חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רפואה סינית ממליצה על תזונה עבור ילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגדלת חזה ניתוח הגדלת חזה הגדלת שדיים

נושא המאמר: הגדלת חזה וסרטן השד - ניתוח הגדלת חזה
מאת: דנה ח.   שמור מאמר למועדפים

הגדלת חזה וסרטן השד - ניתוח הגדלת חזה


במחקר הנערך באוניברסיטת קליפורניה שבארצות הברית, הובאו המסקנות הבאות לידי ציבור הנשים: הליך הניתוח להגדלת חזה והשתלים אינם מונעים אבחנה מוקדמת של סרטן השד. במחקר השתתפו 4,082 נשים אשר לקו במחלת סרטן השד בין השנים 1981 ל- 2004 . 129 מהנשים שהשתתפו במחקר, הן נשים שעברו ניתוח להגדלת חזה על מנת לשפר את המראה. החוקרים התמקדו בעיקר בגודלם של הגושים בחזה ובשאלות: האם ישנן גרורות בבלוטות הלימפה ועד כמה המחלה נמצאת בדרגת חומרה. הם הגיעו למסקנה, שלא רק שאין הניתוח להגדלת חזה פוגע ביעילות שבזיהוי הגושים הסרטניים, אלא שהוא מסייע ומקל באבחון סרטן השד על ידי מישוש השד. נשים שעברו ניתוח להגדלת חזה, מאובחנות ביתר קלות ובאחוזים גבוהים יותר מנשים אשר לא עברו הגדלת חזה וזאת בגלל היכולת לאבחן אותן דרך הבלוטות המצביעות על סרטן השד. הסיבה נעוצה בכך, שהשתל המושתל בחזה האישה יוצר גוף אחיד מאחורי השדיים ומבליט את הגושים שצמחו, דבר הניתן לאיתור, על ידי מישוש החזה. אישה אשר לוקה בסרטן השד ואין לה שתל בחזה, סביר שלא יצליחו להבחין בגוש הסרטני על ידי מישוש בלבד. השתלים אומנם מפריעים בבדיקה הממוגרפית, אך ללא כל צל של ספק, מקלים וחושפים את הגושים הסרטניים. לנשים אשר עברו ניתוח להגדלת חזה ובגופם נמצא שתל, מומלץ להגיע לבדיקות תקופתיות אחת לחודש ולבדיקה ידנית אחת לחצי שנה אצל כירורג וזאת לאור יתרונם ביכולת הזיהוי המוקדם של סרטן השד. השתל מבליט גושים עמוקים יותר, שאינם מורגשים במימוש ידני ללא השתל. הסיליקון המצוי בשתלים עבר וממשיך לעבור תהליכים המשפרים אותו וממזערים כל סיכון אפשרי לבריאות האישה. שתלי הסיליקון בהם משתמשים כיום, אינם מהווים איום או חשש . בעבר הרחוק היו שתלי הסיליקון עשויים ממעטפות של סיליקון קשיח שמולא במי מלח פיזיולוגיים. מי המלח הפיזיולוגיים, הם אלו שהעלו את החשש. החשד היה כי הם אלו הגורמים למחלת סרטן השד וכן למחלה אואוטואימונית אשר נוטה לפגוע בשרירים ובפרקים. משנת 1962, השתלים עברו תהליכים חדשניים והשיפורים הרבים הביאו את הרופאים להשתיל בחזה האישה שתלים בעלי מעטפת סיליקון קשה, שבתוכם מצויים סיליקון ג'ל, בשונה מהסיליקון שהיה מלא במי מלח בעבר. רוב הרופאים אשר מבצעים את ניתוחי הגדלת החזה טוענים , כי אין סיבה לחשש מהניתוח להגדלת החזה וכי אין לקחת בחשבון את הסיכונים שקיימים בסרטן השד וזאת לאור העובדה כי להגדלת חזה אין קשר ישיר לסרטן השד או לגילויי מוקדם של סרטן השד. אין מחקרים המצביעים על כך שיש קשר בין הגדלת חזה וסרטן שד או רופאים החושבים כי קיים קשר בן הגדלת חזה וסרטן השד.

breastenlarg.wordpress.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנה ח. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]