חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ללמוד לאמן ולהתאמן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופציות מעוף מסחר בבורסה מסלוללי מסחר מוזלים בבורסה מערכות אוטומטיות

נושא המאמר: מסחר אוטומטי בבורסה הישראלית מעתה בהשיג יד ! ! !
מאת: go4it,]חתוח מוצרי תכונה    שמור מאמר למועדפים

בשעה שרוב הסוחרים באופציות המעוף סוחרים על פי :המלצות של חברים, המלצות של יועצים, כתבות בעיתון קריאה בפורומים ,הימורים "איזה צד יעלה " שירותי איתותים שונים ומשונים ,תחשות כאלה או אחרות וכו'
סוחרים שמעונינים להניב תשואה יפה ואף להפוך את המסחר במעוף לפרנסתם העקרית בנו לעצמם רשימה של כללים וחוקים של " עשה ואל תעשה " רשימה הנקראת, בין היתר, "סיסטם "

הסיסטם מורכב מניתוח אישי של פעולות של הסוחר במסחר במעוף לאורך זמן ובניית מערכת כללים וחוקים,כאשר הסוחרים שעובדים עם סיסטם רואים תנאי הכרחי לעמוד במשמעת הקשה ,של קיום חוקים אלה על מנת להניב תשואה חיובית.

צוות Go4it,פיתוח מוצרי תוכנה הבין את צרכי הסוחרים ואת הקשיים בבואם ליישם את הסיסטם ולקח את הנושא צעד אחד קדימה ומאפשר הפיכת שיטת המסחר של הסוחרים הנ"ל למערכת אוטומטית ( סיסטם אוטומטי ) אשר מנטרלת כל השפעה חיצונית על ביצוע שיטת העבודה של הסוחר.כחלק מהתרומה של צוות Go4it לנושא המסחר האוטומטי בנגזרים השיג הצוות לחברי מערכת הפורומים שלו מסלוללי מסחר מוזלים ביותר הכוללים הרשאות טסקבר ( TASKBAR ) ההכרחיות להפעלת סיסטם אוטומטי.

כידוע, מסחר אוטומטי מאפשר לסוחר לנטרל את הרגש וכשלים פסיכולוגיים אחרים בקבלת החלטות ולמעשה מעניק לסוחר אפשרות לפעול בצורה קרה ומחושבת על סמך חוקים,הוראות ותנאים אשר בנה לעצמו בחלוף הזמן תוך כדי התנסות מול שוק המעוף.

העבודה עם סיסטם אוטומטי מאפשרת לסוחר לנטרל את הרגש,ובעיקר להוציא את שיטת ההשקעה מהאינטואציה האנושית אשר עלולה ,לא פעם ,להפוך שיטת השקעה מנצחת לכישלון צורם.

עד כה הסוחרים באופציות המעוף בבורסה ההישראלית ביצעו באופן ידני את תהליך הקניה,המכירה וניהול הסיסטם,אותם סוחרים היו יושבים מרותקים למסכי המחשב מבלי כל אפשרות לזוז " לחמש דקות הפסקה " שכן בעיתוי הנכון 5 דקות של אי שהיה מול המסכים עלולות לעלות המון כסף,אותם סוחרים היו צרכים לעקוב ,או שיותר נכון לנסות לעקוב ,אחר עשרות נתונים ודפוסי התנהגות של המסחר בו זמנית ולקבל החלטה על סמך הסיסטם אותו יצרו מכמה מסכים שונים ומקורות מידע שונים ומגוונים.

היתרונות במסחר אוטומטי הם רבים מאוד ומגוונים וקצרה היריעה מלמנות את הסיבות לצורך בקיום מסחר אוטמטי בבורסת תל אביב ,נציג בפניכם בקצרה מספר יתרונות בולטים

סיסטם אוטומטי ומערכות מסחר אוטומטיות מאפשרות לתת מענה לקשיים של סוחר הנגזרים בבורסת תל אביב מההבטים הבאים:

1 . שיחרורו של הסוחר מהמתח ומהלחץ בהמתנה המתישה,לפעמים של שעות, לשערי האופציה והמדדים הרלוונטיים לגביו.

2 . ביצוע החלטות מקצועיות למרות כשלים פסיכולוגיים בזמן אמת! כידוע, ניטרול רגש באופן מוחלט הכרחי לסוחר במעו"ף, שער הסטופ , שערי קניה \ מכירה ,התניות מדדים יתבצעו בצורה קרה ובזמן אמת.

3 . הגנה מפני ארועיים חיצוניים שמתרחישים לא פעם "בדיוק ב 5 דקות" שזזת מהמחשב.

4 . מהירות ביצוע של קניה \ מכירה מתבצעת בצורה מהירה של אלפיות השניה האופינית למערכות המסחר של בתי ההשקעות.

5 . התגברות על כשלים טכניים של טיפול במספר סטרייקים במקביל, הקלדת השער המבוקש, הכמות המבוקשת וכיוצא בזה.

6 . מעבר משלב המסחר הידני לשלב המסחר האוטמטי, התקדמות עם הטכנולוגיה שמשמעותה שמירה על כספך !

7 . המערכת אינה מבטיחה רווחים, אלא מבטיחה לך יותר זמן פנוי, הורדת מתח, לחץ, מהירות התגובה הגדולה פי כמה ממה שהורגלת עד כה, מהירות עבודה של מכונה.

8 . אין מדובר במערכת אוטומטית שמקבלת החלטות במקומך, אלא רק מיישמת את ההחלטות שלך בהמתנה לשערים ולמדדים שקבעת מראש בצורה מקצועית.

9 . שמירה על " היתרון היחסי " הינו בעל משמעות מכרעת להשגת רווחים ,כבעל מערכת אוטומטית אתה מחזיק ביתרון יחסי משמעותי היכול לתרום לא מעט להשגת תשואות.

10 .עד היום תוכנות מסחר אוטומטיות היו שמורת לסוחרים הגדולים או לסוחרים בבורסות הזרות ,כיום גם אתה יכול בהשג יד ובמחירים מוזלים !!


www.go4it.org.il -מתמחים במתן פתרונות מסחר אוטומטיים לסוחרים בבורסת תל אביב .

www.go4it.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י go4it,]חתוח מוצרי תכונה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]