חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אחסון אתרים - העברת קבצים לתיקייה בשרת המארח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רוחניות אנרגיות חשיבה חיובית יצירת מציאות

נושא המאמר: הכרת תודה - מתוך הספר "ריפוי בזוהר האור"
מאת: מרגלית זהר אילון   שמור מאמר למועדפים

הכרת תודה



הבע הכרת תודה על כל דבר חיובי בחייך. הגבר את מודעותך ושים לב לכל התרחשות חיובית, קטנה ככל שתהיה, המתרחשת בחיי היום יום שלך. אל תזלזל ואל תמעיט מערכו של הטוב בחייך. קח בחירה מודעת להכיר תודה ליקום ולאלוהים על כל דבר טוב שקורה לך.

כאשר אתה מודה ליקום ולאלוהים, אתה מפעיל מערכת מיידית ואוטומאטית של משוב אנרגטי והם משיבים לך בהכרת תודה משלהם. אנרגיה של הכרת התודה שאתה שולח אל היקום חוזרת אליך מועצמת פי כמה וכמה! הרהר לרגע ברעיון הבא:


האם לא היית שמח להיכנס לבנק שבו מחזירים לך שקל על כל אגורה שאתה נותן? חשוב באיזו מהירות היית מתעשר!!!



סכם את היום שהיה



במהלך היום אתה עשוי לחוות מן הסתם תנודות ושינויים במצבי הרוח שלך. ייתכן שתיקלע לסערת רגשות עקב חדשות שתשמע, ואולי יביא אותך עימות עם אדם אחר לידי כעס נוראי. ייתכן שתחוש מדוכדך, פגוע, ורוחך תיפול אם מישהו יביע כלפיך זלזול, ביטול או פגיעה, ואולי תחוש פחד וחרדה אם משהו יאיים עליך...

אך ייתכן גם שפגישה עם חבר אהוב תחזיר את החיוך לפניך, או שבילוי מהנה ישכיח ממך את הכעס, שחיבוק חם יסיר מעליך כל חרדה ושדכדוך יחלוף כשתצא אל הנוף ותשאף אויר צח.
אנו מגיבים רגשית לכל מה שקורה לנו כיוון שאנו יצורים רגשיים. כל יום בחיינו רצוף תחושות ורגשות שונים ומורכב משינויים ומעברים מרגש אחד למשנהו, משום שבמהלכו אנו חווים מצבים ואירועים רבים. בסיומו של היום אנו נוטים לסכם בינינו לבין עצמנו את היום שהיה ולסווג אותו: "זה היה יום קשה"... או "עבר עלי יום נוראי"... או לחילופין "זה היה יום נהדר"... או "איזה כיף היה היום"...

מה שמבדיל בין שתי האפשרויות זו ההכרה בתכנים הרגשיים שליוו את מהלך היום: האם הרגש הדומיננטי שחווינו היה אהבה, שמחה, יצירתיות, קבלה, השלמה, שלווה, שקט נפשי, הנאה וכד'...? או אולי חווינו כעס, פחד, פגיעות, צער, עצב, שנאה, דחייה, קנאה, תסכול, אכזבה וכד'. לעתים כאשר נסרוק את אירועי היום ניווכח שדווקא חווינו במהלכו חוויות נעימות וחיוביות, אך די באירוע שלילי אחד שיטיל צל ו"יקלקל" לנו את היום כולו.

בסיומו של היום הרהר והיזכר בחמישה אירועים חיוביים שעברו עליך במהלכו. אלו אינן חייבות להיות חוויות דרמטיות במיוחד. גם דברים קטנים עשויים למלא אותך שמחה ואושר, סיפוק והרגשה טובה. אולי ראית פרפר יפה... או שמזג האוויר היה נפלא וזוהר... ייתכן שפגשת מישהו ששמחת לראותו... או שמעת בדיחה מצחיקה... ראית קשת בשמיים... אכלת אוכל טעים... קנית בגד חדש... שמעת שיר שאתה אוהב... למדת משהו חדש וכן הלאה....


גם ביום קשה במיוחד, תוכל למצוא לפחות חמישה דברים טובים שקרו לך


ציין אותם לעצמך. הכר עליהם תודה. חשוב כמה שפר עליך מזלך. הירדם כשבליבך זיכרון נעים של הדברים. אל תתעלם מנקודות האור שבחייך. אמן את מחשבתך להדגיש אותן, לשים אליהן לב, לציין אותן לעצמך. תרגל חשיבה חיובית וכך תיצור פתח ליצירת מציאות חיובית יותר עבור עצמך.


margalite.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרגלית זהר אילון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]