חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תהפוך קושי להצלחה ? כיצד לראות קשיים כהזדמנות ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכות ורשתות מחשבים שירותי תמיכה למחשבים ניהול ובקרת גיבויים תיקון תקלות במחשבים

נושא המאמר: פתרונות מיחשוב לסוכן הביטוח: חסכון בזמן וחסכון בכסף
מאת: תמר איזנר וחנה בית הלחמי   שמור מאמר למועדפים

בעידן הטכנולוגי של ימינו, כשמתחרים מולך חברות לביטוח ישיר, סוכנויות וגופים פיננסיים המשופעים במערכות מיחשוב מתקדמות, אין זה פלא, שסוכני ביטוח רבים המעוניינים בשיפור תוצאותיהם העסקיות, מתעוררים לתוך מציאות המחייבת את השבחת ביצועי מערכות המיחשוב בסוכנות המחייבים, בין השאר, שדרוג והקמה של תשתיות תקשורת ורשתות מחשבים, התקנת תוכנות מתקדמות לניהול לקוחות בעסק הביטוחי וקבלת תמיכה ותחזוקה שוטפת ממומחי מחשבים ותקשורת המתמקצעים בענף הביטוח.
המפתח להצלחתו של סוכן הביטוח הינו בשילוב נכון של מקצוענות בביטוח ופיננסים וטכנולוגיה מתקדמת אשר בלעדיהם, העתיד אינו ורוד. תם עידן החובבנות.
מערכת המיחשוב בעסק הביטוחי היא חוט השדרה התפעולי, השיווקי והכלכלי שלו. אותו מבנה חולייתי סמוי שעוברת בו המערכת העצבית של הארגון. זה, שכשנופל בו השרת – הארגון מפסיק לתפקד. כמו חוט השדרה האנושי, גם זה של העסק הביטוחי מושפע מאופיו, אופן השימוש בו ומידת המאמץ שמושקע בטיפוחו.
צחי דנון, מנכ"ל "פסגות פתרונות מיחשוב", המתמחה במיחשוב ותמיכה בעסקי ביטוח, אומר כי "הבסיס לבריאותו של חוט השדרה הארגוני בעסק הביטוחי הוא ניתוח נכון ויסודי של מבנה העסק, צרכיו, מטרותיו ותוכניותיו. בהתאם לכך צריכה להיבנות תשתית מיחשוב ארגונית שתשרת את הסוכנות פנימה והחוצה".
דנון גורס, שארבעת צרכי המיחשוב המרכזיים של העסק הביטוחי הם: תכנון נכון, ארגון והתארגנות על פי יעדי התכנון, הנעה וליווי העובדים לאורך תהליכי העבודה בעסק הביטוחי ויכולת בקרה טובה – רוחבית וליניארית. ארבעת המרכיבים נעים בו זמנית על שני הצירים המרכזיים של הארגון – האנושי והתפעולי. לדבריו, את ארבעת הצרכים הללו ניתן לספק לעסק הביטוחי על-ידי אנליזה מעמיקה הכוללת את כל הדרגים בארגון, כמו גם את הממשקים החיצוניים שלו.
דנון מוסיף, כי למרות שכיום ברור לכל סוכן בדבר הצורך במיחשוב משרדו, הרי שבמהלך העבודה השוטפת סוכנים רבים אינם ערים להתקדמות המהירה של עולם המיחשוב בסביבת עסקי הביטוח ולצורך המתמיד בתמיכה איכותית, תחזוקה ולמידה שוטפת של האפשרויות המתפתחות בתחום המיחשוב. לדבריו, לא אחת קורה, שעסקים רוכשים מערכות מיחשוב חדישות, אך אינם ממצים את יכולותיהן. "בסופו של דבר", אומר דנון, "הטמעת מערכת ממוחשבת חדשה היא אכן הטמעה של שינוי בהרגלי עבודה, בדפוסי התנהלות – ולפעמים גם ביחסי הכוחות בארגון. לעיתים קרובות, עובד מרכזי שאינו מסתגל לשינוי עלול לעצור, ע"י אי שיתוף פעולה, את התהליך כולו".
"בנוסף, קורה שמנהלים רבים פועלים מתוך הסתכלות לטווח הקצר ומתקשרים עם ספקי שירות על סמך המחיר בלבד וזאת מבלי לבחון בצורה מעמיקה את איכות השירות והליווי המקצועי אשר יינתן לעובדים. אלו הם גורמים חשובים שבטווח הבינוני והארוך יסייעו בכל הקשור להתייעלות, להשגת יעדים ולצמיחה כלכלית. בראיה קצרת טווח שכזו, אין כל פלא, שתהליכי השינוי אינם נקלטים בארגון כראוי ותחושת האכזבה גדולה שבעתיים, לאור אובדן הזמן וההשקעה הכספית היורדת לטמיון".
לכן, מציין דנון, כי "מלבד להציע לעסק הביטוחי פתרונות מיחשוב ותקשורת ארגונית, חברתנו מעניקה ללקוחותיה ליווי אישי ויעוץ מקצועי למנהלים ולסגל העובדים בתקופת הטמעת המערכת ולמשך קיומה. בפסגות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום המיחשוב והתקשורת, ביניהם מומחים לשרתים ותחנות עבודה, תמיכה ותוכנה, שבאפשרותם לתת את הפתרון הטוב ביותר לסוכן הביטוח בעידן הטכנולוגי המתקדם של ימינו. צוות פסגות ממפה את הצרכים התפעוליים ומרכיב לעסק הביטוחי מערכת ניהול החל מהמחשב הבודד, דרך שרתים, רשתות תקשורת בין המחשבים, קישור המערכות באמצעות קווי תקשורת ונתבים לגורמי חוץ כדוגמת חברות ביטוח, בנקים ואינטרנט תוך הפעלת מערכות לניהול דואר, יומני פגישות, ניהול מאגרי מידע, סריקת מסמכים, הקמה ותפעול של אתרי אינטרנט ועוד, כל זאת תוך חתירה מתמדת לאיכות, מקצוענות ומצוינות בשירות".
אחד הנושאים החשובים בארגון הינו נושא הגיבויים אשר במקרים רבים אינו מבוצע כראוי ואשר לגביו לא מתבצעת בקרה שוטפת. להערכת אנשי מקצוע, רוב בעלי העסקים לא ניסו כלל לשחזר בשנה באחרונה מסמכים וקבצים ממערכות האחזור או מקלטות הגיבוי ורובם מאמינים ש"לי זה לא יקרה...". רוב נותני השירות אינם עוקבים אחר מצב המערכות ובעת קרות משבר מערכתי, מפח הנפש של הסוכן הוא לעיתים גדול.
אם אתם מחייכים למקרא שורות אלה, כנראה שעדיין לא הייתם בסרט הזה. לדעתנו, מומלץ לכל סוכן ביטוח לוודא, כי ספק שירותי המיחשוב שלו מקיים נוהלי עבודה מסודרים תוך שימת דגש על בקרת גיבויים, כדי להבטיח שבעת קרות משבר (תקלת דיסקים, גניבה וכדומה) תשוקם המערכת במהירות וללא אובדן נתונים.
לסיכום, בניהול העסק הביטוחי, כמו בדאגה לבריאות הפרט, אסור להזניח את עמוד השדרה של העסק. חשוב לציין את המגמה הניהולית ה"הוליסטית" המסתמנת במרחב הארגונים העסקיים, גדולים כקטנים: החיבור בין הארגון, חזונו, יעדיו, הנהלתו, עובדיו ומערכות המחשב הוא הבסיס האמיתי להצלחה, המשכיות וצמיחה מתמדת.

www.psagot.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמר איזנר וחנה בית הלחמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]