חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייעוץ פילוסופי לעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כדורי שוקולד מאמרים

נושא המאמר: כדורי שוקולד
מאת: nivim   שמור מאמר למועדפים

כדורי שוקולד


מה ילדים הכי אוהבים בעולם...שוקולד,אין בילוי יותר טוב עם הילד או הילדה מאשר להכין איתם כדורי שוקולד מתאים לכל מסיבת יום הולדת ואירוע עם ילדים וגם אפילו סתם להכין קינוחים לשולחן שבת,בקיץ אני הכי אוהב לשים אותם במקפיא ואז הם יוצאים כמו ארטיק שוקולד וזה הכי מרענן בעולם,אבל קצת קשה לנגוס ,בכל אופן זה עיניין של טעם,אז הינה המתכון הפשוט שכל ילד אוהב,אם אתם לא אוהבים הרבה בלאגן במיטבח אז לא חייבים לשתף ילדים.... מצרכים: 200 גרם ביסקוויטים פתי בר,הכי טוב לשימוש למרות שאפשר חברה אחרת. רבע כוס סוכר לבן 3 כפות קקאו רבע כוס חלב רצוי 3% כפית תמצית ניל לקישוט (לבחירה): קוקוס טחון אפשר להשיג בכל מכולת סוכריות צבעוניות אגוזים טחונים למי שאוהב כתוספת לא חייב. פיסטוקים (לא מומלחים) טחונים. אופן הכנה: - מפוררים את הביסקוויטים לפירורים (לא לאבקה),איך עושים את זה,פשוט מכניסים לשקית ידיות פשוטה ודופקים בעדינות עם תחתית של כוס. - מוסיפים קקאו, סוכר, תמצית וניל וחלב - מערבבים היטב עד שהתערובת הומוגנית - צרים כדורים (מרטיבים את הידיים במים כדי שהתערובת לא תידבק לאצבעות) - מגלגלים באחד מהתוספות לבחירה (קוקוס, סוכריות, אגוזים או פיסטוקים) ומניחים במנג'טים - שומרים במקרר,או במקפיא למי שאוהב טיפים: * ניתן להחליף את הביסקוויטים בכל עוגיות אחרות * 2 כפות מהחלב ניתן להמיר בליקר שוקולד/תפוז/קפה * ניתן להוסיף לתערובת 100 גרם שוקולד מריר מומס - חשוב לחכות שיתקרר לפני שצרים כדורים * תוספות נוספות לתערובת - צימוקים/אגוזים/קליפות פרי הדר מסוכרות חתוכות לקוביות ניתן לראות עוד מתכונים באתר ניבים.נט

nivim.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י nivim שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]