נושא המאמר: אתר האינטרנט שלך ויחסי הציבור
מאת: אופיר שפיגל שמור מאמר למועדפים
אתר האינטרנט שלך ויחסי הציבור
אם היית בעל חנות פירות וירקות - האם היית משאיר את חלון הראווה של חנותך קבוע ובלתי משתנה? האם היית משאיר פירות וירקות שאינם פירות העונה או פרי ישן? אם היית בעל חנות בגדים האם היית מעלה על דעתך להשאיר את קולקציית הקיץ תלויה גם בחורף ולהיפך ?
אם על שתי שאלות האלה ענית (כמו רובנו) בשלילה, אז מדוע אתר האינטרנט שלך (כמו של רובינו) לא משתנה.
בעלי עסקים רבים חושבים כי השקעה חד פעמית באינטרנט היא בניית אתר ואח"כ הלקוחות כבר יגיעו לבד.
הם אינם מעדכנים את האתר, אינם נותנים בו תועלות ממשיות לציבור והציבור אינו נוהר בהמוניו והאכזבה על ההשקעה של אלפי דולרים באתר גדולה.
אתר האינטרנט הוא חלון הראוה של החברה. לרוב, נחשפים אליו הרבה יותר לקוחת פוטנציאליים מאשר לקוחות שמגיעים למשרד. אז אם כך מדוע במשרד משקים את העציצים מטפחים ומנקים, ואילו תחזוק האתר באינטרנט נמצא בעדיפות אחרונה?האם יש פלא שלקוחות אינם מגיעים?
אתר האינטרנט ממש כמו כל פרסום אחר חייב להיות מעודכן, דינאמי ונותן תועלות ללקוח. חלפו הימים בהם ברכת המנכ"ל ומבצע (משנת 1990 ...) מספקים.
אתר כיום צריך להיות ממש כמו חלון הראווה: אטרקטיבי, מושך ,דינאמי וצבעוני, כזה שיגרום ללקוחות לחזור פעם ועוד פעם, לראות מה חדש, האם יש מבצע שמעניין אותו ולראות שהוא מתאים לעונה ולמצב.
חברות רבות נעזרות ביחסי ציבור: זה כיף לשמוע ולקרוא על חברתך בכלי המדיה השונים, לעיתים זה מביא לקוחות ובוודאי שזה בונה תדמית. רוב העסקים גם מפרסמים העיתונות כתובה, רדיו , ואפילו ברושורים המחולקים בתיבות דואר, אך מדוע לא להעלות את הפרסומת גם לאתר האינטרנט - זאת הבמה שממילא כבר שילמת עליה.
מדוע לא לעדכן את ההודעות של הדובר לאתר של החברה? הרי האתר הוא כלי התקשורת היחידי בו יש לך שליטה מלאה על הפרסום.
משרדי פרסום ויחסי ציבור רבים פשוט לא גילו את הקשר בין השניים. מסיבות לא ברורות הם מתעלמים ממדיום זה ופוסחים על האתר וכך נשאר האתר שבו הושקעו אלפי דולרים ישן ומעודכן .... לסוף שנות ה- 90 (של המאה הקודמת) וממילא לא מביא תועלות.
מאידך, אתר מושקע, ודינאמי מזמין אליו את המתעניינים לשוב ולבקר, לשוב וללמוד ולשוב ולראות מה חדש . והעלות זניחה.
משרדי יחסי ציבור ופרסום חייבים לזכור כי האתר הוא חלון הראווה שלך - הם מעולם לא המליצו ולא ימליצו לך לא לנקות אותו מדי פעם - דרוש שהם יטפלו גם באתר האינטרנט שלך .
© אופיר שפיגל - הכותב הינו יועץ תקשורת.
www.ofirpr.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר שפיגל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.