חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איטום גגות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוקר טקסס הולדם משחק אסור משחק פוקר

נושא המאמר: פוקר משחק לגיטימי
מאת: דורון ציוני - נציג השחקנים בהתאחדות הפוקר לישראל   שמור מאמר למועדפים

שלום לחובבי הפוקר (וגם לאלו שלא...)
האם פוקר משחק אסור?!
לאחרונה אנחנו עדים לניסיונות ההתאחדות לערוך שוב את אליפות הארץ ב"טקסס הולדם" ברוח האליפויות הקודמות (שהתקיימו בשנים 2005 – 2006), כידוע ההתאחדות שמה לה למטרה לקדם את משחק הפוקר בארץ ולהופכו לחוקי, אך לצערי מנסים גורמים מסוימים להגדיר את משחק הפוקר כמשחק "אסור" ואף מוסיפים ואומרים שהוא משחק מסוכן שיכול להביא לידי אלימות, קוראים יקרים החסרי אלימות אנו שעכשיו משייכים אלימות גם למשחק הפוקר?! נכון לרגע כתיבת שורות אלה לא ידוע לי על שום מקרה אלימות שנגרם כתוצאה ממשחק הפוקר, ההפך הוא הנכון פוקר הוא משחק חברתי שהפרגון והדדיות בו היא חלק בלתי נפרד (נהוג להחמיא לשחקן שביצע מהלך טוב או שקיבל יד "חזקה" ).
הרי לא ניתן ליצור סייגים לדברים שעלולים לגרום להתמכרות או שמא נעבור על החוק, תסכימו איתי שאם נצטרך לעשות כך הרי שנגזר עלינו לשבת בין ארבעה קירות ולא לעשות שום דבר, בואו ננסה לחשוב קצת – נבטל את רישיון הנהיגה כי אנחנו עלולים לנסוע מעל המותר...או שנחרים את הפלייסטיישן כי עלולים להתמכר למשחק ולהמר עם החברים שננצח אותם PES09...
פוקר משחק לגיטימי לכל דבר
אני אומר די לבורות, הרי מי שירצה להמר יהמר על כל משחק בכל מקום ובכל זמן, אם ע"פ הטענה של מחקרים ישנם 3% מאוכלוסיה שהם מועדים להימורים מדוע להסיק מסקנה מהיוצא מן הכלל אל הכלל? מה עם אותם 97% הנותרים שכן רוצים לשחק?, כל רצונה של ההתאחדות הוא לארגן את אליפות הארץ בכדי לתת במה לשחקני הפוקר בארץ להביא לידי ביטוי את יכולות המשחק שלהם וכן, גם לקבל את התואר – אלוף הארץ בפוקר.
האבסורד הוא שקוראים לשחקני הפוקר "קלפנים" מעין מילת גנאי כזו שמתייגת אותנו ככאלה שכל עיסוקם הוא קלפים, אז ידידיי אתם יכולים לקרוא לנו פשוט "שחקנים" כן, כי פוקר זה משחק לכל דבר כמו משחק גולף, שחמט או דמקה, אני מכיר שחקנים רבים מבכירי ההייטק מרמת מנכלי"ם וסמנכ"לי חברות, משפטנים, רופאים, אנשי ציבור ותרבות ועוד ועוד, אז אנא אל תכפישו אותנו לחינם...
נכון שכרגע לפוקר ישנה סטיגמה שלילית וזה בדיוק מה שהיה לפני 15-20 שנה עם משחק הסנוקר, גם אני בתור ילד כאשר הייתי רואה קבוצת אנשים מצופפת בחדר ומשחקת סנוקר חשבתי לעצמי שהאנשים האלה עבריינים, ואילו היום, משחק הסנוקר נחשב לספורט לכל דבר שמשוחק בטורנירים ברחבי העולם ואפילו כאן בארצנו הקטנטונת נערכת אליפות הארץ בסנוקר זו השנה השנייה (ושפו למארגנים) אז מה חברים, שנמתין 20 שנה בכדי שנבין שגם הפוקר הוא משחק לגיטימי לכל דבר?
פוקר – עניין של ידע
בוודאי יצא לכם כבר לשמוע שפוקר "טקסס הולדם" הוא לא משחק שמבוסס על מזל ואפילו ישנה חוות דעת אקדמית שתומכת בדעה זו, אך לשחקני פוקר עובדה זו ידועה ממזמן, מכיוון שלא ניתן לסמוך על המזל במשחק הזה, אם ברצונך לנצח אתה חייב לנצל את הידע שלך ולהביאו לידי ביטוי ע"י הכרת השחקנים ודרכי המשחק שלהם, באילו ידיים רצוי לשחק ובאילו לא? וכמו כן סטטיסטיקה והסתברות פשוטה (ולכך לא צריך שום תואר אקדמי) שתעזור לך באסטרטגיה של המשחק, במשחק הזה כל הזמן לומדים, כל מהלך ומהלך מקדמים אותך להיות שחקן טוב יותר.
כן, אני מאוד אוהב את המשחק הזה, לנתח שחקנים ומהלכים, לצפות בטלוויזיה בשחקנים הגדולים ("הסנדק" דוייל ברונסון, גאס הנסן, דניאל נגראנו ועוד רבים וטובים) רק במשחק הזה אתה יכול לחוות את התחושה של ניצחון לאחר "בלוף" מוצלח על שחקן אחר ואף לקבל מחמאה על כך מכל יושבי השולחן כולל השחקן עצמו.
היסטוריית אליפות העולם מוכיחה כבר למעלה מעשור שאותם שחקנים מנוסים מגיעים למקצה הגמר וזה תוצאה ישירה כמובן של הידע והניסיון שרכשו עם הזמן, אינני טוען שלא צריך קצת מזל במשחק, בפוקר האקראיות קיימת ואף הכרחית וזה מה שמוסיף לחוויית המשחק, שחקנים גדולים נפלו וקמו בגלל קלפי מזל (Runner Runner ) אבל מה שהוביל אותם למעמדי הגמר הוא רק הניסיון והידע.
לסיכום
פוקר טקסס הולדם הפך מזמן למשחק החברתי המוכר והפופולארי ביותר בארץ ובעולם, אליפויות הארץ שנערכו בשנים קודמות בארץ היו בסטנדרט בינלאומי ברמת הסדר והארגון.
אנו רוצים להמשיך במסורת ברוכה זו ולגרום לכל חובבי הפוקר לחוות את החוויה המדהימה הזו של טורניר אליפות הארץ.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון ציוני - נציג השחקנים בהתאחדות הפוקר לישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]