חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבוליזם (חילוף חומרים) ואנרגיה - Metabolism - פרוק האוכל - גליקוגן לגלוקוז





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער הסרת שיער בלייזר

נושא המאמר: הסרת שיער
מאת: mashik   שמור מאמר למועדפים



הסרת שיער בלייזר - Care


הסרת שיער בלייזר - Care

הסרת שיער בלייזר היא קרוב לודאי השיטה היעילה והמהירה ביותר בעולם לעומת השיטות המיושנות יותר, מבחינת תוצאות, קלות, ומראה החלק לאורך זמן.
יחד עם זאת, מסתבר כי עדיין רבים מתקשים להאמין כי אכן ניתן להשיג תוצאות בטיפולי לייזר להסרת שיער. שמועות, חלקיקי מידע לא מדויקים, ובעיקר חוסר באינפורמציה אמינה מונעים מנשים וגברים לממש את חלום חייהם: להיפטר משיער מיותר באזורי גוף שונים בעזרת הסרת שיער בלייזר.





המטרה ב- הסרת שיער בלייזר היא להגיע להפחתה משמעותית בכמות השיער. על מנת להגיע לתוצאה זו יש להתאים לכל מטופל את המכשיר הטוב ביותר עבורו. אנו מפעילים מגוון מכשירים ל- הסרת שיער , חלקם בטכנולוגית הלייזר וחלקם בטכנולוגית האור (IPL). לעיתים יידרשו מכשירים שונים לאזורי טיפול שונים. למשל: יש לייזר המתאים יותר לשיער דק מאוד ויש לייזר אחר המתאים לעור כהה במיוחד.
בנוסף, כמות הטיפולים ב- הסרת שיער משתנה בהתאם לאזור המטופל והגיל. אזור הרגליים אצל אישה מגיב מהר יחסית לאזור גב אצל גבר למשל.
אנו נמליץ לכם על תוכנית הטיפול האישית הטובה ביותר עבורכם לרבות כמות הטיפולים המומלצת, סוג המכשיר לפי האזורים השונים בגוף ומשך הטיפולים.
הטיפול הראשון של הסרת שיער בלייזר ....
הטיפול הראשון מעט ארוך יותר מטיפול רגיל, ומלווה במס' פעולות אדמיניסטרטיביות חשובות:
1. פתיחת תיק ממוחשב – בו יישמרו כל פרטי הטיפולים והערכות המצב על התקדמותם.
2. צילומים – אנו מצלמים כל אזור מטופל לצורך מעקב אחר התקדמות הטיפול.
3. חתימה על טופס הסכמה לטיפול
4. ביצוע הטיפול - הסרת שיער בלייזר






הכל אודות הטיפול - הסרת שיער בלייזר
הטפול בלייזר מתבצע בשלושה שלבים: הכנה לפני הטיפול, הטיפול עצמו וסיום הטיפול כולל הנחיות להמשך.


הכנה לפני הטיפול - הסרת שיער בלייזר

גילוח האזור המטופל - מומלץ מאוד לגלח את האזור 24 שעות לפני הטיפול כדי לא ליצור גירוי מיותר של העור. יחד עם זאת, במקרה שמדובר באזור שקשה לגלחו לבד (גב למשל) – המטפלות שלנו מבצעות את הגילוח.בעת הגילוח בבית מומלץ לשטוף את האזור במים פושרים ולסבן בקצף גילוח/סבון. פעולה זו מרככת את השיער ומקילה על הגילוח.
מריחת משחת אלחוש - שעה לפני הטיפול מורחים שכבה דקה של משחה המאלחשת (מרדימה) את העור ומונעת תחושת כאב או אי נוחות.
הסרת שאריות המשחה.


הטיפול - הסרת שיער בלייזר

מריחת שכבת ג'ל קרה ודקה על העור - לספיגת חלק מהאנרגיה ומעבר קל של ידית הטיפול על פני האזור.
מעבר עם ידית הלייזר על פני השטח הרצוי. זמן הטיפול נקבע על פי שטחו. לדוגמא: אזור שפה עליונה אורך 2-3 דקות. אבל רגליים מלאות דורשות כ - 3 שעות טיפול.
ניקוי האזור משאריות הג'ל.


לאחר הטיפול - הסרת שיער בלייזר

הרגעת העור במי אלוורה או משחה מרגיעה
סיכום הטיפול בתיק הממוחשב


אלחוש (הרדמה) ומניעת כאב
פעולת הלייזר כרוכה במידה מסוימת של כאב המשתנה מאדם לאדם ומאזור גוף אחד למשנהו. יש מספר דרכים להפחתת תחושת הכאב, הנפוצה שביניהם היא משחת אלחוש. כמו כן אפשר לאלחש על ידי קירור העור וצינונו.

משחת אלחוש
המשחה הנמכרת בבתי מרקחת ללא מרשם רופא היא "אמלה" (emla) המיוצרת בשבדיה. בארץ קיימים תחליפים שונים יעילים לא פחות.
המשחה אסורה לשימוש למי שסובלים מהיעדר אנזים g6pd!
בטיפול אחד מותר למרוח עד 30 גרם משחה לפי המלצת היצרן.
המשחה מיועדת להפחית את התחושה בעור עד לרמה מינימלית/אפסית.
אופן השימוש: מורחים את המשחה בשכבה דקה ומעסים לתוך העור באזור המטופל. מכסים את האזור בניילון נצמד (כן, זה המשמש אותנו לאריזת כריכים...) וממתינים כשעה לספיגת המשחה. באזור הפנים ניתן להסתפק בהמתנה קצרה יותר: 20-30 דקות. לפני הטיפול מסירים את הניילון הנצמד, מנקים את האזור בטישיו וניגשים לטיפול.

הקפאת האזור
כאשר מדובר באזור קטן, או דליל משיער ניתן להסתפק בהקפאת האזור. אנו נעזרים במכשיר מיוחד הפולט אויר בטמפרטורה קרה מאוד, תוך כדי הטיפול בלייזר. מטופלים רבים טוענים כי שיטה זו עדיפה להם על פני שימוש במשחה.
לחילופין אנו נעזרים ב cold pack - שקית הקפאה מיוחדת אותה מניחים לכ - 2 דקות על פני האזור, ומיד לאחר מכן ניגשים לבצוע הטיפול.
כל השיטות האלה יעילות מאוד ומפחיתות למינימום את התחושה.




www.care.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י mashik שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]