נושא המאמר: שיווק רשתי מיתוסים ועובדות
מאת: אוהד יעקב שמור מאמר למועדפים
שיווק רשתי מיתוסים ועובדות
מאמר זה נועד להשוות בין המיתוסים שאנשים מכירים על התעשייה לבין עובדות שאותן הם בטוח לא יודעים
ונתחיל עם השאלה המרכזית שנו נתקלים בה באופן קבוע.
האם האנשים שמצטרפים בהתחלה מרוויחים את רוב הכסף?
עובדתית כן.
זה נכון בכל עסק שאנו מכירים לדוגמא: הום סנטר,אסם, מייקרוספט,תנובה ועוד.
בכל תעשייה רק אנשים מעטים מרוויחים את רוב הכסף !
תנסו לדמיין אם אתם מכירים חברה שהעובדים בדרג נמוך מרוויחים יותר מהמנכ"ל. לא תמצאו .
לכן זה לא הוגן לומר שתעשיית השיווק הרשתי פגומה בגלל שהאנשים בראש מרוויחים את רוב הכסף כאשר את אותו הדבר אפשר להוכיח בכל תעשייה אני לא נותן לכם את המידע בגלל שאני מתלונן שזה לא הוגן אני לא מתעסק בשליליות אני רוצה ומנסה להיות אחד מהעשירים שכן מרוויחים את רוב הכסף.
כל מי שמתלונן שהאנשים בראש מרוויחים את רוב הכסף אלו אנשים שרוצים להצדיק מדוע הם פרשו מלנסות להיות אחד האנשים המצליחים או להצדיק מדוע הם אף פעם לא ניסו.
צריך לשים לב לשיטת התגמול של החברות בשיווק רשתי.
אם לא תעשו כלום לא תרוויחו...
תעשו מעט תרוויחו מעט...
תעשו הרבה תרוויחו הרבה...
איך אפשר להמריץ עובדים אם לא בשיטה הזאת?
דמיינו רגע שאני ואתם הקמנו חברה והחלטנו שמי שעושה הכי פחות ירוויח הכי הרבה האם זה יעבוד?
למה הדבר דומה? לביטוח לאומי, שם מי שלא עובד ולא עושה כלום מקבל אבטלה האם השיטה הזאת טובה?
הוכח כבר שהשיטה הזאת לא עובדת והרסנית וכל הזמן מנסים לצמצם את קבלת האבטלה ואת הזכאות .
שיווק רשתי מתגמל בכסף בהתאם לדרגה של ביצועים.
אם תעבוד בדרגה מסוימת תרוויח בהתאם.
אם לא תעשה כלום (ביטוח לאומי) לא תרוויח כלום.
אם תעשה מעט תרוויח מעט.
אם תעשה קצת יותר אתה תקבל משכורת נוספת.
אם תעשה הרבה אתה תשיג עושר.
אז נשאלת השאלה כמה אנשים יכולים להרוויח כל כך הרבה ?
כל מי שרוצה ויעבוד בהתאם לרמת ההכנסה המבוקשת.
חברות שיווק רשתי בניגוד לחברות רגילות לא מגבילות אותנו באפשרות להרוויח כסף הם לא אומרות אנחנו נרשה לקבוצה מצומצמת של אנשים להרוויח את רוב הכסף. הם לא מתנים את מעורבותך בחברה, לא משנה איזה תואר יש לך אם בכלל, או מה המשכורת הקודמת שלך, הם אפילו לא בודקות איזה ניסיון יש לך במרכיב הכי חשוב של העבודה וזה שיווק, ופה אנחנו נכנסים לתמונה, המפיצים.
מחובתנו ללמד אנשים את רזי השיווק הרשתי ואיך זה עובד
האם כל אחד יצליח בשיווק רשתי? חד משמעית לא!!
רק מי שיסגל לעצמו תכונות אופי הנדרשות להצליח בשיווק רשתי יצליח.
האם כל אחד מסוגל להצליח בשיווק רשתי ? כן!!
כל מי שמסוגל לעמוד בדרישות הבסיסיות וברמת הביצועים הנדרשת יוכל להצליח וליהנות מרווחים עצומים.
זוהי שיטת התגמולים הטובה ביותר אתה מרוויח רק אם עבדת באמת!
נעבור לשאלה השניה הנפוצה ביותר.
האם האנשים שמצטרפים בהתחלה מרוויחים את רוב או את כל הכסף?
באיזה עסק זה לא קורה?
אם אתם עובדים בחברה מסוימת האם הבעלים לא הצטרף לחברה לפניכם?
האם הם מרוויחים יותר כסף ממה שאתם מרוויחים?
לדוגמא: בשוק ההון אם אתה קונה מניה ב 30 ומוכר ב 50 האם אתה לא מרוויח כסף מהאנשים שקנו אחריך?
אם אתה קונה בית ב 250 אלף $ ומוכר ב 350 אלף $ האם אתה לא מרוויח כסף מהאדם שקנה ממך את הבית?
מכל העסקים שאני מכיר רק בתעשייה אחת אפשר להרוויח יותר כסף מאלה שהצטרפו לפני .
רק בתעשיית השיווק הרשתי
למעשה לא קיים באף חברת שיווק רשתי שהמצטרף הראשון מרוויח הכי הרבה כסף וזוהי עובדה מדויקת.
מי שעובד יותר מרוויח יותר הוא מפיק לחברה יותר הכנסות ולכן מקבל יותר כסף ללא שום קשר למקום הימצאו בסולם או מתי הוא הצטרף לחברה.
אז האימרה של מי שהצטרף בהתחלה מרוויח יותר כסף נכונה ברוב העסקים והיא נכונה בשיווק הרשתי רק אם האדם שהצטרף ראשון ממשיך להיות פעיל יותר מאנשים שהצטרפו מאוחר יותר .
העובדה היא שכל אדם יכול להצטרף בכל זמן ולהרוויח יותר כסף מכל אדם אחר בחברה.
האם זה נכון בעסק רגיל? בהחלט לא!
לסיכום: מי שעובד הכי הרבה מרוויח הכי הרבה.
אני מקווה שהמאמר הזה עזר לכם להפריד בין מיתוסים ועובדות.
איך עושים היום שיווק רשתי?
דברנו לא אחת על השיטה החדשה מול השיטה הישנה לי באופן אישי
השיטה החדשה הרימה לי את העסק ופתחה לי דלת לעולם מופלא
שהאפשרויות בלתי מוגבלות
במידה ושיווק רשתי באינטרנט מעניין אותך בוא ללמוד איך עושים את זה
לקבלת הספר "הדרך שלך להצלחה" בחינם
www.or4you.yolasite.com
בברכת הצלחה בכל אשר תפנו
אוהד יעקב
"הדרך שלך להצלחה"
www.or4you.yolasite.com
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוהד יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.