חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ארגונומיה הפחתת הכאב והסבל, חיסכון בהוצאות כספיות.





    קישורי טקסט (לפרטים)




oap
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זמן חור שחור מימדי הזמן יקומים מקבילים

נושא המאמר: משמעות הזמן
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

משמעות הזמן

האם באמת ישנם 3 מימדי זמן ? עבר , הווה ועתיד ?
איזה ממימדים אלו באמת נתפסים כמציאות של ממש ?

עבר – כאשר ההווה התרחש הוא כבר נהפך לעבר . כל מה שאירע באותו הווה נותר כרגע רק כזיכרון במוח . בתת המודע שלנו . השורה שקראתם פעם ראשונה ממש לפני רגע לא תהיה שוב בדיוק באותה צורה – הקריאה שלה התרחשה פעם אחת בלבד וכרגע היא כבר בעבר . כלומר העבר קיים רק כזיכרון במוח ולא כמציאות של ממש . ברגע שהאירוע עבר – הוא כבר לא קיים !!!

עתיד – כיוון שהעתיד טרם התרחש הוא לא יכול להיות מציאות . העתיד הוא רק פוטנציאל של התרחשויות , פוטנציאל של מציאות מסוימת שמתרחשת בזמן הווה . משמע – עתיד הוא רק אפשרות של מציאות ממשית לכן גם העתיד הוא לא מציאות של ממש . העתיד הוא מעין חלום בהקיץ !!!

מה נשאר ? ההווה .
הווה - רק הווה בשנייה שאנחנו תופסים אותו , מבינים ומכילים אותו - קיים . המציאות מתרחשת בזמן הווה בלבד . אם עוד לא התרחשה מציאות – היא פוטנציאל לעתיד אפשרי , אם התרחשה – היא כבר עבר . הווה היא המציאות היחידה שקיימת . החיים נתפסים במימד של הווה . אם כך מה שקרה לנו אתמול היא לא מציאות קיימת אלא מציאות שנתפסת כזיכרון – מה שאירע לנו אתמול לא קיים יותר אלא רק במחשבה , כרעיון . ההווה שמתרחש ברגע זה ממש הוא המציאות היחידה שאנו מרגישים .

אם כך האם רגע לידתנו ורגע בגרותנו למשל מתרחשים בזמן הווה ? האם בכלל קיים מימד של זמן ?

פיזיקת הקוונטים מספרת על מימדים שונים , עשרה במספר – כל מימד הוא בעצם יקום מקביל . יקום בו קיימת אישיות נוספת שהיא אנחנו שמתרחשת בזמן דומה . חוכמת הקבלה עוד לפניה הצהירה על בריאת היקום דרך השתלשלות העולמות – עשרה במספר בדיוק למרבה הפלא . כנראה שמהדענים יודעים על מה הם מדברים ...

הדרך לאותם יקומים מוגדת במדע כחור שחור – שער למימד אחר . הוליווד מצטיינת בהמחשת עניין זה בסרטים על מסכי הקולנוע – כיצד ניתן לגלוש למציאות ביקום מקביל – ממש כמו באינטרנרט – ישנם כמה עולמות באינטרנט – לא נוכל להיות בתוך כולם באותו רגע – אנחנו בוחרים לאיזה עולם אנו רוצים להיכנס – העולם שנכנסו אליו הוא היחידי הקיים באמת במוחנו באותו רגע , וזה לא שולל את קיומם של שאר העולמות האחרים באותו מימד של זמן – פשוט בחרנו לא להיות שם .

חוכמת הקבלה מספרת על עולם החיים , עולם הנפטרים , עולם המלאכים ועולם הצדיקים .
העולם היחדי בו יש 3 מימדי זמן הוא עולם החיים . העולם בו אנו חיים – זאת משום שהנשמה שהיא נצחית ואיננה מוגבלת בזמן , תנועה או מקום נמצאת בתוך גוף רק בעולם החיים – כלומר רק שם היא מוגבלת ורק אם תצא ממגבלות הגוף והחומר תוכל להבין כמה עולמות שונים ישנם . על פי הקבלה ישנם אינספור עולמות ולא רק העולם בו אנו חיים . בעולם הנפטרים אין מימד של זמן – זו הסיבה שכאשר חולמים על נפטר למשל הוא יכול למסור לנו בחלום מסר נבואי – בעולם שלו אין מימד של זמן ! עבר הווה ועתיד בשבילו הם מיצאות שמתרחשת באותו רגע ממש .

אז נכון שיש תוכניות לעתיד ולקחים מהעבר אבל הווה הוא כל מה שיש והוא תוך שבריר של שנייה כבר עובר ...

נצלו את ההווה , חבקו אותו , תאוהבו את עצמכם באותו רגע , תאהבו את מה שיש לכם בכל רגע נתון כי הופ...הרגע כבר חלף ולא יחזור יותר .

אמר לי פעם איש חכם :
"העבר – כבר היה – תניח לו
העתיד – עוד לא היה – תן לו להגיע
ההווה – מתרחש ברגע זה ממש – נצל אותו"

תיהנו מכל רגע – זה כל מה שיש ,

אלעד .

www.eladcohen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]