חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עורך דין לתאונת דרכים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיר במתנה שיר בהפתעה shirbematana

נושא המאמר: שיר במתנה shir bematana
מאת: שרון משה   שמור מאמר למועדפים

שיר במתנה shir bematana


היום כשאומרים שיר במתנה כבר לא מתכוונים רק לשיר אישי שנכתב על לחן לא מוכר מקורי. היום המושג שיר במתנה אשר ניתן להחליפו גם בשיר בהפתעה, מכיל בתוכו מגוון של מוצרי הפקה מוסיקליים אישיים ומקסימים. שיר במתנה החל את דרכו כשיר אישי על לחן מקורי שהפיקו מוסיקאים ועליו כתבו מילים לפי בעל האירוע. היום לאחר שנים של עבודה וצמיחת התחום, יש בשוק מגוון מוצרים שהם על בסיס שיר במתנה וכולם אישיים מרגשים רק באופני הפקה שונים. כיום ניתן למצוא מצגות של תמונות מרגשות, למשל חגיגות 60 שנות נישואים כשברקע מצגת התמונות היצירתית מתנגן שיר במתנה אישי ומרגש על בני הזוג החוגגים. השילוב של מצגת ושיר תואם לתמונות יוצר חוויה כפולה של התרגשות ויצירתיות. כמו מצגת היום הולך בכל אירוע רב משתתפים הקרנת קליפ. שיר במתנה מופק היום כשיר מוביל בקליפים. המשתתפים שרים שיר שכולו נכתב עבורם על לחן מוכר לבחירתם, יחד עם השירה הם רוקדים מתחפשים עושים צחוקים ובעיקר נהנים . לא מזמן צפיתי בקליפ מקסים שחברים עשו ליום הולדת של חבר על בסיס השיר ברבאבא…כולנו נשכבנו על הרצפה מצחוק ובכיף שרנו יחד איתם את השיר על החבר שהיה המום מהקליפ המקורי. שיר במתנה מוביל גם בהקלטות ברכות כלה דרשות בר מצווה ועוד …בקיצור שיר במתנה של היום זה לא מה שהיה פעם. צריך רק לדעת היכן לחפש ומובטח לכולם התרגשות וכייף.

www.sendsong.com/shirbematana.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]