חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סנטוריני SANTORINI THIRA XBYURHBH





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: SONY PLAYSTATION XBOX 360 צ'יפים ותיקונים NINTENDO WII

נושא המאמר: פלייסטיישן3 קונסולת העתיד
מאת: קובי לוי   שמור מאמר למועדפים

החברה unveiled פרטי שלה PlayStation 3 שני, שויץ מכונה עצומה עם כוח סוס, גרפיקה מדהימה ועוד ברכה אלמנטים של מולטימדיה.

Due in spring 2006, the PlayStation 3 is powered by the "Cell" processor, which Sony boasts makes the machine 35 times more powerful than the PlayStation 2. לאור באביב 2006, את PlayStation 3 הוא מופעל על ידי "נייד" המעבד, אשר Sony boasts עושה את מכונת 35 פעמים יותר חזק מאשר PlayStation 2. It will support Blu-Ray storage devices, which hold significantly more data than today's DVDs, as well as seven wireless controllers, and has outputs for two high-definition televisions (HDTVs). הוא יתמוך Blu-ray התקני אחסון, אשר מחזיקים באופן משמעותי יותר מאשר הנתונים של היום תקליטורי DVD, כמו גם שבעה בקרים אלחוטיים, ויש לו שתי פלטי עבור טלוויזיות הגדרה גבוהה (HDTVs).

Sony ( Research ) did not announce whether it plans to launch the system first in Japan, then months later in North America, as has been its practice with previous PlayStations, or simultaneously throughout the world. Sony (מחקר) לא יודיע אם הוא מתכוון להפעיל את המערכת הראשונה ביפן, חודשים לאחר מכן בצפון אמריקה, כפי שהיה עם הקודמים שלה בפועל PlayStations, או בעת ובעונה אחת בכל רחבי העולם. It also did not disclose an estimated retail price for the machine. היא גם לא לחשוף בערך המחיר הקמעונאי של המכונה.

"All of us at Sony Computer Entertainment have been waiting a long time for this moment," Kaz Hirai, President and CEO of Sony Computer Entertainment America, said at a news conference. "כולנו ב-Sony Computer Entertainment מחכה כבר הרבה זמן לרגע הזה", Kaz Hirai, נשיא ומנכ"ל של Sony מחשב בידור אמריקה, אמר בכנס בבית חדשות.

"We have always attempted to do things differently. Our vision has taken us to unprecedented levels of success and innovation. Just keeping up with conventional technology is not enough for us." "אנחנו תמיד ניסו לעשות דברים בצורה שונה. החזון שלנו לקח לנו רמות של הצלחה חסרת תקדים וחדשנות. פשוט להשאיר קונבנציונלית עם הטכנולוגיה היא לא מספיק לנו."

Sony's announcement came the same day that Microsoft, its smaller rival in the video game business, announced that up to 40 new titles for its new Xbox 360, will be available in time for the holidays. ההודעה של Sony הגיעו באותו יום כי מיקרוסופט, מתחרה שלה קטן של משחק וידאו עסקית, הודיעה כי עד 40 כותרים חדשים עבור Xbox 360 החדש שלה, יהיה זמין בזמן החגים.

Sony's PlayStation 3 will be fully "backward compatible," playing all existing PlayStation and PlayStation 2 games. Sony's PlayStation 3 יהיה מלא "תואם לאחור," כל משחק קיים ו PlayStation PlayStation 2 משחקים. It will come equipped with a Blu-Ray DVD drive and support the sharpest format for HDTV, 1080p. הוא יגיע מאובזר עם Blu-ray ו-DVD תומך sharpest פורמט HDTV, 1080p.

The machine itself is about the same size as the current PlayStation 2 with a rounded, convex look. המכונה עצמה היא בערך באותו גודל כמו הנוכחי PlayStation 2 עם מעוגל, קמור נראית. Sony showed off the machine in three colors: black, silver and white. Sony הראה מחוץ מכונת בשלושה צבעים: שחור, כסף ולבן.

Wireless controllers using Bluetooth technology will be standard. Sony ( Research ) said the system will support up to seven simultaneous players, a significant boost from the four standard today. בקרים אלחוטי באמצעות טכנולוגיית Bluetooth יהיה רגיל. Sony (מחקר) אמר כי מערכת יתמוך עד שבעה שחקנים סימולטני, לשפר משמעותית את ארבעת רגילה היום.

Additionally, PSP owners will be able to use their handheld gaming device as either a controller or an additional screen, perhaps viewing tactical or statistical information that ties in with the game on your television. בנוסף, בעלי PSP יוכלו להשתמש המשחקים שלהם כף יד או מכשיר כמו של הבקר או מסך נוסף, אולי צופה טקטי או סטטיסטיים נוספים, כי הקשרים עם המשחק שלך בטלוויזיה.

The PS3's ability to display data on two screens can be used for a multitude of purposes, said Sony. ה PS3 של היכולת להציג נתונים על שני המסכים יכולים לשמש במשך רוב של מטרות, אמר Sony. Players might be able to create a panoramic view by attaching two TVs, high definition or standard definition. שחקנים יכולים להיות מסוגלים ליצור נוף פתוח על ידי מצרף שני TVs, High Definition או Standard Definition. Players might also be able to leave a visual chat window open with their online competitors as they play. שחקנים עשוי גם להיות מסוגל לצאת חזותית לפתוח חלון צ 'אט מקוון עם המתחרים שלהם כאשר הם לשחק.

Sony said it will offer a high definition camera as a peripheral to the PS3, allowing players to use the game machine as a makeshift video phone or let them broadcast their own programming, whether live or from the machine's detachable 2.5-inch hard drive. Sony אמר אותו יציע גבוה הגדרה המצלמה בתור היקפי ל PS3, שחקנים המאפשר להשתמש במכונה משחק בתור תחליף וידאו הטלפון או לאפשר להם לשדר התכנות שלהם, בין אם גרים או את מכונת פריק של 2.5-inch כונן קשיח.

Graphically, Sony showed a number of clips running on PlayStation 3 hardware, including "Devil May Cry," "Metal Gear Solid," "Gran Tursimo" and "Tekken" and had live interactive demos of several games, including Electronic Arts' ( Research ) "Fight Night: Round 3". גרפית, Sony הראה מספר קליפים לפעול על חומרה PlayStation 3, כולל "השטן מאי Cry", "ציוד מתכת מוצק", "Gran Tursimo" ו "Tekken" והיה לו לחיות אינטראקטיבית מספר הדגמות של משחקים, כולל Electronic Arts' (מחקר ) "Fight Night: 3 מסביב".

The PS3 will include slots for a number of consumer electronic digital storage devices, including Sony memory sticks, SD memory cards and compact flash cards. ה PS3 תכלול משבצות עבור מספר הצרכן אחסון התקנים אלקטרוניים דיגיטליים, כולל Sony מקלוני זיכרון, כרטיסי זיכרון SD ו כרטיסי Compact Flash.

In addition to playing games, it will allow users to access digital video and audio files, view digital pictures, offer video chat and allow users to access the Internet. בנוסף משחקים, זה יאפשר למשתמשים לגשת דיגיטלית קבצי וידאו ושמע, להציג תמונות דיגיטליות, וידאו צ 'אט להציע ולאפשר למשתמשים לגשת לאינטרנט.

As with Microsoft's ( Research ) Xbox 360, online functionality will play an important role with the PS3. כמו של מיקרוסופט (מחקר) Xbox 360, תהיה מקוון פונקציונליות לשחק תפקיד חשוב עם PS3. The system will ship with a built-in gigabit Ethernet port and can handle both types of wireless Internet access, 802.11b and 802.11g. המערכת תהיה ספינה עם מובנות gigabit Ethernet הנמל והוא יכול להתמודד עם שני הסוגים של גישה אלחוטית לאינטרנט, 802.11b או 802.11g.

Sony hinted it, like Microsoft, would offer an online marketplace, where users can buy games online. Sony רמז זה, כמו מיקרוסופט, יציעו מקוון בשוק, שבו משתמשים יכולים לקנות משחקים מקוונים.

"PlayStation 3 truly is the system to be placed in the center of the living room in homes around the globe," said Ken Kutaragi, widely considered the father of the PlayStation. "באמת PlayStation 3 היא מערכת להיות ממוקם במרכז הסלון בבתים ברחבי העולם", אמר קן Kutaragi, רחבה נחשב לאבא של PlayStation. "The future is almost here with the PS3." "העתיד הוא כאן כמעט עם PS3."

gamesrus.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קובי לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]