חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכויות נפגעי תאונות אופניים - תאונות אופניים - אופניים - עורך דין תאונות אופניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוריות בדיקות פוריות פוריות הגבר פוריות האשה

נושא המאמר: בעיות פוריות
מאת: בועז ווייס,   שמור מאמר למועדפים

עבור זוגות רבים הכניסה להריון איננה תהליך פשוט, ולעיתים בעיית פוריות עלולה להפוך את הכניסה להריון לבלתי אפשרית. פעמים רבות עלול לעבור זמן רב בין תחילת נסיונות הכניסה להריון ועד להצלחת הנסיונות, ולעיתים גם נסיונות רבים מאד לא יביאו לתוצאה.

לא בכל קיום יחסי מין ניתן להיכנס להריון. אפילו זוגות בריאים לחלוטין צפויים לעבור מספר נסיונות עד שיצליחו להרות, אך שניים מכל שלושה זוגות יצליחו להרות במהלך שישה חודשים של נסיונות. עם זאת, אצל אחד מכל עשרה זוגות לערך עלולה להתעורר בעיית פוריות שתמנע כניסה להריון גם כעבור שנה של נסיונות.

נשים רבות פונות אלינו בשאלות הנוגעות לזמני הביוץ, קיום היחסים ופרוגנוזת ההריון. השאלות האופייניות הן: "הפסקתי ליטול גלולות לפני כ... וטרם הריתי....". לשם כך, ברצוננו לספק מספר נתונים הלקוחים מהספרות הרפואית העדכנית בנושאי פוריות. אנו בטוחים כי נתונים אלו יעניינו את כלל הפונים לאתר.

מתי לפנות לייעוץ בנושא פוריות
מהנתונים בספרות המקצועית אנו למדים שגם זוגות בריאים לא יהרו תמיד לאחר 6 חודשים של יחסי מין לא מוגנים. ככלל, ההגדרה בספרות לבעיית פוריות היא כאשר זוג מקיים יחסי מין במשך 12 חודשים מבלי להרות. על פי הגדרה זו, כ-15-10% מכלל הזוגות יוגדרו כסובלים מבעיית פוריות כלשהי.

הרבה זוגות חשים כי ההיריון הוא "מרוץ לילד" - כך יוצא שזוגות רבים חשים לחוצים כאשר הם מתחילים לקיים יחסי מין בלתי מוגנים (כלומר לאחר הפסקת גלולות וכו') ואינם "נכנסים להריון" בן רגע - כלומר כבר בחודש הראשון לנסיונות להרות. יש לזכור את הסטטיסטיקה שרק כ-25-30% מהזוגות הפוריים ביותר מצליחים להרות כל חודש!

בפורום האתר נתקלתו רבות בשאלות הנוגעות למתי יש לבצע ברור לבעיית פוריות. ככלל ההמלצה בספרות היא רק לאחר שנה ללא הריון. אבל, לדעתנו, יש להגמיש את ההמלצות הללו, ולהתפשר בין "הלחץ" הישראלי לבין "הספרות הרפואית". המלצתנו היא כזו:

זוגות שיש להם חשד או ידע מוקדם על כך שקיימת בעיה מלכתחילה ורוצים להרות - שייפנו מייד ליעוץ - בקטגוריה זו נכללים זוגות בהם:
האישה יודעת שאיננה מבייצת באופן סדיר על פי מחזורים שאינם מגיעים או מגיעים לעיתים נדירות.
ידוע על בעיה בחצוצרות - למשל נשים עם אנדומטריוזיס קשה או נשים אשר עברו לפרוסקופיה ונאמר להם שיש להן "הדבקויות" קשות באגן.
במידה ואחד מבני הזוג עבר טיפולים בכמוטרפיה או קרינה בילדות או בבגרות.
ועוד...
זוגות שלא הרו בעבר אך מתכננים את מועד היחסים על פי בדיקת ביוץ, מועד ביוץ הידוע ממדידת חום וכו'. במקרים אלו נראה מיותר להמתין שנה, ומומלץ להתחיל ברור לאחר 6 חודשים של ניסיונות ללא הריון.
כל השאר, המעוניינים שלא לבדוק ולהמשיך במהלך החיים התקין (ולא ידועה בעיית פוריות מראש), ההמלצה היא על תחילת ברור לאחר 9-12 חודשים של ניסיונות.

www.yoledet.co.il/fertility.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בועז ווייס, שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]