חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי הטרדה מינית? החוק למניעת הטרדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שנאה עצמית ריפוי רוחני אנרגטי אהבה עצמית קבלה עצמית

נושא המאמר: דחייה עצמית - מתוך הספר "ריפוי בזוהר האור"
מאת: מרגלית זהר אילון   שמור מאמר למועדפים

דחייה עצמית



שנאה עצמית



האם אתה סולד מן המראה שלך? או אולי שונא חלקים בגופך? האם אתה מתבייש בתכונות אופי מסוימות שלך? האם אתה סולד מן האישיות שלך? האם אתה מייחל שהיית אחר ולא כפי שאתה? האם יש לך דימוי עצמי נמוך, אתה מאמין שאתה אפס, חסר כישרונות וכישורים, חסר מזל, חסר ערך, חסר יכולות, מפסידן סדרתי, בלתי אהוב, דחוי, חסר חשיבות, לא מגיע לך, אתה רע ועוד...?

חשוב על הדברים הבאים:

• אי-קבלה עצמית פוגעת בבריאותך ועלולה להביא עליך מחלות ובעיות.

• אי-קבלה עצמית יוצרת מגנוט של אנרגיות שליליות ושחורות אל עצמך כחלק מפגיעה עצמית או הענשה עצמית.

• אי-קבלה עצמית מקבעת טראומות וחסימות שונות ובכך מונעת ריפוי.

• אי-קבלה עצמית פוגעת בתהליכי הריפוי שלך.

חלק מן האנשים מגיע לידי שנאה עצמית כה תהומית, עד כי הוא מתקשה אפילו להתבונן בעצמו במראה. אחרים מסתירים חלקים מאישיותם או מגופם מתוך בושה, מבוכה ורגשי אשמה. יש הנוקטים בהדחקות והכחשות לגבי הסלידה העצמית שלהם, ויש הנדחפים להענשה ופגיעה עצמית בצורות שונות.

אך אם נתבונן בעצמנו בכנות ונבחן באומץ לב מה הם המאפיינים ומה הם ביטויי אי הקבלה העצמית שלנו, נופתע לגלות כי רובם ככולם מקורם בסביבה המקיפה אותנו. מדברים שנאמרו או הועברו לנו במסרים גלויים או סמויים כל ימי חיינו מן ההורים, האחים, המורים, החברים, כמו גם דרך אמצעי התקשורת, העיתונות, הטלוויזיה, הקולנוע וכן הלאה...

ברור שדברים אלו מוצאים להם סימוכין בתוכנו, וללא ספק רובנו יכולים להוכיח לעצמנו כל יום מחדש שאין אנו מושלמים, אך גם דחף זה בא מתוך השוואה לבני אדם אחרים.


אילו יכולנו לעבור להתגורר באי בודד, היינו נוכחים לדעת שכל הדברים שאנו שונאים בעצמנו או רובם, מנוטרלים ואין להם כל חשיבות.


באי בודד נתמקד אך ורק בתפקודי הישרדות, ולשם כך נגייס את כל הפנימיות שלנו, הידע, היכולות והכישורים שלנו.

באי בודד אין חשיבות לכך שגופנו, או חלקים ממנו, אינם עומדים בקריטריונים של יופי המוגדרים על ידי ירחוני אופנה. חשוב רק שהגוף ימלא את תפקידיו באופן המושלם ביותר. שיהיה חזק ובריא וישא אותנו ביציבות לבניית מחסה ולהשגת מזון.

באי בודד אין חשיבות לכך שיש לנו אף גדול – העיקר שיריח. אין חשיבות לכך שיש לנו רגליים עקומות – העיקר שתוכלנה לשאת אותנו לכל מקום שנצטרך. לא חשוב אם זרועותינו שמנות או מדולדלות – העיקר שנוכל לרתום אותן לעבודה.

העובדה שלגופנו יש צורה מסוימת שאינה מאפשרת לנו לפתח קריירה של דוגמנות אינה סיבה מספקת לשנוא אותו. פשוט יועד לו תפקיד שונה בחיים על פני האדמה, ואת תפקידו הוא ממלא בצורה המושלמת ביותר.




margalite.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרגלית זהר אילון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]