נושא המאמר: 10 טיפים לכתיבה נכונה של מודעת פרסום בגוגל:
מאת: אלעד שמור מאמר למועדפים
10 טיפים לכתיבה נכונה של מודעת פרסום בגוגל:
עוד בטרם מתחילים לפרסם בגוגל, יש להשקיע מחשבה על אחד מהשלבים הקובעים ביותר בשאלה – כמה אנשים ייכנסו למודעה שלי? וזה – אופן ניסוח המודעה באופן האטרקטיבי, הממוקד קהל יעד והאפקטיבי ביותר. על מנת לכתוב מודעה שתאפשר לכם לנהל קמפיין פרסומי ממוקד, מוצלח ורווחי ככל האפשר ישנם מספר כללים ועצות שחשוב לזכור:
1. זכור כי לרשותך עומדים רק 95 תווים לפרסום העסק במנוע החיפוש של גוגל, המורכבים מכותרת ומשתי שורות טקסט. דאג לכך שהכותרת תהיה מושכת, ברורה ורלוונטית ונסח את מודעת הפרסום כך שהיא תסביר בתמציתיות, בפשטות וביעילות על המוצר אותו מחפש הגולש (ולא על החברה) ותמשוך אותו להקליק על המודעה. שלב לינק מתאים לדף הנחיתה אליו אתה מעוניין כי הגולש יגיע.
2. זכור בעת כתיבת המודעה מי הוא קהל היעד שלך? מה מטרתך בפרסום המודעה? איך תוכל למשוך כמות גדולה ככל האפשר של כניסות מתאימות של קהל היעד הממוקד שברצונך להשיג? האם ברצונך לפרסם בתקופה מסוימת שתגדיל את מכירות מוצרך (חגים, עונה מסוימת וכד')?
3. הקפד על שימוש במילות מפתח נכונות הנוגעות למוצרך. חשוב מנקודת מבטו של הלקוח – מה אתה היית מקליד בגוגל לו חיפשת מוצר זה?. שימוש במילות מפתח נכונות יגדיל את חשיפת מוצרך ואת הכניסות לאתרך וימנע הקלקות לא רצויות.
4. מומלץ למקד במידת הצורך את מילות החיפוש למוצרים קרובים המתאימים למוצר אותו אתה מוכר. כך לדוגמא אם אתה מוכר דגני בוקר תוכל לשלב במודעה מילים כחלב, מזון לילדים, ארוחת בוקר, ויטמינים וכד'.
5. השתמש בצורה אסטרטגית במילות מפתח כלליות וספציפיות והיזהר משימוש במילות מפתח כלליות מדי שעלולות להביא גולשים לא רצוייים למודעתך. כך לדוגמא אדם שחיפש ארוחת בוקר בצימר והגיע למודעת פרסום של דגני בוקר, הוא גולש לא רצוי..
6. השתמש במונחים המצויים בשפה המדוברת, בסלנג, יחיד/ רבים, דרכים שונות לכתיבת המוצר (אפילו שגיאות כתיב נפוצות), מילים נרדפות, ביטויים וכד'. תוכל להיעזר בכלי מילות המפתח באתר גוגל adwords לצורך זה.
7. הכנס מילות מפתח שליליות (מילים שהקלדתן לא תוביל למודעת הפרסום שלך) באמצעות אתר גוגל adwords והקטן את הסיכויים לכניסות שווא של גולשים בלתי רצויים לאתרך, שיגרמו לך לתשלום מיותר. חשוב מהן שאלות החיפוש שאינך רוצה שיובילו לאתרך ושאינן רלוונטיות לקהל היעד של מוצרך.
8. צור קבוצות מודעות נפרדות על פי מילות מפתח המחולקות לפי חיפוש על פי איות נכון, חיפוש על פי איות שגוי, חיפוש למילים נרדפות, חיפוש למוצרים דומים או קרובים וכד'. כל חיפוש מסוג זה יוביל למודעה שונה שתוביל לאותו האתר.
9. לטש את המודעה, הסר מילות מפתח לא רלוונטיות, חדד את המסר, בדוק אל מול משפחה ומכרים האם מודעת הפרסום אפקטיבית לדעתם.
10. מומלץ לנצל את מגוון הפורמטים הפרסומיים בגוגל (פרסום במודעות, קבצי וידיאו, תמונות וכד') על מנת להגיע למגוון רחב של קהלי יעד.
www.webseminar.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.