חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פירצת אבטחה אצלך בחצר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רקדנים סמויים רקדניות לאירועים רקדניות לחתונה סטריפ דאנס

נושא המאמר: רקדנים סמויים
מאת: לטינו דאנס   שמור מאמר למועדפים

רקדנים סמויים: מתחתנים בקרוב? בר מצווה לבן? אז קודם כל שיהיה המון מזל טוב... אם אתם מודאגים שלא יהיו מספיק אנרגיות על הרחבה ורוצים להיות בטוחים שכל האורחים עוזבים את השולחנות ובאים לרקוד ברחבה, יש דרך פשוטה מאוד לגרום להם לעזוב הכול ולהתחיל לקפץ אתכם על הרחבה. "רקדנים סמויים", קוראים להם - רקדנים מקצועיים שמגיעים לאירוע כאורחים "שתולים", ועם פתיחת חלק הריקודים הם מלהיבים ומעודדים את הקהל להצטרף לפזז עם המון אנרגיה מתפרצת וקצב. הרקדנים הסמויים מתלבשים כשאר האורחים בצורה מכובדת המתאימה לאירוע, כאשר מציגים אותם כחברים טובים של החתן/כלה או בכל הגדרה שתרגישו איתה נוח (במידה וישאלו הרקדנים סמויים מהיכן הם מכירים את בעלי השמחה,הם יענו שהם מכירים אותם ממסגרת מסוימת כמו צבא, אוניברסיטה וכו' על פי מה שיקבע מראש). מזווית הראיה של שאר האורחים, הרקדנים הסמויים יראו כחבורה של צעירים נלהבים, הרוקדים בתשוקה ומעודדים אותם להצטרף. מטרת הרקדנים סמויים שהפוקוס יישאר עליכם (הכל לפי דרישתכם...) ושהאירוע שלכם לא ישכח. חיפוש קצר באינטרנט על רקדנים סמויים מעיד על זוגות שלאחר שהתגברו על החששות מהרעיון וניסו אותו בחתונתם הם מודים ומשבחים את תרומתם של הרקדנים הסמויים לאווירה השמחה. לפי הפידבקים, הרקדנים הסמויים מצליחים להקים מהכיסא גם קרובים שבכל אירוע אחר יושבים וצופים מהצד, וגם משלבים בצורה טבעית הסברים על צעדי ריקוד. בשורה התחתונה, הזמנה של רקדנים סמויים היא הדרך לדאוג ש"יהיה שמח", ושהאורחים באירוע שלכם יזכו לחוויה אנרגטית בלתי נשכחת וייקחו חלק פעיל ברחבה. אנחנו ממליצים בחום על צוות "לטינו דאנס" ששולח רקדנים מקצועיים בעלי הופעה נאה ובעלי אנרגיות שמומחים בהפעלת קהל. לפרטים על "רקדנים סמויים" ניתן להיכנס לאתר http://www.latinodance.co.il או בטלפון 0504-725696

www.latinodance.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לטינו דאנס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]