חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עורכת הדין דנה תדמור- רגולצית הרשות המפקחת - מבט מעמיק על הרגלוציה בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקי פרסום שיווק אורן טוקר

נושא המאמר: 1-2-3 חשיפה ופרסום בסיסי לעסקים קטנים
מאת: אורן טוקר   שמור מאמר למועדפים

משמעות של עסק זה ליצור משהו: סיפוק צורך של לקוח אם בשרות, מכירת מוצר, או כל דבר אחר. המשמעות של עסק זה גם יצירת כסף. עסק שלא מייצר כסף ורווחי הוא למעשה תחביב.
כדי שעסק ייצר רווח עליו לבצע עסקאות עם לקוחות.
כדי שעסק ייבצע עסקאות עם לקוחות על קהל היעד לדעת שיש עסק כזה.
כדי שקהל היעד ידע שקיים עסק כזה העסק צריך חשיפה ופרסום.
המטרה של השיווק והפרסום- שהלקוחות ידעו על קיומו של העסק, יגיעו לעסק להתנסות, להיות מרוצים ממילוי הצורך שלהם ואף להישאר כלקוחות קבועים.

כל תהליך של שיווק ופרסום נמדד ביחס בין העלות לתמורה, כמה כסף אני שם מול כמה עבודה ורווח נכנסת לי בעקבות הפרסום. כל פרסום מצריך מספר חשיפות חוזרות ללקוח כדי שיכיר בקיומו של העסק. חשיפה חד פעמית אינה אפקטיבית.
מקובל לחשוב שפרסום מבוצע ע"י המדיה: טלוויזיה, רדיו, עיתון, פלייר.
פרסום של טלוויזיה ורדיו ועיתון ארצי יקרים מדי לעסקים קטנים.
מודעה בעיתון מקומי זולה יותר אך עדיין יקרה ומצריכה קמפיין של מספר רב של פרסומים. קמפיין עולה הרבה עם תוצאות בינוניות עד נמוכות.
פליירים- דורש עלות נמוכה יותר עם אחוז הצלחה מאוד נמוך ( תגובה של בערך 1 לכל 1,000..) הפלייר אפקטיבי במקרים מאוד מצומצמים כגון מבצעי מזון (למשל פיצה) שהלקוח רגיל לקבל כזה כל חודשיים – שלושה, כלומר מצריך חשיפה קבועה שעולה כסף רב. למרבית העסקים הקטנים זה לא אפקטיבי.
כלומר הפנייה למדיה מצריכה כיסים עמוקים, סבלנות רבה וציפיות נמוכות מאוד.
הבעיה העיקרית- זה לא אפקטיבי- חבל על הזמן והכסף!

מה נשאר? כיצד יכול עסק להחשף ללקוחות פוטנציאלים?
קיימים היום מספר מדיות פרסום חלופיות, עליהן נדון במאמרים הבאים.
היום נתמקד ב- שיווק מפה לאוזן.
שיווק מפה לאוזן אפקטיבי פי-8 משיווק רגיל ומכירו זול בהרבה.
לתהליך זה יש 3 שלבים:
1. המלצה של פה לאוזן- חשיפה ראשונה.
2. העברת כרטיס ביקור- חשיפה שניה.
3. כניסה לאתר אינטרנט- חשיפה שלישית.

מה לעשות?
1. הצטרף- כדי שתפורסם בצורה אפקטיבית של "פה לאוזן"הצטרף לאחד מארגוני נטוורקינג, אני ממליץ עם רעות (רשת עסקים ותמורה). ארגונים אלה נפגשים אחת לשבוע ובעל העסק לומד להתפתח כעסק, להתפתח כאדם, להיחשף כעסק ולחשוף עסקים אחרים. הפגישות הינן למשך שעה וחצי. יש ארגונים שנפגשים רק בבוקר ויש שנפגשים בערב. אם היית בארגון כזה וזה לא היה אפקטיבי- שנה ארגון או שנה קבוצה באותו ארגון.
2. צור- הוצא כרטיסי ביקור, פריט שחובה לכל עסק! השקע מעט כסף וזמן והעזר באנשי מקצוע, אם צריך. אל תוציא כרטיס של כיתוב שחור על כרטיס לבן. היה מעניין, מיוחד ומושך ולא משעמם. על הכרטיס יופיעו כל האמצעים ליצור איתך קשר באותיות ברורות, כולל אתר אינטרנט. כרטיס הביקור נועד כדי שהאנשים שפגשו אותך יזכרו אותך ושיהיה להם קל להמליץ עליך למכריהם. כלומר אלה פיסות קרטון קטנות וזולות שעוזרות לאנשים להיזכר בך ובפרטי ההתקשרות איתך ומאפשרות מעבר של פרטים אלה בצורה יעילה ללקוחות פוטנציאלים שלך.
3. הפגש- הפגש עם בונה אתרים בהקדם האפשרי. אני ממליץ לקבוע פגישה עם גילה בן אברהם (054-8124145 ) ובנה אתר אינטרנט מותאם לצרכים שלך. באתר האינטרנט הבמה היא כולה שלך, להעביר חומר שקשה להעביר בשיחה פנים מול פנים. האתר מאפשר ללקוחות שלך להיחשף אליך גם כאשר אתה לא שם. ישנם לקוחות שאופי גלישתם ברשת היא כזאת שזאת תהיה חשיפתם הראשונה. לתהליך אותו ציינו כאן זו תהיה החשיפה השלישית, במקרה זה צא מנקודת הנחה שהמליצו עליך ונתנו ללקוח פוטנציאלי את כרטיס הביקור שלך (שמעוצב יפה...) והוא מחפש עליך מידע- הנוכחות שלך ע"י האתר מקרבת אותו אליך כלקוח.

התחל להיחשף באופן אפקטיבי לעשרות ומאות עסקים סביבך!
לאחר ביצוע שלושת הצעדים האלו, ייפתחו בפניך הדלתות למגוון רב יותר של ערוצי פרסום ודרכים לקדם את העסק שלך!

דרך צלחה ונפגש במאמר הבא!
אורן טוקר
מאמן אישי ועסקי
מומחה לעסקים קטנים
054-7935936


ordanco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן טוקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]