חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקלטת שיחות טלפון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: NLP דמיון מודרך הריון ולידה היפוך עובר

נושא המאמר: דמיון מודרך ו-NLP בהיריון
מאת: דר' עדי ברן   שמור מאמר למועדפים

פחדים וחרדות, לחץ דם גבוה, מצבי רוח קיצוניים, עייפות, חוסר שקט, בעיות בשינה כל אלו הם חלק מהנושאים בהם נעזרות נשים בדמיון מודרך, בדרך כלל במהלך ההיריון הראשון.
לעיתים קרובות מגיעות נשים שעברו חוויה קשה בלידה הקודמת והן מרגישות צורך לעבד את החוויה הזו כדי להגיע נקיות ללידה הבאה.
נשים בלידות חוזרות הופכות לעיתים את ההיריון לסוג של מסע אל עצמן, אל מקורות הכוח הביטחון והיצירתיות שלהן. הן רואות את ההזדמנות החד פעמית שניתנה להן בהריון. ובאמת מעבר להריון ולידה נעימים ומרגשים יותר הן זוכות גם להכרות מעמיקה מאד עם עצמן, משכינות הרמוניה ושלום בין הילדה, האימא והאישה שבתוכן ומאפשרות לעצמן הורות שלווה מלאה ושלמה יותר, הורות שמאזנת בין הצרכים האישיים לצורכי המשפחה, שמאפשרת כלים להקשבה עמוקה יותר בתוך המשפחה המתחדשת.
סיבה נפוצה נוספת בגללה מגיעות נשים לקליניקה היא עובר במצג עכוז, או הריון עודף.
חזיתי פעמים רבות בכוחה של עבודה מסוג זה להפוך עובר, ולהתחיל צירים שבוששו להגיע.
ניראה לי שדווקא סיפור העובר ה"עכוזי" שלי יכול להבהיר יותר מכל דבר אחר עד כמה אנחנו יודעות מה קורה בגוף שלנו ולמה הוא זקוק.
בהריון השלישי שלי העובר לא התהפך, כיוון שבהריון השני עברתי ניתוח קיסרי קשה, פחדתי מעוד אחד. היפוך עובר חיצוני בבית חולים לא יכולתי לעשות כי לא עשו זאת אז לאחר ניתוח. ניסיתי כמעט כל שיטה שהרפואה האלטרנטיבית יכולה להציע, דיקור, הומאופתיה ועוד, אך כלום לא עזר. הגעתי לדמיון מודרך, בהתחלה עיבדתי את חווית הלידה הקודמת, אחרי כן התפניתי לברר מדוע לא מתהפך העובר. התשובה שהתקבלה הייתה כי באזור הצלקת מהניתוח הקיסרי הקודם שעברתי דופן הרחם דקה מדי ולכן העובר לא מתהפך. זה לא מה שרציתי לשמוע, ולא קל היה לקבל, אך מה לעשות? נעזרתי בדמיון מודרך כדי לתכנן את ההתמודדות הטובה ביותר עם הניתוח. בזמן הניתוח הקיסרי אמר לי המנתח במילים אלו בדיוק "באזור הצלקת מהניתוח הקיסרי הקודם דופן הרחם דקה כמו נייר, מזל שהעובר לא התהפך, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לו היית נכנסת ללידה...". לא מילים שנעים לשמוע בזמן לידה או ניתוח אך אני נדהמתי מהדיוק וההקבלה בין מה שראה המנתח ובין התשובה שעלתה מתוכי בזמן הדמיון המודרך
_____________________________

דר` עדי ברן היא ביולוגית שהתמחתה בחקר המוח, מנחה ומורה לדמיון מודרך ו NLP

יוצרת שיטת דמיון מודרך ו NLP בתהליכי גוף נפש ופריון

מנחת סטודנטים בחוג לפסיכולוגיה של האוניברסיטה הפתוחה

ממקימי בית הספר "מעגלי פריון" המכשיר מלוות לנשים וזוגות בטיפולי פוריות

ליצירת קשר עם עדי:

054-6304047

[email protected]

www.iwnet.co.il/default.aspx?advertiserid=57


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' עדי ברן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]