חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עלוקה רפואית HIRUDO MEDICINALIS





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח לאומי עובדים זרים בתי אבות דיור מוגן

נושא המאמר: כיצד מקבלים זכאות להעסיק עובדים זרים
מאת: חנן קדמון / משפחה מטפלת   שמור מאמר למועדפים

המוסד לביטוח לאומי קבע את תנאי הזכאות להעסקת עובדים זרים. התנאי הראשון לקבלת היתר כזה הוא שהמבקש הגיע לגיל פרישה, אשר עולה בהדרגה אצל נשים עד ל-64 ואצל גברים עד 67 (תלוי בתאריך הלידה). במידה והמבקש הוא נכה המתקיים מקצבת שר"ם מהביטוח הלאומי, הגיל אינו מהווה תנאי.

הפתרון של העסקת עובדים זרים מיועד לזקנים הגרים בקהילה ועל כן ההיתר אינו מוענק לזקנים השוהים במחלקות סיעודיות,סיעודיות מורכבות, בבתי אבות (באחריות משרד הרווחה או הבריאות), בבתי חולים וכו' (מתוך הנחה יקבלו את הטיפול במקום). עם זאת – זקן המתגורר בדיור מוגן ומצבו התפקודי התדרדר בצורה קיצונית, זכאי בחלק מהמקומות להעסיק עובד זר בדירתו, מכיוון שדיור מוגן נחשב כמגורים בקהילה.

בני זוג זקנים המתגוררים יחד ועומדים בתנאי הזכאות של הביטוח הלאומי – רשאים להעסיק שני עובדים זרים (אחד לכל זקן).

על מנת לקבל היתר להעסקת עובדים זרים חייב המבקש להגיע ל-4.5 נקודות לכל הפחות במבחן התלות, אותו עבר על ידי המוסד לביטוח לאומי בעת שהגיש תביעה לתשלום גמלת סיעוד.

מקרים חריגים המאפשרים העסקת עובדים זרים

קיימים מקרים חריגים לפיהם גם אם הזקן הגיע ל:2.5-4 נקודות במבחן התלות הוא יוכל לבקש היתר להעסיק עובד זר. כך במקרה שהזקן מתגורר עם נכה שהוא בן משפחה או שהוא אב לשלושה ילדים או יותר, מתחת לגיל 16. מקרה חריג נוסף הוא כשמדובר בזקן החולה במחלה סופנית או ממארת ולכן הוא נזקק להשגחה רוב הזמן.

זקן המתגורר בגפו רשאי להעסיק עובד זר גם אם הגיע רק -4 נקודות במבחן התלות.

זקנים בני למעלה מ-90 זכאים להיתר להעסקת עובדים זרים גם אם צברו רק 4 נקודות במבחן התלות.
זקן שצפוי להשתחרר מאשפוז בבית חולים וזקוק להשגחה צמודה בבית בשל מצבו הרפואי, חייב להגיש לביטוח הלאומי אבחון רפואי מבית החולים בו מובהר כי הוא זקוק להמשך טיפול צמוד. בטופס זה צריך להופיע מועד השחרור המתוכנן מבית החולים. במקרה כזה – ההיתר ניתן רק להעסקת עובד ישראלי והוא תקף לחצי שנה. על מנת להאריך אותו, על הזקן לעמוד בנהלים הרגילים הנדרשים של המוסד לביטוח לאומי לשם העסקת עובד זר.

קיימים גם מקרים חריגים בהם זקנים שלא עומדים בקריטריונים יופנו לוועדה רפואית מייעצת. ועדה זו תבחן את המסמכים הרפואיים והנוספים שצורפו לבקשה שהוגשה, ויחליטו האם להמליץ על העסקת עובד זר.

www.reutheshel.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנן קדמון / משפחה מטפלת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]