חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים למניעה וטיפול בכאבי גב תחתון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עו"ד עומס עבודה יעילות לוח זמנים

נושא המאמר: להיות עו"ד ולרצות עוד
מאת: מוריה ברגמן   שמור מאמר למועדפים

להיות עו"ד ולרצות עוד
בואו נודה באמת, המקצוע הזה שוחק. בין אם אתה צעיר שמתחיל ללמוד את רזי המקצוע ובין אם אתה ותיק ומנהל תיקים מורכבים מתוך שינה. הקשיים הם אותם קשיים:
שעות עבודה ארוכות: כעו"ד עלינו לעמוד באופן יום יומי במועדים: הגשת כתב הגנה, הגשת ערעור, הגשת תצהיר, דיון הוכחות ועוד ועוד. בין לבין צריך לנהל תיקים שוטפים, לפגוש לקוחות, למצוא לקוחות, לנהל משרד , להתכונן לדיונים... לא מעט פעמים גם לוקחים עבודה הביתה ועובדים גם בסופי שבוע.
המשמעות של שעות עבודה ארוכות היא : פחות זמן לעצמך, פחות זמן להשקיע בדברים שחשובים לך, פחות זמן עם המשפחה והילדים, פחות זמן לחברים.
חשוב לעצמך: האם זו עבודה או עבדות? האם אתה מרוצה מהמצב או רוצה לשנות?
עומס עבודה: איכשהו זה נראה שהעבודה פשוט לא נגמרת. אתה מסיים תיק אחד, מגיעים אלייך שלושה, מועד רודף מועד ואתה כל הזמן במרדף אחרי הזמן שנעלם לך. במיוחד בשנים הראשונות, קשה למצוא את הידיים והרגליים, ממה להתחיל קודם? איך מספיקים לענות לטלפונים וללקוחות וגם לכתוב במקביל כתב תביעה, תצהיר, בקשות וסיכומים שצריכים להגיש בזה אחר זה?
התמודדות עם אנשים: בכל מקום עבודה, אבל בעיקר במקום עמוס, לא תמיד קל להתמודד עם הסביבה, עם הלקוח העצבני, עם בוס שנוהג לצעוק או עם עמיתייך למשרד.

נורא קל להישאב לתוך העומס וללכת לאיבוד – לעבוד שעות ארוכות ולהזניח את עצמך, להיות בפיגור מתמיד בעבודה ותחת לחץ מתמיד של צעקות.
אז מה עושים – משנים!

לוח זמנים: יעילות בעבודה יכולה להקל על העומס. תכננו לעצמיכם לוח זמנים, בסוף כל שבוע לשבוע שאחריו. החליטו מה אתם עושים בכל יום וקחו בחשבון שעליכם להתכונן לדיונים, להקדיש זמן לפגישות עם לקוחות, למענה טלפוני וכו'.
אל תעמיסו על עצמיכם יותר מדי. על אף שיש לנו נטייה לרשום לעצמנו יותר מטלות ממה שיש לנו זמן לעשות, עיצרו וחישבו בהגיון – כמה זמן באמת דורשת כל מטלה? קחו בחשבון אירועים לא צפויים. גם במהלך היום עצמו, סדרו את המטלות לפי סדר חשיבות, דחיפות ומשך הזמן לביצוע כל מטלה.

גמישות: תוכניות זה דבר נפלא, זה מארגן את הזמן ומייעל אותך, אבל לפעמים קורים דברים לא צפויים. אתה נאלץ להחליף מישהו בדיון, קיבלת עוד שלושה תיקים, אתה יוצא לחופשה וחוזר לשולחן מלא תיקים, אתה נאלץ להיעדר מהעבודה ולא יכול לבצע מטלות שתכננת, לוקח לך יותר זמן ממה שהערכת לבצע מטלה מסויימת ,ועוד כהנה וכהנה.
לפני שנכנסים ללחץ סופרים עד עשר וזוכרים שכאשר מטלה מסויימת מתווספת, בהכרח מטלה אחרת נגרעת. זה כמו קופסא יש בה מקום למלא דברים עד גבול מסויים, ולכן אם משהו חדש צריך להיכנס לתוכה, אז משהו אחר צריך לצאת ממנה.
ארגנו מחדש את לוח הזמנים וצאו לדרך
מקצועיות: זהו מקום עבודתכם. אינכם חייבים להיות החברים הכי טובים של כולם, אבל כדאי שתסתדרו עם כולם. לכן, שימרו על היחסים המשרדיים ברמה מקצועית. גם כאשר אתם כועסים על מישהו או על משהו, חישבו מה אתם רוצים ממנו:
האם אתם מנסים להרגיע לקוח זועם? השתדלו להשאיר את ההסברים ברמה המקצועית (איזה עבודה נעשתה עבורו ומה תוצאותיה) ולא ברמה האישית ("אני עובדת יום ולילה על התיק שלך ולא מגיע לי היחס הזה").
או אולי אתם כועסים על היחס שקיבלתם מהמעסיק? פנו אליו ברמה המקצועית. נתחו את האירוע מבחינה עובדתית והסבירו מדוע היחס שקיבלתם אינו מקובל עליכם. אבל אל תפגעו בו ברמה האישית. יש הבדל בין "אני מרגיש שהשעות הנוספות שאני משקיע לא מתוגמלות/לא מוערכות" לעומת "זה ממש מגעיל ולא הוגן שאני עובד כמו חמור ולאף אחד לא אכפת" – מה נשמע לכם יותר טוב?

הציבו גבולות: אף אחד לא יציב אותם עבורכם. קיבעו לעצמיכם את הקווים האדומים שלכם ועימדו על כך. עבודה תמיד תהיה, לכן אולי זה יהיה נכון לקבוע שמעבר לשעה מסויימת אתם לא נשארים במשרד, אולי אינכם לקוחים עבודה הביתה, אולי אינכם מנהלים שיחה בצעקות או שאולי אינכם מעוניינים לעסוק בתחום מסויים.

מדובר במקום עבודתכם – חישבו כמה משקל אתם רוצים לתת לו בחייכם – האם הוא מלוא חייכם או חלקם ואיזה חלק? עצבו לעצמכם מקום עבודה שתהנו בו – זה בידיים שלכם.


coachmoria.wordpress.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוריה ברגמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]