חיפוש מאמרים

11732 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגילים לשרירי הגב - General Back





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום בגוגל קידום אתרים קישור ממומן גוגל

נושא המאמר: 10 טיפים לכתיבה נכונה של מודעת פרסום בגוגל:
מאת: אלעד   שמור מאמר למועדפים

10 טיפים לכתיבה נכונה של מודעת פרסום בגוגל:
עוד בטרם מתחילים לפרסם בגוגל, יש להשקיע מחשבה על אחד מהשלבים הקובעים ביותר בשאלה – כמה אנשים ייכנסו למודעה שלי? וזה – אופן ניסוח המודעה באופן האטרקטיבי, הממוקד קהל יעד והאפקטיבי ביותר. על מנת לכתוב מודעה שתאפשר לכם לנהל קמפיין פרסומי ממוקד, מוצלח ורווחי ככל האפשר ישנם מספר כללים ועצות שחשוב לזכור:
1. זכור כי לרשותך עומדים רק 95 תווים לפרסום העסק במנוע החיפוש של גוגל, המורכבים מכותרת ומשתי שורות טקסט. דאג לכך שהכותרת תהיה מושכת, ברורה ורלוונטית ונסח את מודעת הפרסום כך שהיא תסביר בתמציתיות, בפשטות וביעילות על המוצר אותו מחפש הגולש (ולא על החברה) ותמשוך אותו להקליק על המודעה. שלב לינק מתאים לדף הנחיתה אליו אתה מעוניין כי הגולש יגיע.
2. זכור בעת כתיבת המודעה מי הוא קהל היעד שלך? מה מטרתך בפרסום המודעה? איך תוכל למשוך כמות גדולה ככל האפשר של כניסות מתאימות של קהל היעד הממוקד שברצונך להשיג? האם ברצונך לפרסם בתקופה מסוימת שתגדיל את מכירות מוצרך (חגים, עונה מסוימת וכד')?
3. הקפד על שימוש במילות מפתח נכונות הנוגעות למוצרך. חשוב מנקודת מבטו של הלקוח – מה אתה היית מקליד בגוגל לו חיפשת מוצר זה?. שימוש במילות מפתח נכונות יגדיל את חשיפת מוצרך ואת הכניסות לאתרך וימנע הקלקות לא רצויות.
4. מומלץ למקד במידת הצורך את מילות החיפוש למוצרים קרובים המתאימים למוצר אותו אתה מוכר. כך לדוגמא אם אתה מוכר דגני בוקר תוכל לשלב במודעה מילים כחלב, מזון לילדים, ארוחת בוקר, ויטמינים וכד'.
5. השתמש בצורה אסטרטגית במילות מפתח כלליות וספציפיות והיזהר משימוש במילות מפתח כלליות מדי שעלולות להביא גולשים לא רצוייים למודעתך. כך לדוגמא אדם שחיפש ארוחת בוקר בצימר והגיע למודעת פרסום של דגני בוקר, הוא גולש לא רצוי..
6. השתמש במונחים המצויים בשפה המדוברת, בסלנג, יחיד/ רבים, דרכים שונות לכתיבת המוצר (אפילו שגיאות כתיב נפוצות), מילים נרדפות, ביטויים וכד'. תוכל להיעזר בכלי מילות המפתח באתר גוגל adwords לצורך זה.
7. הכנס מילות מפתח שליליות (מילים שהקלדתן לא תוביל למודעת הפרסום שלך) באמצעות אתר גוגל adwords והקטן את הסיכויים לכניסות שווא של גולשים בלתי רצויים לאתרך, שיגרמו לך לתשלום מיותר. חשוב מהן שאלות החיפוש שאינך רוצה שיובילו לאתרך ושאינן רלוונטיות לקהל היעד של מוצרך.
8. צור קבוצות מודעות נפרדות על פי מילות מפתח המחולקות לפי חיפוש על פי איות נכון, חיפוש על פי איות שגוי, חיפוש למילים נרדפות, חיפוש למוצרים דומים או קרובים וכד'. כל חיפוש מסוג זה יוביל למודעה שונה שתוביל לאותו האתר.
9. לטש את המודעה, הסר מילות מפתח לא רלוונטיות, חדד את המסר, בדוק אל מול משפחה ומכרים האם מודעת הפרסום אפקטיבית לדעתם.
10. מומלץ לנצל את מגוון הפורמטים הפרסומיים בגוגל (פרסום במודעות, קבצי וידיאו, תמונות וכד') על מנת להגיע למגוון רחב של קהלי יעד.



www.webseminar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."