חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך בוחרים מייצג?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליצנים יום הולדת קוסמים יומולדת

נושא המאמר: מסיבת יום הולדת עם בעלי חיים
מאת: אורנית לוי   שמור מאמר למועדפים

בעלי חיים זה בטבע שלנו, משהו בסיסי שטמון בנו. כפי שאנו אוהבים את בני האדם כך גם אהבתנו ניתנת באופן טבעי לחיות. לא תמיד אנו מבינים עד כמה תרומתם של בעלי החיים חשובה עבורנו ומשמעותית להתפתחות שלנו ולשיפור חיינו. בשנים האחרונות התחלנו להפנים כי פעילויות עם בעלי חיים הם נכס יקר ערך לילדים (ולמבוגרים) בעלי צרכים מיוחדים וילדים בעלי מוגבלויות . כבר מגיל צעיר, פעילויות עם בעלי חיים מביאות באופן ניכר הצלה לא קטנה לנזקקים לה מבחינה רפואית. ישנם הרבה מאד סדנאות מגוונת וכל אחת בפני עצמה היא כאיתן עבור ילדינו. סדנאות פיתוח מיומנויות מלווות עם הידע וההתמחויות של המדריכים והמפעילים ויכולה להתפאר בהיותה לעזר עם חידוד הקוגניציה והחושים שלנו, הפנמת עקרונות לשמירת חיי הטבע, התמקדות בהיבטים רגשיים, עידוד סקרנות ויצירה ורמת אחריות אישית והלמידה עצמה, כל ההתעסקות הזו סביב בעלי חיים היא מרגשת ומסעירה. בנוסף, ניתן למעט בילדים את הפחד מחיות וברגע שיפסיקו לחשוש הם יתחילו לבטא את עצמם. חבל שילדיכם יחשוש להיות ליד כלבלב קטנטן וחמוד שרק רוצה מגע אנושי, אוכל ואהבה.
ארנבים, שפנים, איגואנות, אפרוחים וברווזים, תוכים ואולי איזה נחש, לרכב על פוני זו אפשרות שחבל לפספס אותה וכל אלו, הם רק חלק מהיצורים שילדיכם יוכלו לפגוש בפינות ליטוף, בספארי, בחווה ואם אתם מתפנקים אז שיבואו אליכם: הרימו טלפון למפעיל עם בעלי חיים שיגיע הביתה אליכם מצויד בכל סוגי החיות שרק ממתינות ורוצות שילטפו אותן. בדרך כלל המפעיל הוא גם קוסם ששולף לפתע ארנב מהכובע וליצנים שגם הם מתמחים בפעילויות עם בעלי חיים, תעשו סקר ובררו עם המפעיל אילו חיות יש בהישג ידו והאם ישנה השגחה תמידית בכל משך זמן הפעילות, האם יש חיות שזקוקות לחיסון או נושכות ועוד שאלות שעולות על דעתכם למען ביטחון ילדיכם.
ללא קשר ללימוד, בעלי חיים לעיתים רבות ממלאים חלל בלב האוהב של האדם (כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם). פעילויות עם בעלי חיים הם חוויה מהנה ומאתגרת ומשאירה מאחוריה שובל של סקרנות והכמהה לעוד מפגשים נעימים. פעילות עם בעלי חיים היא מחשבה מצוינת לכן אם אתם רוצים להפתיע את ילדכם ביום הולדת משגע של קרנבל חיות, כנסו לאתר letsparty.co.il ואת המסיבה הזו עוד יזכרו הרבה.

letsparty.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורנית לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]