השעונים השוויצרית חוותה באמצע שנות השבעים את המשבר הגדול בתולדותיה. המתחרים היפניים הוכו בשנת 1979 מבחינה טכנולוגית עם השקתו של שעון ה-"Delirium", שעון היד הדק ביותר בעולם הכולל מספר חלקים קטן בלבד. אך האירוע שסימל את נקודת המפנה בפריחתה של תעשיית השעונים השוויצרית היה יסודה של SMH, החברה השוויצרית למיקרואלקטרוניקה ולשעונים (Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries). תגובתה למשבר היתה פיתוחו של שעון swatch דק ובו 51 חלקים בלבד (במקום 91 חלקים ויותר שהיו קיימים בדרך כלל בשעון יד) ששילב איכות מעולה ומחיר סביר. השעון הוצע למכירה החל משנת 1983 והפך מאז להיות שעון היד המצליח ביותר בכל הזמנים והחברה האם The Swatch Group הפכה לחברת השעונים הגדולה והדינאמית ביותר בעולם.

במשך השנים התרחשו התפתחויות נוספות מעבר להופעתו של שעון swatch העשוי מפלסטיק, החל בהופעת Irony (swatch הבנוי ממתכת) דרך פיתוח Swatch SKIN Chrono (הכרונוגרף הדק ביותר בעולם) וכלה בהופעת Swatch Snowpass (שעון בעל טכנולוגית Access Control היכולה לשמש כסקי פס באתרי סקי רבים בכל העולם) ו-Swatch Beat (המצוייד בטכנולוגיה המהפכנית Internet Time).

יכולותיה ויתרונותיה הטכנולוגיים המעולים בתחומי המדע והטכנולוגיה של swatch הוכחו באמצעות בחירתה כמודד הזמנים הרשמי במספר אולימפיאדות ובתחרויות הגביע העולמי בסקי ובסנובורד.

הנהלת סווטש

ניקולה ג. הייק, יליד 1928, הוא ממייסדיה של Swatch Group, יושב ראש הקבוצה וחבר מועצת המנהלים שלה, שמשרדיה הראשיים נמצאים בעיר Biel-Bienne. עם סיום התכנון ויישום הארגון מחדש במשך למעלה מארבע שנים של חברות Asuag ו-SSIH, שהובילו לבסוף למיזוגן, רכש נ.ג. הייק בשנת 1985 בשותפות עם קבוצת משקיעים שוויצריים את רוב המניות בחברה החדשה. הוא התמנה ליושב ראש מועצת המנהלים ולמנכ"ל בשנת 1986.

נ.ג. הייק שיחק תפקיד מכריע בשיקומה של Swatch Group הכוללת את המותגים Swatch, Breguet, Blancpain, Hatot, Glash?tte Original/Union, Jaquet-Droz, L?on Hatot, Omega, Longines, Rado, Tissot, Clavin Klein, Certina, Mido, Hamilton, Pierre Balmain, Flik Flak ו-Endura. אסטרטגיות הניהול אותן הוא פיתח בתחילת שנות ה-80 הובילו להצלחת תעשיית השעונים השווייצרית כולה ולחזרתה לעמדת המובילה העולמית בשנת 1984.

בין הישגיו ב-Swatch Group נמנים:

החלטה אסטרטגית להשקת חברת Swatch על בסיס תכנית האב של Hayek Engineering AG.
פיתוח ושיפור מתמשכים של מוצרים ומותגים כ: Breguet, Omega, Rado, Longines, Tissot וכו'.
שמירה על תפקיד החברה המובילה בתעשיית השעונים העולמית ע"י השגת היקף מכירות בשווי של למעלה מ-4 ביליון פרנקים שווייצריים בשנת 2000.
החייאתה של תעשיית השעונים השווייצרית באמצעות אספקת חלקי ורכיבי שעונים לכלל תעשיית השעונים השווייצרית.

www.swatch.com/il_he/home.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנה פלג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]