חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חבלת רב החובל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכרויות אהבה אתרי הכרויות דייטינג

נושא המאמר: אומנות פיתוי באתרי הכרויות
מאת: אלי   שמור מאמר למועדפים

"להתחיל עם בחורות באינטרנט זה כמו שיעורי נהיגה. בתיאוריה זה יכול להראות פשוט, אבל כשמתיישבים מאחורי ההגה הכל מסתבך". כך מספר יגאל המדריך באחד השיעורים הראשונים בקורס היכרויות באינטרנט מבית המרכז לאמנות הפיתוי.

הקורס, שמתנהל באינטרנט בלבד, מתפרס על 27 הרצאות מקוונות (קרוב ל-10 שעות בסך הכל) ועוד שמונה שעות של "פורום חי" עם יגאל המדריך, בהן הוא עונה על שאלות שהצטברו במהלך השבוע. במהלך ארבע השבועות של הקורס אנחנו אמורים ללמוד איך מתחילים עם בחורות באינטרנט, מ-א' ועד ת'.

מציידים בזהות אינטרנטית בדויה, חשבון זמני באתר הכרויות, יישום שידוכים בפייסבוק וחשבון מסנג'ר תואם - יצאנו לדרכנו בעולם הסבוך של ההיכרויות באינטרנט.

כשחושבים על קורס אינטרנטי המלמד כיצד להשיג בחורות ברשת, קשה שלא להעלות בראש תמונה של בחור חביב, קצת חנון, קצת גיק, עם משקפיים ואולי גם זקנקן, שמחפש נואשות את אהבת חייו, אך תמיד נתקל בבחורות ששוברות את ליבו. ברור לכולנו שמדובר בבחור זהב, יהלום לא מלוטש, שרק צריך שמישהו יחזיק לו את היד, יכניס בתוכו קצת

בטחון עצמי, ויגרום לו להיות דון ז'ואן אמיתי, רומנטי, נותן ואוהב.

"אנחנו מכוונים לכל הגברים, אבל קהל היעד העיקרי שמגיע הוא בעיקר אנשים שמתעסקים רוב הזמן עם מחשב, ושמעבירים (שם) את רוב היום שלהם... מעבירים יותר זמן באינטרנט מאשר בחברה עם אנשים פנים מול פנים. שזה אנשי הייטק, זה סטודנטים, זה כל הדור שיושב באינטרנט. זה פחות הבליינים, זה יותר החבר'ה הטכניים שאוהבים את הסביבה של האינטרנט". כך הסביר לנו יגאל מי קהל היעד של הקורס.

וכך, חדורים ברומנטיקה, ובתור גיקים לא קטנים בעצמנו, ציפינו למצוא בקורס עצות שיגרמו לבחורה להרגיש טוב עם עצמה וליפול לזרועותנו. ציפינו שיגאל ילמד אותנו איך לשלוח לה פרחים שהיא עצובה, איך לצחוק מהבדיחות הלא מוצלחות שלה ואיך להתעלם באלגנטיות מהשגיאות שלה בעברית.

אחרי השבוע הראשון של הקורס הבנו שלפי התורה של יגאל, עם הגישה הזאת היינו מוצאים את עצמנו בודדים.

החצי הראשון של הקורס מוקדש בעיקר ל"הכנת השטח". העיקרון ברור - לפני שתצללו למים העמוקים ותחתרו תחת בחורות תמימות במטרה להוציא מהן מספר טלפון, עליכם להכיר לעומק את הבריכה בה אתם הולכים לשחות.

כך יצא לנו ללמוד על עולם ההיכרויות באינטרנט, להבין מה מרגישות נשים באינטרנט, מה המרכיבים ליצירת תמונה מוצלחת ב אתי הכרויות, איך בונים פרופיל מנצח באתרים האלה ועוד. בין לבין טבלנו קלות במים, ולמדנו גם איך להתחיל שיחה עם בחורות ברשת, איך להתגבר על תגובות עוינות, ואיך לנצל נשים שפונות אלינו בעצמן.

אחד מהדברים הראשונים שתפסו את תשומת לבנו היא כמות המטלות העצומה שניתנות בקורס. אחרי שלומדים איך לפתוח שיחה באינטרנט, למשל, צריך לשלוח 70 הודעות פתיחה לבחורות שונות. אחרי שתלמדו כיצד לצלם תמונת פרופיל טובה, תצטרכו לגרור חבר ליום שלם של צילומים באתרים שונים בעיר.

בסוף השבוע השני, אחרי שיהיה בידיכם את כל הידע הבסיסי, תגיעו לתכל'ס, ותלמדו איך ליצור משיכה, ולגרום לבחורות להתאהב ולחשוב עליכם בלילות. בשבוע השלישי תרכשו כלים שיעזרו לכם לקבוע מתי הבחורה מעוינינת, וברביעי כבר תלמדו איך "לסגור עיסקה" ולהשיג המשך לקשר מחוץ לאינטרנט. המתמידים ימצאו בשיעורי הבונוס גם הרצאה שתסביר להם איך לגרום לידידות האינטרנט מהחיים שלכם, לפני הקורס להתאהב בכם.

"אף בחורה אף פעם לא תחזיר את הזמן היקר שלך", מסביר יגאל כשהוא מספר שאין צורך להשקיע בבחורות שלא מתאימות לכם. אם הן עושות בעיות - פשוט לסנן ולהמשיך הלאה. הרי האינטרנט מלא בבחורות, מוצף ממש, ואין שום סיבה להתקע דווקא על זאת שלא עונה לחיזורים. באזהרה נוספת, יגאל גם יזהיר אתכם מפני בחורות שנראות נואשות מדי (אפילו אם לוותר עליהן משמעו לוותר על סקס קל להשגה), להזהר 'מזייפנים' (בחורים שמקימים פרופילים של בחורות), ללמוד לכתוב ללא שגיאות דקדוק ופיסוק ובאופן כללי

לא להתמכר לעולם הפנויים פנויות האינטרנטי.

"ההיענות לקורס הייתה מאוד גבוהה," מספר לנו יגאל, "הקצנו לקורס הזה בתחילתו רק 120 מקומות, ותוך ארבעה ימים הוא נסגר. מבחינתנו זו הצלחה מאוד גדולה. כל יום אנשים חדשים נרשמים, זה הולך מצוין".

אולי זו הגישה הפשוטה שהפכה את הקורס למצליח בסדרי הגודל של המרכז לאמנות הפיתוי. כל ההרצאות זמינות בנגן וידאו נגיש, ובאתר המבוסס על מערכת הבלוגים וורדפרס שנפתח כמו שצריך ללא הבדל דת, גזע ודפדפן.

ההרצאות עצמן ניתנות להורדה לצפייה בנגנים ניידים, וגם דפי העבודה נשמרו בפורמט PDF שיפתח על כל מחשב מודרני. הגישה הישירה עם המדריך נעשית דרך מערכת פורומים פשוטה ומובנת.

אולי זו ההבטחה לכבוש (כמעט) כל בחורה בלי לוותר על האנונימיות. שלא כמו בקורסים הרגילים של המרכז, כאן לא נדרשת חשיפה אמיתית, שהיא סוג של הודאה בבעיה "לי קשה עם נשים". המרחק לכיבוש המין היפה נמצא במרחק קליק אחד בלבד, שם מעבר לפייסבוק. זה אומנם לא כל כך זול, אבל זה אנונימי ובטוח, מה, לא תנסו?

מי שינסה, ויסכים להיפרד מכ-1,500 שקלים, יקבל את מה שהובטח לו: סדרת הרצאות מדוקדקת ומדויקת, שתתקוף כל שלב בקשת האינטרנטית. איך לדבר, איזה שאלות לשאול, על אילו שאלות לענות, מתי להתעניין, מתי לעקוץ, איך לגרום לה להמשך אליך ואיך לגרום לעצמך להיראות יותר מעניין.

יהיו כאלה שיפקפקו בשיטות כאלה, שהרי בחורות הן אינדבדואליסטיות, ולא ניתן לרצות את כולן באותה סדרת חוקים דרקונית, אבל קשה שלא להתרשם מ"תוכנית העבודה" המפורטת והמקיפה של הקורס.

"שמענו הרבה פידבקים טובים ממשתתפים כבר במהלך הקורס", אומר יגאל, "הרבה אנשים שם, תכל'ס חבר'ה נורמלים אבל עם בעיה של ליצור קשר ראשוני באינטרנט. יש להם מעט מאוד היענות, הם כאלה ששולחים הרבה הודעות ומקבלים מעט תגובות. ברגע ששוברים את המחסום הזה אז להרבה מאוד אנשים זה הולך ממש בקלות, ובנוסף עם כל מה שהם לומדים בקורס זה ממש הולך טוב."

ואכן, עם כל ההכנות, השיעורים, התרגילים, הדוגמאות והנסיונות - קשה לדמיין מצב בו מישהו שמצליח לעמוד בכל המטלות ובכל ההרצאות לא יצליח לפתות בחורות ברשת. זה עניין של כמות, של סטטיסטיקה ושל הגיון בריא. מי שילמד טכניקה בסיסית במשיכת תשומת לב, ויפנה למספיק בחורות - מן הסתם יקבל תשובות חיוביות מחלק מהן. זו לא

אמנות, זו מתמטיקה. ובמתמטיקה אנחנו, הגיקים, דווקא טובים מאוד.

אך יש לתהות, גם אחרי הקורס וקבלת רשימה מרשימה של מספרי טלפון מאי-אילו בחורות עם תמונות מפתות שמצאנו בפייסבוק, שני דברים עיקריים.

הראשון: אחרי שקבלנו את הטלפון, מה עושים הלאה? הרי אם אנחנו הגיקים מתקשים לעשות את הצעד הראשוני ברשת, הרי שעל אחת כמה וכמה נתקשה לתפקד בצורה אנושית בדייט אמיתי, פנים מול פנים.

השנייה: לאן נעלמה הרומנטיקה? הרי התחלנו את הקורס עם התמונה הרומנטית של הגיק הלא מזיק שמחפש אהבה, אבל במהלך הקורס גילינו שכל שיחה עם בחורה באינטרנט צריכה להתנהל כמו מבצע צבאי. יש תוכנית עבודה, צריך לשאול ככה וככה שאלות ולעקוץ ככה וככה פעמים, ומדי פעם לפלפל עם אמצעים לגרימת משיכה מינית. זה כמו מתכון. אין פה שום רגש, שום אינטואיציה, שום רומנטיקה.

כנראה שעם רומנטיקה לא קונים במכולת, ועל אחת כמה וכמה באתרי הכרויות ובפייסבוק.



www.loveclick.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]