חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הרכבת מלתחה בהריון - בגדי הריון - ביגדי הריון - הריון בגדים - הריון הלבשה - אופנת הריון - בגדי נשים בהריון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחוללי חמצן מוצרי קוסמטיקה ספא טיפולי פניים

נושא המאמר: מחוללי חמצן
מאת: מאיה   שמור מאמר למועדפים

מחוללי חמצן מה הרעיון: להעשיר את העור בחמצן, שמשפר את חילוף החומרים ואת תפקוד תאי העור. בגיל מבוגר מתרחשת היצרות של כלי הדם המספקים את החמצן ולכן מגיע פחות חמצן לשכבת העור העליונה (אפידרמיס). הטיפול נועד להשיב לה את החמצן החסר. איך זה עובד: מכשיר שבתוכו בלון חמצן מתיז על עור הפנים חמצן בריכוז גבוה, לעתים משולב בויטמין C עם מים פיזיולוגיים, למשך כעשרים דקות. איך זה מרגיש: שמרית אורנשטיין: "לאחר ניקוי בפילינג הונחה על פני מסכת פלסטיק שקופה, מחוררת באזור האף, ואליה הוכנס צינור דק שפלט זרם חמצן בקצב קבוע במשך שתי דקות. לאחר מכן הוסרה המסכה ודרך הצינור זרם הפעם חמצן מחוזק בוויטמין C נוזלי ישירות על הפנים. התחושה הייתה קרירה ונעימה. בסיום שלב זה, שנמשך דקות ארוכות ומהנות, העור היה רגוע וקורן, ללא טיפת אדמומיות, שמנוניות או נפיחות". למי זה מתאים: לכולם ולכל סוגי העור. לנשים מבוגרות מתאים כסדרה ולצעירות כטיפול חד-פעמי. דבר המומחה: "בשוק קיימים טיפולי חמצן נוספים כמו תאי חמצן בלחץ גבוה ומכשיר הג'ט-פיל שגם עושה פילינג, והמטרה של כולם היא שהחמצן ייספג ברקמות. מלבד תאי הלחץ, אין מחקרים שמוכיחים שחמצן יכול לחדור מבחוץ, למרות שאין עוררין על כך שחמצן טוב לעור. בכל מקרה, כדי לראות תוצאות משמעותיות יש לערוך סדרת טיפולים".


מחוללי חמצן

www.mayacare.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]