חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הילדים הם גם של האב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בגדי ילדים שמלות כלה שמלות אודליה ניסים

נושא המאמר: בגדים לילדים ושמלות
מאת: אודליה ניסים   שמור מאמר למועדפים

שלום לכולם
שמי אודליה ניסים, בת 27, אמא לשני בנים מדהימים (כמובן) עילאי וניתאי.
מחפשת סדרתית של בגדי ילדים- בנים, מי לא מכירה את ההרגשה והרצון העז שבנו להלביש את הילדים שלנו הכי הכי מקורי ויפה.
בתיכון למדתי במגמת אמנות והתחלתי לתפור לעצמי כל מיני שמלות בזכותה של סבתי ז"ל שהיתה תופרת מעולה ומשם הובילו אותי חיי לתחום אחר, אמנותי לא פחות, טכנאות שיניים. לאחר תקופה במקצוע והתנסות במספר עבודות החלטתי לחזור ולעסוק בדבר האהוב עלי ביותר – האמנות והיצירה (כי אין מה לעשות בסוף תמיד חוזרים לעשות מה שצריכים לעשות , גם אם מנסים להדחיק את זה). ההחלטה להתמקד דווקא בעיצוב בגדי ילדים התגבשה אצלי בזכות בני הבכור, כאשר הייתי משוטטת ימים בחנויות להלבשת ילדים ומצטערת לגלות שבכל הנוגע לתחום הזה, עדיף ללדת בנות! בזמן שבגדי הבנות מהווים את הרוב המוחלט של החנות הוקצו לבנים שני מדפים עם בגדים לא מרגשים שלכולנו כבר יש. אז עם ההריון השני (שוב בן) כבר התחלתי להרגיש שמה שאני עושה לא בא לי מהבטן ואז התחילו האצבעות לדגדג והבנתי שאני צריכה ליצור! הרצון שבער בי הוביל אותי אל הידיעה שעלי לקום ולעשות מעשה. וכך, עם המון תמיכה ועידוד מבעלי האוהב, מיד עם הלידה החל לו הריון חדש, שבסופו פתחתי את הסטודיו שלי לבגדי ילדים שאוהבים להתלבש (או שההורים שלהם אוהבים...). כל הבגדים שלי עשויים מבדים טבעיים ואיכותיים ההופכים אותם לנוחים ונעימים וכמוהם גם העיצוב ששם את הדגש על התאמת הבגד לילד כך שיוכל להנות ממנו בכל חודשי השנה. כי בגד שמגביל את תנועת הגוף או לא נעים על העור הילד לא ילבש ולא משנה כמה שילמתם עליו. ופה גם המקום להסביר לכל ההורים שבגדי פשתן לא נעימים רק בגלל שהם לא עברו כביסה, אחרי כביסה אחת הם יהיו נעימים. אז בפעם הבאה שאתם רואים חולצה יפה לילד מפשתן תכבסו אותה ורק אז תלבישו לילד, זה בד מעולה לקיץ , נוח ונעים. רק תשתדלו שזה יהיה פשתן עם כותנה שלא תצטרכו לגהץ.
את הבגדים שלי אני מיצרת בארץ כל זאת תוך הקפדה על תהליך היצור ואיכותו .
הבגדים נעשו באהבה והשקעה גדולה עם יחס ובתשומת לב אמיתית עד לפרט הקטן ביותר על מנת שבנינו יוכלו להיות חתיכים ועם זאת להרגיש בנוח להמשיך ולהשתולל. במשך הזמן המשכתי לתפור לעצמי שמלות שאיתן הגיעו תגובות ובקשות וכך פתחתי מחלקה נוספת של שמלות כלה וערב בכל הסגנונות בהזמנה אישית. אצלי תוכלי למצוא שמלות מכל הסוגים והסגנונות, משמלות כלה (גם למגזר הדתי), שמלות ערב, שמלות לנערות, שמלות לחינה, מחוכים, שמלות במידות גדולות ושמלות שושבינה .
יחד נתאים לך את הבגד המושלם בשבילך, זה המתאים והמחמיא ביותר לאופייך ולגזרתך.
וניצור עבורך את הבגד הקסום עליו חלמת עם אהבה ורגישות לכל עיטור, קפל וחרוז.
כל השמלות שלי נתפרות בעבודת יד עדינה, בהתאמה אישית, בעיצוב מקורי והכי חשוב –
באהבה גדולה.
בגדים שאוהבים ללבוש. שלכם, אודליה ניסים.
www.odelianissim.com


www.odelianissim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אודליה ניסים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]