חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם אתה ישן בהקיץ תוך כדי שאתה ער ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בנית אתר תכנון אתר אתר עסקי אסטרטגיה אינטרנט

נושא המאמר: איך בונים אתר לעסק?
מאת: גילה בן אברהם   שמור מאמר למועדפים

הרבה מבעלי העסקים, אפילו הגדולים שבהם, חוזרים על טעויות כאשר הם באים להקים אתר או להזמין תוכנה לעסק. אין ממש טעויות חדשות אלא רק עסקים חדשים שעושים טעויות ותיקות ומשלמים על כך כסף לשווא.
אני ממליצה, לפני שניגשים בכלל לבחור איש מקצוע, שבו עם עצמכם ועם השאלון הבא, ונסו לגבש עמדה ברורה על האתר שלכם.
הציפייה, שאיש המקצוע (המתכנת, המעצב או מנכ"לית הסטודיו) יעשו את העבודה הזו במקומך וידעו להתאים לך את הפתרון הטכנולוגי שהעסק שלך צריך, גורמת הרבה פעמים למפח נפש מר.
הסיבות לכך:
א' – אין להם מושג בעסק שלך (גם אם הם מתנהגים שכן..). הם מומחים לתחומים שלהם.
ב' – אין להם אינטרס לשבת איתך שעות בניתוח הצרכים שלך. הם יכולים לפרוש בפניך את מרכולתם, להראות לך איזה דברים מדהימים טכנולוגית הם עשו בעבר – ולך ישאר "רק" לבחור. לא ראית מעודך אתר אינטרנט? לא שמעת בחייך את המילה "באנר"? בעייה שלך! (ונדחוף לך עוד מכירה..)
כאשר אני פוגשת לקוח בפעם הראשונה, אז חוץ מלשאול אותו על העסק שלו, הכרתו את עולם התוכנה והאינטרנט, המשפחה והילדים, אני מעמידה אותו מול מספר שאלות חשובות.
זהו תהליך קצר שלוקח בד"כ פחות משעה ובסופו שנינו נדע יותר מה הוא באמת צריך בשביל העסק והאם אנו מתאימים זה לזה כדי לעבוד יחד:
1. השאלה הראשונה והחשובה מכל: מהי המטרה שלי בהקמת אתר האינטרנט?
מבחינתי משפט אחד, לא יותר מ-7 מילים. כמה שיותר ממוקד מצד אחד, אבל מצד שני מקיף את הצרכים של העסק. להגיד "אני רוצה אתר תדמיתי" או "אני רוצה לגייס לקוחות" זה כללי מידי. להגיד "אני רוצה לסלוק כרטיסי אשראי ולרשום אנשים לסדנאות שלי" זה ספציפי מדי. להגיד "המטרה שלי באתר זה לספר על העסק שלי, להציג תיק עבודות ולגרום לכמה שיותר אנשים ליצור איתי קשר" – זה בכיוון.
מספר דוגמאות:
א. אני מעוניין שאנשים ששמעו שאני מעביר הרצאות וסדנאות יוכלו להכנס לאתר שלי, לקבל אינפורמציה מלאה יותר ולהרשם לסדנא או להזמין הרצאה.
ב. המטרה שלי באתר היא להסביר מהי שיטת אלכסנדר, איך נראים התרגילים ולמה השיטה עובדת.
ג. המטרה של האתר היא לחשוף אנשים לתחום הטיפולי המיוחד בו אני עוסקת ולחשוף אותי כאדם וכמטפלת כישרונית בתחום.
ד. המטרה של האתר היא ליצור קהילה ומקום מפגש לאנשים העוסקים בפעילות משותפת, לקדם פעילות זו ולצרף אנשים נוספים לקהילה.



2. שאלה אחרת, שחשוב מאוד לענות עליה היא, אילו סוגי משתמשים יהיו באתר שלי?
אקדים ואומר ש"סוגי משתמשים" הם אנשים שנכנסים אל האתר שלך, אחרי שהוא הוקם, אבל בגלל שהם אנשים שונים, שהגיעו ממקומות שונים אל העסק שלך ועם רמת ידע משתנה עליך ועל מה יש לך להציע - הם גם מחפשים דברים שונים באתר. יהיה לך הרבה יותר קל לפלח את האנשים האלו לקבוצות, אחרי שתענה לשאלה הראשונה על המטרה. כדי לאפיין את סוגי המשתמשים, מועיל לחשוב על:
א. איך הם הגיעו לאתר?
ב. מהי רמת הידע שלהם עליי ועל העסק שלי?
ג. האם כל המוצרים והשירותים שאני מציע בעסק שלי מתאימים לכולם, או שיש קהלים מסוימים שדברים שונים מתאימים להם?
למשל: אם אנו מדברים על מטפלת בשיטת אלכסנדר, אפשרות אחת לפלח את קהל המשתמשים של האתר שלה היא:
1. אנשים שבכלל לא מכירים את טכניקת אלכסנדר
2. אנשים שמכירים את הטכניקה אבל לא מכירים אותה כמטפלת
3. אנשים שמכירים אותה (אולי כבר עשו אצלה טיפול) ומחפשים לקבל ערך מוסף ממנה (מאמרים שכתבה, מענה על שאלות ועוד ועוד)
לפחות שני סוגי משתמשים תמיד יהיו לאתר שלך: אנשים שכבר מכירים את העסק שלך ובאים לראות מה חדש (או מה עוד יש לך להציע) ואנשים שלא שמעו עליך אף פעם ובאים לראות מי את/ה. יכולות להיות וריאציות רבות: אנשים שהם חברים בארגון המקצועי שהקמת, למשל. אנשים מתחומים מקבילים לשלך שבאים ליצור איתך שיתופי פעולה. אני תמיד מנסה למקד ולא להגיע ליותר מ-5 סוגי משתמשים באתר אחד. אם יש בעסק שלך יותר מ-5 סוגי קשרים עיסקיים, אז יש לפי דעתי מקום לחשוב על הקמת יותר מאתר אחד.
3. איזה דברים עיקריים (עד שלושה) אציג באתר שלי כדי להשיג את מטרתי המרכזית?
שאלה קצת טריקית. כי הרי איך אוכל לחשוב על שלושה דברים לתת באתר, אם מעולם לא היה לי אתר ואין לי מושג מה נותנים באתר? ועדיין יש כמה דרכים לענות על זה (או לפחות להתקרב לתשובה)
- לנסות לחשוב על הדברים שאני עושה בעסק שלי היום. האם אני מזמינה אנשים לטיפול חינם? האם אני נותנת הנחות בימים מסוימים? האם יש לי אלבום של העוגות המעוצבות שלי שאני נותנת ללקוחות להתרשם ממנו? האם אני מציג תשואות (בעילום שם כמובן) של תיקי ההשקעות שאני מנהל?
- לנסות לחשוב על דברים שאני לא עושה בעסק שלי היום אבל הייתי שוקל/ת לעשות לו היה לי זמן/כסף בלתי מוגבלים. הרבה מהמהפכה שקרתה בעקבות האינטרנט, קרתה כי פתאום היה אפשר להגיע להרבה יותר אנשים מאשר רק ברחוב/בעיר/מדינה שלי. כמו כן היה אפשר להציע דברים שאין להם עלות (או שעלותם הנה חד פעמית ויחסית זניחה) כמו: מאמר שכתבתי.
- להתייעץ עם מישהו שכן מבין בטכנולוגיה ובו בזמן אמפתי למטרה שלך. כמוני למשל ?

לדוגמא: אם מטרת האתר היא "לחשוף אנשים לתחום הטיפולי המיוחד בו אני עוסקת ולחשוף אותי כאדם וכמטפלת כישרונית בתחום", כדאי לבסס את השגת המטרה על: קורות חיים בתוספת המלצות ותעודות, קישורים למידע חיצוני ללימוד הנושא הנ"ל ופורום טיפולי בו אענה על שאלות הגולשים.
המלצה חמה שלי לשלב הזה, שהוא שלב מאוד מאוד חשוב בהגדרת האופי של האתר: לא להשאיר דברים ליד המקרה! אם אינך בטוח במטרת האתר או באיזה פתרון עיסקי לבחור כדי לממש מטרה זו, אני מזמינה אותך לפגוש מאמן עיסקי, אורן טוקר (054-7935936) , שיוכל לכוון אותך בצורה הרבה יותר קלה אל הדרך שנכונה לך ולחסוך לך: זמן, אנרגיה וכסף.
אשמח לשמוע שאלות, תגובות, ותהיות שעולות אצלך בתהליך.
צור קשר בכל שעה,
גילה בן אברהם |054-8124145 | [email protected] |



www.thebag.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גילה בן אברהם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]